За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноДойче Телеком надписва ЯКО сметките в Германия.
*****
НеутралноСлава Богу най-после една читава телекомуникационна компания да се появи в България. А лакардията за написването на сметки от Дойче Телеком откъде я знаеш сладурче? Една баба на пазара ли ти я каза?
*****
НеутралноБях към Дойче Телеком и едва се отървах от тях. Първо , че надписват сметки , на мен ми се е случвало само веднъж , но това ми беше достатъчно. Обяснението беше: "Техническа грешка"! Както и да е , за радост вече не съм техен клиент , както и други два милиона абоната само за 2007-а година! И да не пропусна , че обслужването и онлайн услугите им са под всякаква критика.
Реално не знам как ще се развият в пазара ни на мобилни услуги , тук са най-силната фирма заедно с Водафон , да се надяваме , че ще се имат добро отношение спрямо клиентите , но се съмнявам. Ако ще папата да поеме сектора , манталитета ни си остава същия.
*****
НеутралноМиналата година телекомът придоби мобилното поделение на "Франс Телеком":
ТОВА Е ORANGE, ИМАТЕ НИАКАКВА ГРЕШКА ТУКА?!?!?!?!?
*****
НеутралноDeutsche Telekom се пораздвижиха доста, след идването на Оберман. Подобриха си услугите, свалиха цените и продължават да се оптимизират. Аз нямам проблеми с тях (в Мюнхен, може би другаде са по-зле), знам че има и по-евтини провайдъри, но за 10-15 евро на месец, без гаранция за 100% качество не се наемам да сменям провайдъра. Няколко колеги минаха към по-евтините провайдъри, плащат по-малко, но редовно имат проблеми с качеството. Телекома ми осигурява пълната скорост на интернет връзката, докато при колегите чувам за постоянни скорости от 40% от номиналната. Е защо да плащам 15 евро по-малко за 50% по-ниско качество?
*****
НеутралноВ Германия Телекома е собственик на оснавната част от самата телефонна мрежа (кабели, телефонни табла и.т.н.). И тъй като в момента са под натиска на конкуренцията, някой клиент, като реши да прекрати договора и да премине към друг доставчик (Аркор, Алис...), може да чака с месеци, докато Телекома прати техник, който да откачи абоната от едното място и да го закачи за другото. Така се разваля и имиджа на конкурентите, които с месеци не могат да обслужват новите си клиенти. Има и хора, които в този междинен период изведнъж остават без телефон и интернет вкъщи за доста дълго време.
*****
НеутралноТова е елемент от играта заложена много по отрано? Както при БТК играта с "ВИВАВЕНЧЪРС" плюс фондовете "Адвент" и заменилия го по късно АIG! Тук същата работа, с това че адресата е друг?!
*****
НеутралноНе може да бъде в невероятната западна европа имало и недостатъци. И български емигранти за пръв път да признаят това, вместо да плюят юнашки България.
Браво, това е напредък!
*****
Неутрално"Не може да бъде в невероятната западна европа имало и недостатъци." - че кой ги отрича? Ако се намери някой да твърди обратното трябва да е луд. Брат ми, между другото, живее в Мюнхен и нито веднъж не съм го чул да се оплаква от Дойче Телеком. Както и да е! Тези които са имали неприятности с тази компания доказват старото правило, че монопола винаги довежда до недостатъци в услугите. Нищо ново! На мен пък БТК никога не ми е надписвала сметки, интернета ми е пак оттам - ADSL. Доволен съм. Бях вързан половин година към една компания за интернет - то беше пълен погром - по пет шест пъти в месеца не съм имал нет по 10-12 часа. Пълна трагедия. Между другото пазете се от otel.net
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.