Нефтът започна да се оттегля от рекордите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на koko
    *****
    Любопитно


    А нашето правителство замрази цената 1 ден преди да оповестят политиката на Щатите за намаляване цената на петрола...

  2. 2 Профил на Илиева
    *****
    Гневно

    Люксембург - фиксирана е максимално допустима цена за литър дизелово гориво - 1,24 евро

    От вчера с решение на правителството на Люксембург на територията на княжеството е фиксирана максимално допустима цена на дизеловото гориво в размер на 1,24 евро за литър. Според средствата за масова информация решението е предизвикано от стремеж да се предотвратят протестни акции.
    Малка страна с умни политици, за разлика от нашите...

  3. 3 Профил на Нормален
    *****
    Неутрално

    Люксембург е друг свят, паралелна вселена, която за бантустана БГ е като мъглявината Андромеда.

  4. 4 Профил на real money
    *****
    Неутрално

    Цената на нефта ще расте в обозримо бъдеще. Както вече писах, индексираната с инфлацията цена през седемдесетте е достигала 200 долара за барел.
    Що се касае българската енергетика, тя е държана в псевдопазарни условия от частни и държавни монополи и картели. Потърпевши са потребителите, които на пръв поглед би трябвало да са доволни , че има контрол и субсидии.
    Докато не се стъпи на пазарна основа няма оправяне...
    www.istinski-pari.com

  5. 5 Профил на Кики
    *****
    Неутрално

    Да, но цените на дребно в БГ, никога няма да се оттеглят!
    Трябва да има максимално допустими цени за всичко, при тази огромна спекула в страната.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  7. 7 Профил на Мишо
    *****
    Неутрално

    "Както вече писах, индексираната с инфлацията цена през седемдесетте е достигала 200 долара за барел." - пълни глупости - сегашната цена на барел нефт отговаря на цена около 80 долара в края на 70-те години, като се вземе предвид инфлацията. А през 85 г. цената на нефта се срути до 9 долара за барел. Така че нищо извънредно няма в днешната ситуация.

  8. 8 Профил на до №7
    *****
    Неутрално

    Погледнете Shadow Government Statistics или Grandfather Economic Review и тогава пишете. Става дума за тогавашните цени в сегашни долари, които са с многократно по ниска покупателна способност. Капиши?

  9. 9 Профил на Реалист до No.7
    *****
    Неутрално

    Наясно ли сте защо от някоя и друга година е спряло публикуването на официални данни за М3?

  10. 10 Профил на хоркодовский
    *****
    Неутрално

    споко пичове, нафтата ще спадне като спре бушков да пълни мириканскио резерв с нафта. иначе са е момента да се продава

  11. 11 Профил на Читател
    *****
    Неутрално

    Илиева, за Люксембург - малка страна с почтенни политици.

  12. 12 Профил на Електричар
    *****
    Весело

    Карайте коли които горят водород
    Генерирайте водород от вода посредством, електрически генератор поставен във колата
    Иска се само достатъчна доза изобретателност, инжинерни познания и мислене извън кутията

  13. 13 Профил на Дотации
    *****
    Неутрално

    "максимално допустима цена на дизеловото гориво в размер на 1,24 евро за литър." - ами какво става, когато пазарните цени надскочат този праг ... Дотиране на неефективно икономическо поведение Независимо къде, един пазарен проблем не може да се решава със нерационални социални мерки ... Може само да се отлага

  14. 14 Профил на :)
    *****
    Неутрално

    А имаш ли идея тва нещо как гърми, а и инсталация за шодорот за захранване на автомобил колко е голяма?

  15. 15 Профил на fuel cells
    *****
    Неутрално

    Номер 14, спокойно. Има работещи прототипи на водород с горивни клетки, т.е. не двигател с вътрешно горене, а директно електрика.

    Още по-блазнеща е идеята за суперкондензатори, имаще огромна енергийна плътност, много по-голяма от тази на съвр. акумулатори, които да движат директно ел-моторите.

    Хората са страшно изобретателни. Текущата горивна криза ще бъде "зоабиколена" по някакъв начин и световните цигани, които се надяват на безкрайни приходи от изкопаеми горива, ще бъдат кофти изненадани. Въпрос на време

  16. 16 Профил на Nomer 7
    *****
    Неутрално

    Nomer 7, kak otgovariash na sobstvenia si vapros za M3? Dokolkoto znam, M3 mozhe da se sabere s drugite danni ot FED, no zashto im triabvashe da go mahat, ne znam.

  17. 17 Профил на New Yorker
    *****
    Неутрално

    Този weekend си наех кола и отидох до Cape May, първо бях приятно изненадан от цената на колата само 30$ на ден, преди съм наемал за над 40-50$, после бях непреятно изненадан от цената на горивото 3.40$ за галон(3.78 литра), тези цени са все пак малки сравнение с вашите, но вече променят поведението на потрбителите, GM затвори четири завода за SUV, това е впечатляващо като се има в предвид яе Тойота отвори нов такъв завод за SUV в САЩ през 2006, само преди 2г и сега трябва да го затвори.

  18. 18 Профил на VAX11/780
    *****
    Неутрално

    До Илиева.
    Ходя често в Люксембург по работа. Там няма акциз за горивата. Началника на държавата Гранд ДУК Хенри ..... и предците му не са толкова алчни както повечето еврочиновници и нашите пишман управници. Малко хора знаят факта за акцизите в Люксембург и за това наши министри Палячовци плашат, че Евросъюзът ни натискал за акциза върху горивата. Ами Люксембург е основател на съюза скоро беше председател и никой не го натиска да слага, та камо ли да вдига акциза на горивата. Хората от съседните Франция, Германия и Белгия пълнят резервоарите си там както ние ги пълнехме "в туби ор нот в туби" през началото на деветдесетте години.
    Долу акцизите.

  19. 19 Профил на 0165
    *****
    Неутрално

    VAX11, ти знаеш ли за какво се използва акцизът върху горивата в Германия? Сигурно не знаеш. С част от него се поддържа пенсионната система. Германците могат да си позволят такъв акциз. Бензин и дизел 1.50 евро, от които 1 евро прибира държавата. Защо е хубаво за Германия? Защото Германците имат силно развит градски и извънградски транспорт, вкл железница. За първото тримесечие на 2008-ма железниците са превозили 20 милиона пътници повече. Въобще няма лошо да се използва градския транспорт вместо да разкарват колите си.
    За съжаление България има жалка железница - много недоразвита. А градският транспорт е жалък, защото ...всички се качиха на коли.

  20. 20 Профил на Петров
    *****
    Неутрално

    До Илиева: И ако протестират какво? В Германия протестират, ама Меркел си държи на политиката и не мърда от това, че няма да има намаление на ДДС или данъците. Защото намалението ще бъде изядено от рафинерийте и крайните потребители няма да видят разлика в цената. То дори в момента има разлика от 6-7 в цената на бензина и дизела според това, в коя (бедна) част на Германия пазаруваш. Скъп бензин и дизел стимулира купуването на коли, които имат нисък разход...или пък използването на ефективния градски транспорт (където е ефективен).

  21. 21 Профил на VAX11/780
    *****
    Неутрално

    До 0165 браво на Германците, обаче къде отиват акцизите в България??? не съм сигурен, че се използват целесъобразно.
    Има и едно готино линкче за цените The Cost of Gasoline around the World
    http://europe.theoildrum.com/node/2653
    и пак там се цитира една доктрина на Картър http://www.thirdworldtraveler.com/Oil_watch/Carter_Doctrine_Global_Oil.html
    Четете

  22. 22 Профил на Nomer 16 - correction
    *****
    Неутрално

    въпросът за М3 същност беше до Realist, a ne do Nomer 7, простете

  23. 23 Профил на до 17 - New Yorker
    *****
    Неутрално

    New Yorker-е, не ми става ясно къде точно си бил - рано на сабале, нещо ми се премержват очите ... В Сату Маре ли си бил, викаш?? Откога власите смениха леята с долари и минаха на галони???





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #