Новородена интернет група купи BG-Mamma
Един от най-популярните български сайтове за бременни и майки - BG-Mamma, беше продаден на новорегистрираната компания за изграждане и администриране на интернет портали "Нет ентъртейнмънт груп" (Net Entertainment Group). Информацията за това е публикувана на корпоративния блог на фирмата и беше потвърдена от създателката на BG-Mamma Марина Кузманова и един от новите собственици, Иван Николов. Той отказа данни за размера на сделката и точния процент на собствеността.
"Нет ентъртейнмънт" придобива мажоритарен дял в сайта, но съдържанието му няма да се промени, нито неговата политика, уточни Кузманова. Тя ще продължи да се грижи за поддръжката на портала. "В съдружие с "Нет ентъртейнмънт" ще реализираме проекти, за които досега не сме имали възможности. BG-Mamma не е бизнес, а идея и тъкмо на това се крепи успехът му. Това е причината досега да съм отказвала на всички предложения от наложили се и печеливши компании да продам продукта си", подчерта Кузманова. Апетит да придобият женския портал през последните години имаха всички големи интернет компании.
До момента единственият проект на "Нет ентъртейнмънт" е порталът за кино и трейлъри dtrailer.com. Придобиването на BG-Mamma е само първата стъпка от развитието на мащабно портфолио от портали, обяви плановете си Николов.
По данни от търговския регистър собственици на "Нет ентъртейнмънт" са 18-годишният Иван Николов и 31-годишната Ивалина Евлогиева. Фирмата е регистрирана на 15 октомври.
Според информацията в блога на "Нет ентъртейнмънт" BG-Mamma е лидер в специфичната си ниша с над 40 хил. уникални посещения и един милион импресии дневно.