Европейски аутсорсинг компании се насочват към България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на кол центрове
    *****
    Неутрално

    Като ги гледам, търсят какви ли не езици за тези свои кол центрове, например словенски. Аз по някакво съвпадение владея словенски, но не се виждам как ще отида да работя в кол център за 400 лева с този език, с който ако река да превеждам само за словенските фирми в България мога да изкарам и 2000 лева. Търсят езици като естонски, латвийски, албански, румънски, холандски, украински, унгарски, хърватски... Как да им кажеш колко са тъпи и невменяеми? Ще потърсят, потърсят, пък ще се върнат към скъпите си работници от средна Европа.

  2. 2 Профил на Rota KP
    *****
    Неутрално

    До 1>

    Напълно си прав. Но не е само това. Хората, които знаят на добро ниво английски, френски или немски също са малко и не са готови да работят за такива заплати. Затова в кол центровете работят разни, които с много воля и фантазия можеш да определиш като "владеещи" език служители.

    Резултатът е налице> В Германия, примерно, вече имаше статии в няколко вестника, че ще ти трябват доста нерви ако решиш да се свържеш с helpdesk-а на HP, защото там просто е въпрос на късмет да попаднеш на някой, който може да разбере какво му говориш. Някои немски фирми имат същия проблем с индийците и тн.

  3. 3 Профил на Rota KP
    *****
    Неутрално

    До 1>

    Напълно си прав. Но не е само това. Хората, които знаят на добро ниво английски, френски или немски също са малко и не са готови да работят за такива заплати. Затова в кол центровете работят разни, които с много воля и фантазия можеш да определиш като "владеещи" език служители.

    Резултатът е налице> В Германия, примерно, вече имаше статии в няколко вестника, че ще ти трябват доста нерви ако решиш да се свържеш с helpdesk-а на HP, защото там просто е въпрос на късмет да попаднеш на някой, който може да разбере какво му говориш. Някои немски фирми имат същия проблем с индийците и тн.

  4. 4 Профил на someone
    *****
    Неутрално

    Ами не мисля, че сте абсолутно прави тъй като от личен опит ви гарантирам, че и в обикновен кол център може спокойно да си докарваш месечен доход над 1500лв. като средните заплати в сектора са на 900-1000лв. Не ангажирам никой с мнението си.. просто проверете преди компетентно да коментирате





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #