"Аристон" регистрира ръст на приходите през 2008 г.

На живо
Траян Траянов в подкаста "Дума на седмицата"

"Аристон" регистрира ръст на приходите през 2008 г.

"Аристон" регистрира ръст на приходите през 2008 г.
"Аристон С" отчете ръст на приходите с повече от 100 % през миналата година спрямо 2007 г. въпреки световната финансова и икономическа криза, която вече се отразява и на българския моден пазар. Приходите на компанията от четирите марки - Ariston S, a’smove, a’s fashion for living и Bobo Zander , достигнаха близо 5,9 млн. лева, съобщиха от русенското дружество.
Амбициите на компанията през 2009 г. са да увеличи пазарния си дял чрез интензивни инвестиции в маркетинг и развитие на търговската мрежа. Прогнозите на мениджмънта са, че и в непредсказуемата заради световната криза година дружеството ще постигне двуцифрен ръст в приходите си.
"Аристон С" увеличи търговската си мрежа с 14 нови обекта през миналата година. Наети бяха 58 нови служители, основно в отделите маркетинг и продуктово развитие. Към края на 2008 година персоналът на дружеството наброява 642 души. "Горди сме с постигнатото –само за пет години успяхме да наложим в България четири много успешни модни марки", коментира изпълнителният директор на "Аристон С" Николай Синабов. Той допълни, че за всяка от годините през този период приходите от модните марки на компанията нарастват с над 100% на годишна база.
"Аристон С" инвестира в Русе над 17 млн. лева от 2001 до 2008 г. Планираните за тази година инвестиции са на стойност от над 1,78 млн. лева. С тези средства компанията ще обнови инфраструктурата на информационните технологии и комуникациите си, както и производственото си оборудване. Част от инвестициите ще бъдат насочени към човешките ресурси, но най-голям фокус ще бъде разширяването на търговската мрежа и франчайзинг програмата на "Аристон С".
"Аристон С" е сред най-големите компании в шивашкия бранш. Дружеството съществува от 1991 г. В момента работи със собствени марки и реализира продукцията си както у нас, така и в Европа. Компанията е първата в сферата на модния бизнес в страната ни, която ще започне национална кампания за предлагане на франчайзингова концепция на своите партньори. "Аристон С" държи правата за търговската марка модни облекла Bobo Zander.