Авиобизнесът попадна в горивна турбуленция

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на --
    *****
    Неутрално

    Цената на петрола се повишава спекулативно

  2. 2 Профил на Борис
    *****
    Неутрално

    Какво "обмислят", нищо подобно, вдигат си т.нар. fuel surcharge непрекъснато

  3. 3 Профил на Въздухара
    *****
    Неутрално

    И този балон наречен "билети на цените на трамвайния билет" се спука. От 11.11.1995, когато 'Изиджеt" прави своя първи полет Станстед-Глазгоу се минаха по-малко от 13 години и г-н Уолш обяви The free lunch is over !!!" Ще им се стъжни на тълпите да скитосват по Европа-та за евтина пиячка, дрога и още по-евтин секс.

  4. 4 Профил на 4
    *****
    Неутрално

    На световната икономика почват да й избиват балансите.

  5. 5 Профил на .
    *****
    Неутрално

    айде стига маали крачоли и вдигали пушек в небето, гледайте си телевизия дома... и само образователни програми !

  6. 6 Профил на KORECTOR
    *****
    Неутрално

    М-р Robber (според шефа на ryanair), не стига че се изложи с Т5, ами продължава да ръси мозък в крайно-дясната преса на острова. Има т.нар. хеджинг, които гарантира някаква тварда цена на нещо си за определено време апред във жремето.

  7. 7 Профил на Do Korektor
    *****
    Неутрално

    Пич, то точно в хеджирането е проблемът. Компаниите не искат да се хеджират на сегашните високи цени и предпочитат да изчакват в очакване цените да паднат. Ако това не стане спукана им е работата на евтините компании.

  8. 8 Профил на Въздухара
    *****
    Неутрално

    до 6

    Тази година тъй нареченото хеджиране приключва за 40% от авиокомпанийте по договори сключени преди 3 или 5 години. А познай какво ще се случи след това. И нещо друго - 70% от сегашните европейски полети са абсолютно ненужни. Само съсипват една от най-ценните суровини, петрола и опъват до край кредитния лимит на хора, които в повечето не знаят къде отиват и какво правят в самолета.

  9. 9 Профил на Rrrr
    *****
    Неутрално

    Авиопревозвачите мошеничестват с цените. Какво значи запазваме цените, но вдигаме "такса гориво" или "такса чекиране на багажа"?. Все едно производителите на хладилници да вдигнат "такса замразяване".

    Авиопревозвачите трябва да бъдат санкционирани за мошеничество.

  10. 10 Профил на Пътник
    *****
    Неутрално

    Докато толкова много българи си изкарват хляба (или образованието) в чужбина за България Еър ще има бизнес. Тяхната ценова политика и сега си е такава, че печалбата в кърпа да им е вързана. Ако например сега някой опита от сайта им да си купи билет за някое от по-натоварените направления по Коледа няма да стане, защото засега разписанието е валидно само до края на октомври. Разбира се от бюрата може, но се плаща такса за издаване на билет (30 евро) и освен това разликата в цената на билета купен 6 месеца предварително и един месец предварително (ако има места) е 10-ина евро. Ако речеш да върнеш билет ще те глобят с около 50% от цената му. Но все пак трябва да сме доволни, че ги има и работят, развиват се както могат,нали Костов ги беше приватизирал по един много фалитен начин, возят ни и според мен не са чак толкова зле, пак благодарение на хората, които работят там.

  11. 11 Профил на един за №10
    *****
    Неутрално

    Дойдохме си на думата:
    Костов!!!

  12. 12 Профил на 007
    *****
    Неутрално

    Тези "Бизнесмени"ако знаят ЕЪР с какви самолети извършва тази услуга,господата ще предпочитат да ходят пеш за където са тръгнали.

  13. 13 Профил на До Въздухара
    *****
    Весело

    Аз благодарение на лоу кост летя поне 5-6 пъти в годината . За три години обиколих Европа , което преди щеше да е невъзможно . Тези от БГ Еър леят крокодилски сълзи , но който ги е ползвал знае що за стока са !!!
    За какво да плащам с 200 евро повече за двупосочен билет - ЗА ЕДИН КИРЛИВ САНДВИЧ И СТАРИТЕ ИМ ОЧУКАНИ САМОЛЕТИ ли ?
    Бритиш също имат и разни раздрънкани бракми , с които понякога летят до София.
    Скай Юръп летят със самолети произведени 2006-2007 г.

  14. 14 Профил на До Въздухара
    *****
    Весело

    Аз благодарение на лоу кост летя поне 5-6 пъти в годината . За три години обиколих Европа , което преди щеше да е невъзможно . Тези от БГ Еър леят крокодилски сълзи , но който ги е ползвал знае що за стока са !!!
    За какво да плащам с 200 евро повече за двупосочен билет - ЗА ЕДИН КИРЛИВ САНДВИЧ И СТАРИТЕ ИМ ОЧУКАНИ САМОЛЕТИ ли ?
    Бритиш също имат и разни раздрънкани бракми , с които понякога летят до София.
    Скай Юръп летят със самолети произведени 2006-2007 г.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #