Задава се ново поскъпване на "Гражданска отговорност"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (30)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Jorkata
    *****
    Неутрално

    Ami az sam za...Kolkoto po-visoki tolkova po-dobre...Po-malko taraljasnici po ulicite, po malko trafik..elate vijte kolko e zastrahovkata grajdanska otgovornost v USA - $600 za 6 meseca.....za mladite shofiori i okolo $600 na godina za shofiorite s opit.Plus tova ako se naloji klauza spored koiato za shifiori bez provinenia da se zaplashta po-niska vnoska shte e samo v plus na nashte mafiotizirani zastrahovateli.....

  2. 2 Профил на 7up
    *****
    Неутрално

    Пътна полиция да си гледа пътищата и шофьорите по тях.

    Те да не са служители на частните застрахователи - ако е така храстаджиите да си получават парите от тях, а с парите на данъкоплатците да построят нещо свястно .

  3. 3 Профил на Какво?
    *****
    Неутрално

    И какво - Гражданска отговорност ще стане, колкото половин заплата ли? Тези луди ли са?

  4. 4 Профил на 7up
    *****
    Неутрално

    А на тоя щастливец що не му турят и някой стикер за носене на перчем .

  5. 5 Профил на Агаин
    *****
    Неутрално

    Защо не си публикуват отчетите за последните 5 години например. Кой колко е събрал и колко изплатил. Хвърлят се едни големи суми за поета отговорност за стотици хиляди левове а кава е практиката. За убит в ЕС се плаща като минимум 150 000 евро тук 20 000 лева.Ето случая Ставийски. Съда определи сума от 80 000 лева за убит и тежко ранен. Все си мисля че застрахователите плащат на съдиите по тези дела за тези ниски суми. Кой е застрахователя на фигуриста и колко плати?

  6. 6 Профил на Аман от застрахователи
    *****
    Неутрално

    Ами така им е най-лесно - да вдигат цените. Ами защо не започнат да калкулират риска за всеки отделен клиент - според шофьорски опит, нарушения и катастрофи, пътувания в чужбина, както е по белия свят?! Тогава рисковите шофьори да си плащат високите премии. Защо аз трябва да субсидирам премията на някоя мутреса или гъзар, които няма 1/4 от моя опит, имат в пъти повече нарушения от мен и всяка събота и неделя ходят в Солун например - т.е. са доста по рискови шофьори?!!!

  7. 7 Профил на и още...
    *****
    Неутрално

    ... и много ми е интересно какъв процент от застрахованите коли се карат извън България, че толкова им се вдигнаха щетите на нашите застрахователи?

  8. 8 Профил на Песимист
    *****
    Неутрално

    Изглежда в скоро време ще бъде открит ловния сезон и господа застрахователите ще бъдат в първата редичка на най-търсените.Дебилите, чийто имена са цитирани в статията - трофеи рекордьори.

  9. 9 Профил на Майната им
    *****
    Неутрално

    От догодина ще останат да застраховат на майка си п... и на баща си г...

  10. 10 Профил на отговорен
    *****
    Неутрално

    Айде, айде още по-нови табели с отпечатан на тях Лисабонския договор!

  11. 11 Профил на сулю
    *****
    Неутрално

    кухи лейки

  12. 12 Профил на Nicola
    *****
    Любопитно

    Nashite g-da v asociaciata na zastrahovalite ne sa li chuli za ACTUARY, chovek koito kalkulira riska na otdelni klienti i sprqmo tova plashta po-golqm premia... EVRIKAAA

  13. 13 Профил на Соколов
    *****
    Неутрално

    Ами то и в Америка е така ОБАЧЕ ЗА:

    1. Тези които катастрофират.
    2. Тези които пътуват извън определен район.

    А НЕ ЗА ВСИЧКИ БЕ ГЛУПЕНДЕРИ ДЕБЕЛОВРАТИ!

  14. 14 Профил на Соколов
    *****
    Неутрално

    Ей тази държава да хванеш и да и драснеш клечката...просто no comment...

  15. 15 Профил на SS
    *****
    Неутрално

    НЕ ДЪРЖАВАТА ДА ДРАСНЕШ А НАРОДА И КАТО ПОЧНЕШ ОТ НАС ТЬПАЦИТЕ ТЬРПАЯЩИ ТАКИВА
    говеда дето ни "управляват"

    Робската ни стадна боязлива психика да изпепелиш и почнем от начало...... по Крумови закони страната си да построим

  16. 16 Профил на Някой си
    *****
    Неутрално

    Пълна лъжа е че застрахователите са на загуба от автозастраховането.

    Реално българина плаща по - висока застраховка за колата си, защото главната тежест е прехвърлена на каското. В Америка и Европа каско почти никой не плаща. Тук е задължително (ако искаш да имаш кола сутрин).

    Така че застрахователите си взимат тяхното, просто е по друго перо. Затова и не са на загуба. Напротив печелят качествено защото събират даже по големи застраховки за всеки автомобил от колкото в ЕС, а реално изплащат 1/3 - 1/10 от щетите които биха платили в ЕС. А неимуществено (кръвнина за убит или осакатен) е поне 10 пъти по-малко, защото българските съдии са мижитурки и им играят по свирката.

    Така че да не циврят че е ниска ГО, те пари си взимат достатъчно.

  17. 17 Профил на Ку чо
    *****
    Любопитно

    Милна им майка на тия дето останат в БГ. Представете си още един мандат на "левите" и модерни?

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  19. 19 Профил на Тъпото
    *****
    Гневно

    И този пазар май ще се окаже картелизиран. Нашенските "чорбаджии" ще мирясат само след като услугата се либерализира на европейско ниво, т.е. гражданската отговорност се прави в произволна избрана от застрахования страна !

  20. 20 Профил на луда калинка актюер
    *****
    Неутрално

    Премиите в БГ за ГО наистина са най-ниските в ЕС, но в същото време никъде в Европа няма такива високи комисиони за агенти и брокери. Застрахователите, които губят по тази застраховка са тези с най-малък обем премии и най-високи комисиони. Но пък възниква въпросът: щом не им е изгодно, защо се натискат да я сключват на тези нива на премии? Никой не го кара насила. Погледнете в сайта на КФН отчетите по тримесечия и години и ще видите истинската картинка, вкл. и цедираните към презастрахователите премии и получените от тях обезщетения, а също и платените комисиони по брокери. Компании, които за последните 4-5 години стоят с под 5% от обема по ГО от общия обем на пазара - защо се напъват изобщо?

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  22. 22 Профил на Виденов
    *****
    Неутрално

    И аз съм за ДИФЕРЕНЦИРАНО определяне на вноските, в зависимост от историята на нарушения и щети, квалификация и мощността на автомобила и пр. Така тези, които са причинявали ПТП или при които има по-голяма вероятност да причинят такова да плащат по-голяма вноска, а тези, които са през годините не са допускали произшествия да плащат по-малко. Какво му е трудното на застрахователните ЛИГЛЬОВЦИ да си въведат системи за отчитане на щетите и даже взаимно да си разменят информация. Аз за 3 години и 70 хил. км не съм искал никакви обезщетения, докато една колежка всеки месец е на оценка на щетите...

  23. 23 Профил на Петров
    *****
    Неутрално

    Ако решиш да сключиш застраховката в друга държава там няма да ти предложат толкова ниска цена, за да покриват риск до 15 или 50 милиона евро. Не дай си боже да осакатиш някой французин или германец и да го пратиш инвалид за цял живот. Гражданската ти ще трябва да му плаща пенсия до края на дните му и разните скъпи операции, ако се стигне до тях.

  24. 24 Профил на Инфо
    *****
    Неутрално

    Във Франция младите шофьори плащат по 1600 евро на година. И трябва 2 години да нямаш нарушения за да почне да ти пада премията.

  25. 25 Профил на Автомобилист
    *****
    Неутрално

    Сега, ако вдигнат и газта, както се очертава, най-добре е да си купуваме велосипеди.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  27. 27 Профил на balubri
    *****
    Неутрално

    Браво на Номер 20!
    Иначе пак "срендоеврпейско ниво"...друга дума за държавен рекет. Държавата е най-опасната мутра!

  28. 28 Профил на Жална ви майка
    *****
    Неутрално

    Още може българино,търпи ,търпи да видим де ще му излезе края?

  29. 29 Профил на grozio jangozov
    *****
    Гневно

    Ми що не спреме да плащаме всички, докато си оправят системата и далаверите?

  30. 30 Профил на New Yorker
    *****
    Неутрално

    Тук е така размера на застраховката е в корелация с опита и нарушенията които си извършил.
    Има застаховки които се издават не от фирми, а от профсаюзи или организации с идеална цел, които събират 10% над разходите от изминалата година, но връщат парите които не са изхарчени за покриване на щети приченени от клиентите им на края на годината. Ако си примерно 10години без нито едно нарушение, може да си извадиш застраховка от "Организацията за Ред и Дисциплина по Пътищата" и да платиш едва 1/4 от средната премия.

  31. 31 Профил на do #16
    *****
    Неутрално

    "В Америка и Европа каско почти никой не плаща."
    Абе що говорите глупости каот си нямате представа бре?
    Няма нова кола в Германия дето да няма пълно (не частично) каско! Кой търговец е луд да ти направи договор за лизинг без да си застраьова колата?! Изобщо няма такъв!
    Освен това само луд ще даде 30 или повече хилияди за нова кола и няма да я застрахова с/у кражба?! Особено както се краде в Германия и се изнасят после към източна европа колите - ела да провериш дали нямат каско!
    Дори на по 5-6 години имат поне частчино каско, в случай на спукване на предното стъкло и други, застраьователя да поема щетата.

    Така, че преди да плещите небивалици, че никой нямал каско в Европа, се поинтресеуваите/осведомет как е наистина!

    Освен това в всяка нормална Евро държава ГО е възоснова на това колко щети си напраивл псоелдните години. Ако нямаш ти давта премия и плащаш само % то пълната вноска. 1 Година без причинена щета (не на теб да са причинили, а ти да си създал ПТП) и догодина плащаш само 90%. 2 год. са само 80% и т.н. При първа щета веднага те вдигат обаче на 120 или 140% (зависи от застрахователя). А при втора щета за една година директно те изстрелват на 240%. Така че при при 1200-1500 Еуро на година и 240%.... мда, ще се замислиш как караш!
    Освен това коли които са по често въвлечени в катастрофи - такива дето всеки късен тийнейджер си купува и веднага катастрофира имат по висок коефициент. И дефакто за тях ГО струва доста по скъпо от примерно едно БМВ.

  32. 32 Профил на автор
    *****
    Неутрално

    че тук мутрите като те блъснат пак теб те изкарват виновен, дават 50-100 на катаджиите и после ходи си търси правата...

  33. 33 Профил на KIK Trucker
    *****
    Гневно

    в европа това,в европа онова...
    когато заплатите ни се изравнят тогава имат право даискат такива цени $%@#!$#
    затова плюйте си на петите и вън от БГ
    и после защо имало демографски срив....





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #