Скритите капани на мегабрандирането

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hdg
    *****
    Неутрално

    "Преди да стане собственост на Джобс, компанията предлага 40 различни вида продукти."

    Като пишете нещо - поне се информирайте. Стив Джобс винаги е бил (съ)собственик на Apple - заедно с Steve Wozniak отначало и с още хиляди знайни и незнайни акционери впоследствие (дори и Гил Бейтс има акцийки там ).

  2. 2 Профил на ras16377431
    ras16377431
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    "колкото повече хората могат да избират, толкова по-голяма е вероятността да останат недоволни от купения продукт" - вече и в Икономедиа загряха, че консумеризмът прави хората нещастни

    gradinko.bg
  3. 3 Профил на :(
    *****
    Неутрално

    Нищо не разбрах.

  4. 4 Профил на за информация
    *****
    Неутрално




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #