За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноAmi az sam za...Kolkoto po-visoki tolkova po-dobre...Po-malko taraljasnici po ulicite, po malko trafik..elate vijte kolko e zastrahovkata grajdanska otgovornost v USA - $600 za 6 meseca.....za mladite shofiori i okolo $600 na godina za shofiorite s opit.Plus tova ako se naloji klauza spored koiato za shifiori bez provinenia da se zaplashta po-niska vnoska shte e samo v plus na nashte mafiotizirani zastrahovateli.....
*****
НеутралноПътна полиция да си гледа пътищата и шофьорите по тях.
Те да не са служители на частните застрахователи - ако е така храстаджиите да си получават парите от тях, а с парите на данъкоплатците да построят нещо свястно .
*****
НеутралноИ какво - Гражданска отговорност ще стане, колкото половин заплата ли? Тези луди ли са?
*****
НеутралноА на тоя щастливец що не му турят и някой стикер за носене на перчем .
*****
НеутралноЗащо не си публикуват отчетите за последните 5 години например. Кой колко е събрал и колко изплатил. Хвърлят се едни големи суми за поета отговорност за стотици хиляди левове а кава е практиката. За убит в ЕС се плаща като минимум 150 000 евро тук 20 000 лева.Ето случая Ставийски. Съда определи сума от 80 000 лева за убит и тежко ранен. Все си мисля че застрахователите плащат на съдиите по тези дела за тези ниски суми. Кой е застрахователя на фигуриста и колко плати?
*****
НеутралноАми така им е най-лесно - да вдигат цените. Ами защо не започнат да калкулират риска за всеки отделен клиент - според шофьорски опит, нарушения и катастрофи, пътувания в чужбина, както е по белия свят?! Тогава рисковите шофьори да си плащат високите премии. Защо аз трябва да субсидирам премията на някоя мутреса или гъзар, които няма 1/4 от моя опит, имат в пъти повече нарушения от мен и всяка събота и неделя ходят в Солун например - т.е. са доста по рискови шофьори?!!!
*****
Неутрално... и много ми е интересно какъв процент от застрахованите коли се карат извън България, че толкова им се вдигнаха щетите на нашите застрахователи?
*****
НеутралноИзглежда в скоро време ще бъде открит ловния сезон и господа застрахователите ще бъдат в първата редичка на най-търсените.Дебилите, чийто имена са цитирани в статията - трофеи рекордьори.
*****
НеутралноОт догодина ще останат да застраховат на майка си п... и на баща си г...
*****
НеутралноАйде, айде още по-нови табели с отпечатан на тях Лисабонския договор!
*****
Неутралнокухи лейки
*****
ЛюбопитноNashite g-da v asociaciata na zastrahovalite ne sa li chuli za ACTUARY, chovek koito kalkulira riska na otdelni klienti i sprqmo tova plashta po-golqm premia... EVRIKAAA
*****
НеутралноАми то и в Америка е така ОБАЧЕ ЗА:
1. Тези които катастрофират.
2. Тези които пътуват извън определен район.
А НЕ ЗА ВСИЧКИ БЕ ГЛУПЕНДЕРИ ДЕБЕЛОВРАТИ!
*****
НеутралноЕй тази държава да хванеш и да и драснеш клечката...просто no comment...
*****
НеутралноНЕ ДЪРЖАВАТА ДА ДРАСНЕШ А НАРОДА И КАТО ПОЧНЕШ ОТ НАС ТЬПАЦИТЕ ТЬРПАЯЩИ ТАКИВА
говеда дето ни "управляват"
Робската ни стадна боязлива психика да изпепелиш и почнем от начало...... по Крумови закони страната си да построим
*****
НеутралноПълна лъжа е че застрахователите са на загуба от автозастраховането.
Реално българина плаща по - висока застраховка за колата си, защото главната тежест е прехвърлена на каското. В Америка и Европа каско почти никой не плаща. Тук е задължително (ако искаш да имаш кола сутрин).
Така че застрахователите си взимат тяхното, просто е по друго перо. Затова и не са на загуба. Напротив печелят качествено защото събират даже по големи застраховки за всеки автомобил от колкото в ЕС, а реално изплащат 1/3 - 1/10 от щетите които биха платили в ЕС. А неимуществено (кръвнина за убит или осакатен) е поне 10 пъти по-малко, защото българските съдии са мижитурки и им играят по свирката.
Така че да не циврят че е ниска ГО, те пари си взимат достатъчно.
*****
ЛюбопитноМилна им майка на тия дето останат в БГ. Представете си още един мандат на "левите" и модерни?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
ГневноИ този пазар май ще се окаже картелизиран. Нашенските "чорбаджии" ще мирясат само след като услугата се либерализира на европейско ниво, т.е. гражданската отговорност се прави в произволна избрана от застрахования страна !
