Си Ен Ен видя в българския туризъм хазарт и пренаселени плажове

Си Ен Ен видя в българския туризъм хазарт и пренаселени плажове

Си Ен Ен видя в българския туризъм хазарт и пренаселени плажове
Един от клиповете, който в продължение на осем седмици ще се излъчва по телевизия Си Ен Ен (CNN), за да рекламира българския туризъм, представя кадри от казина и плажове със стотици чадъри. Рекламното филмче е изготвено от екип на телевизията под контрола и с материалите на Държавната агенция по туризъм.
Клипът е част от цялостна рекламна кампания, изготвена от Си Ен Ен и агенцията по туризъм и се провежда за втора година. Кадрите с казината и пренаселените плажове са събрани в кратък 20-секунден видеоколаж.
Клипът с хазарта има за цел да представи България под по-различен ъгъл, като наблегне на възможностите за забавление, коментираха от агенцията по туризъм. На въпроса защо клипът има и кадри с пренаселени плажове от агенцията обясниха, че с такива материали са разполагали, а и в България вече нямало свободни плажове.
През последните месеци хазартният туризъм по един или друг начин се промотира от различни институции, въпреки че той не фигурира в проекта на стратегията за туризъм, изготвяна в момента. Преди време от финансовото министерство обявиха публично, че България може да стане хазартна дестинация. Сега казината са в рекламния клип.
Цялата кампания включва общо два 20-секундни клипа и един 40-секунден. Другите два клипа акцентират върху природните и културните богатства, възможностите за целогодишен туризъм.
Видеоматериалите ще се излъчват по международния канал общо осем седмици, разделени през месеците март, май, юни и ноември. От тази година кампанията включва и публикуването на електронна брошура и клипове в интернет. Електронната брошура отново е дело на екипа на Си Ен Ен и комбинира кадри и звуци от България.
Кратките клипове и електронната брошура са изготвени от екипа на Си Ен Ен. По-дългият клип беше създаден през миналата година от рекламната агенция "Идо стил" след проведен конкурс. Общият бюджет на кампанията е 240 хил. евро, съобщиха от агенцията. Електронната брошура може да бъде видяна на www.sightsandsounds.tv/bulgaria/.