За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
*****
НеутралноЦената на петрола се повишава спекулативно
*****
НеутралноКакво "обмислят", нищо подобно, вдигат си т.нар. fuel surcharge непрекъснато
*****
НеутралноИ този балон наречен "билети на цените на трамвайния билет" се спука. От 11.11.1995, когато 'Изиджеt" прави своя първи полет Станстед-Глазгоу се минаха по-малко от 13 години и г-н Уолш обяви The free lunch is over !!!" Ще им се стъжни на тълпите да скитосват по Европа-та за евтина пиячка, дрога и още по-евтин секс.
*****
НеутралноНа световната икономика почват да й избиват балансите.
*****
Неутралноайде стига маали крачоли и вдигали пушек в небето, гледайте си телевизия дома... и само образователни програми !
*****
НеутралноМ-р Robber (според шефа на ryanair), не стига че се изложи с Т5, ами продължава да ръси мозък в крайно-дясната преса на острова. Има т.нар. хеджинг, които гарантира някаква тварда цена на нещо си за определено време апред във жремето.
*****
НеутралноПич, то точно в хеджирането е проблемът. Компаниите не искат да се хеджират на сегашните високи цени и предпочитат да изчакват в очакване цените да паднат. Ако това не стане спукана им е работата на евтините компании.
*****
Неутралнодо 6
Тази година тъй нареченото хеджиране приключва за 40% от авиокомпанийте по договори сключени преди 3 или 5 години. А познай какво ще се случи след това. И нещо друго - 70% от сегашните европейски полети са абсолютно ненужни. Само съсипват една от най-ценните суровини, петрола и опъват до край кредитния лимит на хора, които в повечето не знаят къде отиват и какво правят в самолета.
*****
НеутралноАвиопревозвачите мошеничестват с цените. Какво значи запазваме цените, но вдигаме "такса гориво" или "такса чекиране на багажа"?. Все едно производителите на хладилници да вдигнат "такса замразяване".
Авиопревозвачите трябва да бъдат санкционирани за мошеничество.
*****
НеутралноДокато толкова много българи си изкарват хляба (или образованието) в чужбина за България Еър ще има бизнес. Тяхната ценова политика и сега си е такава, че печалбата в кърпа да им е вързана. Ако например сега някой опита от сайта им да си купи билет за някое от по-натоварените направления по Коледа няма да стане, защото засега разписанието е валидно само до края на октомври. Разбира се от бюрата може, но се плаща такса за издаване на билет (30 евро) и освен това разликата в цената на билета купен 6 месеца предварително и един месец предварително (ако има места) е 10-ина евро. Ако речеш да върнеш билет ще те глобят с около 50% от цената му. Но все пак трябва да сме доволни, че ги има и работят, развиват се както могат,нали Костов ги беше приватизирал по един много фалитен начин, возят ни и според мен не са чак толкова зле, пак благодарение на хората, които работят там.
*****
НеутралноДойдохме си на думата:
Костов!!!
*****
НеутралноТези "Бизнесмени"ако знаят ЕЪР с какви самолети извършва тази услуга,господата ще предпочитат да ходят пеш за където са тръгнали.
*****
ВеселоАз благодарение на лоу кост летя поне 5-6 пъти в годината . За три години обиколих Европа , което преди щеше да е невъзможно . Тези от БГ Еър леят крокодилски сълзи , но който ги е ползвал знае що за стока са !!!
За какво да плащам с 200 евро повече за двупосочен билет - ЗА ЕДИН КИРЛИВ САНДВИЧ И СТАРИТЕ ИМ ОЧУКАНИ САМОЛЕТИ ли ?
Бритиш също имат и разни раздрънкани бракми , с които понякога летят до София.
Скай Юръп летят със самолети произведени 2006-2007 г.
*****
ВеселоАз благодарение на лоу кост летя поне 5-6 пъти в годината . За три години обиколих Европа , което преди щеше да е невъзможно . Тези от БГ Еър леят крокодилски сълзи , но който ги е ползвал знае що за стока са !!!
За какво да плащам с 200 евро повече за двупосочен билет - ЗА ЕДИН КИРЛИВ САНДВИЧ И СТАРИТЕ ИМ ОЧУКАНИ САМОЛЕТИ ли ?
Бритиш също имат и разни раздрънкани бракми , с които понякога летят до София.
Скай Юръп летят със самолети произведени 2006-2007 г.