За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноХа-ха-ха!
Спомням си на времето - България изнасяше кари ЗА ЯПОНИЯ!
И всички в татковината КРЕЩЯХА на ляво и н дясно как СМЕ СТАНАЛИ СВЕТОВЕН ПРОИЗВОДИТЕЛ НА кари!
И изведнъж - само за 1 месец ЯПОНЦИТЕ ВЪРНАХА ВСИЧКИ КАРИ и досега НЕ КУПУВАТ НИТО ЕДИН българско производство!
Какво се оказа?
Ами много просто:
ПРОТИВОТЕЖЕСТИТЕ на първите български кари бяха ЧУГУНЕНИ! Т.е. ЯПОНЦИТЕ СЕ ИНТЕРСУВАХА ОТ ЧУГУНА, а не от машината! И купуваха "кари", които ПРЕТОПЯВАХА!
В момента, в който някой "велик" мозък решил да им играе курвачка и решил да "замени" чугунените противотежести с БЕТОННИ - японците ПРЕКРАТИХА ВСЯКАКВО СЪТРУДНИЧЕСТВО с бг "великите мозъци" !
Т.е. - "техническият напредък" доведе до провал на МНОГОМИЛИОННИ годишни приходи!
Е - ние си останахме с бетона!
Бетон в сърцата! Бетон в живота! Бетон в ГЛАВИТЕ!
Или както казваше Радой - всичко ни взеха! И производството, и търговията, и посредничеството! Остава само да си ВЪРТЯТ СИНДЖИРЧЕТО! Ама ТЕ И ТОВА НЕ МОГАТ!
Сладка е търговийката! АМА НЕ Е ЗА ВСЕКИ!