"Аристон С" ще прилага франчайзингова концепция

"Аристон С" е първата българска компания в сферата на модния бизнес, която ще започне национална кампания за предлагане на франчайзингова концепция на своите партньори, съобщиха от русенското дружество.
"Нашето желание е кампанията да започне в началото на 2009 година", съобщи за "Дневник" Николай Синабов, генерален директор на "Аристон С". Партньорите трябва да отговарят на определени изисквания, да покажат някаква бизнес история. " За нас е важно те да бъдат благонадеждни и с професионално отношение, за да имаме някаква гаранция, че бизнес концепцията ни ще бъде правилно приложена", обясни Синабов. Доказано е, че най – безопасният начин за стартиране на нов бизнес е франчайзинговият договор, допълни той.
Франчайзинг моделът има редица предимства – по този начин производителите могат да разширят територията и разпознаваемостта на марката, да създадат привлекателна дистрибуция бързо, специално в по-малките градове, и да разширят пазара с ограничен капитал.
"За франчайзинг партньорите ни този вид сътрудничество дава предимство да започнат нов бизнес на базата на историята на доказани марки, каквото са AristonS, a’sи a’smove, и формула за бизнес, без да е необходимо да напредват, стартирайки от нищото", каза генералният директор на компанията. Със сключването на договор получателят осигурява сигурност за вложенията си и гарантирани печалби. Международната статистика сочи, че 95% от франчайзинг предприятията успяват през критичните първи 2-3 години от своята дейност, докато при другите бизнес модели, през същия този период, около 86% от новите фирми фалират, допълни Николай Синабов.
В началото на следващата година "Аристон С" ще отвори бутик с изцяло обновена концепция, представящ единствено неговата марка. Замисълът е това да стане едновременно в Русе и София, уточни генералният директор на дружеството. Вътрешните решения са дело на Антонио Вентурела, чието архитектурното бюро разработва интериорните проекти за марката, като новата концепция стриктно ще се следва за магазините в страната и извън нея. "Предвиждаме за две години да направим приблизително около 35 магазина на този принцип в цялата страна", съобщи Николай Синабов.
В бутиците ще се предлагат колекциите AristonS, a’s и a’smove. Италианското студио беше предпочетено пред други емблематични и вече доказали се в тази област дизайнери заради своите постижения в областта на интериорните решения, обясниха от дружеството. Идеята е чрез бутиковата концепцията да се открие пътят и да се засили конкурентността на компанията на международен пазар.
Италианското дизайнерско студио, което работи за "Аристон С", до момента е участвало в проекти на редица световно известни марки като Goldpfeil, Lancaster, Douglas и Adams, Hugo Boss и др.
"Аристон С"е основана преди 17 години. Русенската модна компания освен с производството на своите три бранда е ангажирана и с правата за търговската марка модни облекла Bobo Zander. Заради това преди два месеца от "Аристон С" обявиха, че планират да отворят аутлети в няколко от големите градове в страната. Бъдещите магазини ще бъдат в Бургас, Варна, Пловдив, Плевен и Русе. Първият аутлет от веригата вече работи в София. В него се предлагат изделия от двете линии на марката - Bobo Zander Sport и Bobo Zander Jeans. |