*****
НеутралноПремиите в БГ за ГО наистина са най-ниските в ЕС, но в същото време никъде в Европа няма такива високи комисиони за агенти и брокери. Застрахователите, които губят по тази застраховка са тези с най-малък обем премии и най-високи комисиони. Но пък възниква въпросът: щом не им е изгодно, защо се натискат да я сключват на тези нива на премии? Никой не го кара насила. Погледнете в сайта на КФН отчетите по тримесечия и години и ще видите истинската картинка, вкл. и цедираните към презастрахователите премии и получените от тях обезщетения, а също и платените комисиони по брокери. Компании, които за последните 4-5 години стоят с под 5% от обема по ГО от общия обем на пазара - защо се напъват изобщо?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноИ аз съм за ДИФЕРЕНЦИРАНО определяне на вноските, в зависимост от историята на нарушения и щети, квалификация и мощността на автомобила и пр. Така тези, които са причинявали ПТП или при които има по-голяма вероятност да причинят такова да плащат по-голяма вноска, а тези, които са през годините не са допускали произшествия да плащат по-малко. Какво му е трудното на застрахователните ЛИГЛЬОВЦИ да си въведат системи за отчитане на щетите и даже взаимно да си разменят информация. Аз за 3 години и 70 хил. км не съм искал никакви обезщетения, докато една колежка всеки месец е на оценка на щетите...
*****
НеутралноАко решиш да сключиш застраховката в друга държава там няма да ти предложат толкова ниска цена, за да покриват риск до 15 или 50 милиона евро. Не дай си боже да осакатиш някой французин или германец и да го пратиш инвалид за цял живот. Гражданската ти ще трябва да му плаща пенсия до края на дните му и разните скъпи операции, ако се стигне до тях.
*****
НеутралноВъв Франция младите шофьори плащат по 1600 евро на година. И трябва 2 години да нямаш нарушения за да почне да ти пада премията.
*****
НеутралноСега, ако вдигнат и газта, както се очертава, най-добре е да си купуваме велосипеди.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноБраво на Номер 20!
Иначе пак "срендоеврпейско ниво"...друга дума за държавен рекет. Държавата е най-опасната мутра!
*****
НеутралноОще може българино,търпи ,търпи да видим де ще му излезе края?
*****
ГневноМи що не спреме да плащаме всички, докато си оправят системата и далаверите?
*****
НеутралноТук е така размера на застраховката е в корелация с опита и нарушенията които си извършил.
Има застаховки които се издават не от фирми, а от профсаюзи или организации с идеална цел, които събират 10% над разходите от изминалата година, но връщат парите които не са изхарчени за покриване на щети приченени от клиентите им на края на годината. Ако си примерно 10години без нито едно нарушение, може да си извадиш застраховка от "Организацията за Ред и Дисциплина по Пътищата" и да платиш едва 1/4 от средната премия.
*****
Неутрално"В Америка и Европа каско почти никой не плаща."
как е наистина!
Абе що говорите глупости каот си нямате представа бре?
Няма нова кола в Германия дето да няма пълно (не частично) каско! Кой търговец е луд да ти направи договор за лизинг без да си застраьова колата?! Изобщо няма такъв!
Освен това само луд ще даде 30 или повече хилияди за нова кола и няма да я застрахова с/у кражба?! Особено както се краде в Германия и се изнасят после към източна европа колите - ела да провериш дали нямат каско!
Дори на по 5-6 години имат поне частчино каско, в случай на спукване на предното стъкло и други, застраьователя да поема щетата.
Така, че преди да плещите небивалици, че никой нямал каско в Европа, се поинтресеуваите/осведомет
Освен това в всяка нормална Евро държава ГО е възоснова на това колко щети си напраивл псоелдните години. Ако нямаш ти давта премия и плащаш само % то пълната вноска. 1 Година без причинена щета (не на теб да са причинили, а ти да си създал ПТП) и догодина плащаш само 90%. 2 год. са само 80% и т.н. При първа щета веднага те вдигат обаче на 120 или 140% (зависи от застрахователя). А при втора щета за една година директно те изстрелват на 240%. Така че при при 1200-1500 Еуро на година и 240%.... мда, ще се замислиш как караш!
Освен това коли които са по често въвлечени в катастрофи - такива дето всеки късен тийнейджер си купува и веднага катастрофира имат по висок коефициент. И дефакто за тях ГО струва доста по скъпо от примерно едно БМВ.
*****
Неутралноче тук мутрите като те блъснат пак теб те изкарват виновен, дават 50-100 на катаджиите и после ходи си търси правата...
*****
Гневнокогато заплатите ни се изравнят тогава имат право даискат такива цени $%@#!$#
затова плюйте си на петите и вън от БГ
и после защо имало демографски срив....