За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
skara
Рейтинг: 868 ВеселоИзвода за кризата: Богатите маалко по-надолу, всичко останало в калта.
Прави каквото трябва, да става каквото ще.*****
Неутралноко стАна с дачия?
*****
Неутралноко стана с лизингодателите ..... нещо намаляха новите коли по аутобаните ни....
*****
Неутралнои ще продават - какво е това-продавача дава непоискани отстъпки ?!?!
купувачът иска отстъпката !
*****
НеутралноА на кого да ги продават? Че то само пред нашата кооперация броят на колите нарастна 5 пъти за последните 3-4 години. Първо потрошиха тротоарите, после налазиха детсктие площадки, а който се прибере последен вечер, той кара 20 метра през кал до колене и после се прибира през нея. Нови коли се купуват, същевременно стари, катастрофирали, бракувани се пазят като килер за домашни вещи и като източник за резервни части. Спокойно мога да кажа, че на апартамент имаме между 2 и 3 коли. Кой повече да купува и колко да станат, по 10 на апартамент ли?
И по-важното, какво ще стане тогава. Защото дори при сегашното положение зверските побоища заради спорове "този тротоар си е за моята кола" са ежедневие. Ако така продължат нещата, ще се стигне до междусъседски войни, съпроводени със стрелба, бесене на уличните лампи, набиване на ограден кол, опожаряване на цели кооперации. Така че, аз съм 1000% радостен от новината, че това колективно безумие стихва.
*****
НеутралноДачия е истината. Аз съм горд притежател на Дачия и качеството и е феноменално. На всеки българин пожелавам по една Дачия
*****
НеутралноНе съм специалист по автомобилите и може да не съм прав но ми се струва че и там се гонят голями печалби ,( лакомия), между - пройзводител и продавач . А сега за да не спаднат цените трябва някой да Фалира. Другият вариант е по- ниски цени.
*****
НеутралноДачия --- френско-румънски боклук(евтин)
атанас
Рейтинг: 1209 НеутралноФорд,
Прав си за Дачия, но Форд е една от най-слабите марки и той. А подръжката в България отказва всеки от години насам. Нямам познат с Форд/нов/ след изплащане да не го е сменил с друго- Пежо, Опел, Тойота, Ситроен, и да не се е радвал колко хубаво било да не ходи през седмица в сервиза за гаранционен проблем.
*****
НеутралноКато свият цените до 10 000 - 12 000 лв ще имат огромен ръст на продажбите
*****
НеутралноАко искат да не са съвсем капо да започнат с 50% намаление.Защото после и това няма да е достатъчно.А и ще загубят време.По-добре малко пари,но по-рано и преди конкуренцията.
*****
Веселов техно-маркетите вече правят промоция два LCD на цената на един - до лятото 5 за mp3-ка.
за сведение ако си поръчаш ново бмв базов модел и не прегледаш списъка с екстрите в него няма аудио,пепелници...няма да имаш подлакътници бе..базов модел вътре ще е като 15 годишно рено...
а автомобилния бранш какви ще ги върши не знам....особено марки при които базовия модел е без аудио система и подобни изцепки...
айде сега си сърбайте попарата !!
*****
Неутрално"Прави впечатление, че все още при луксозните марки спадът в продажбите е по-малък, отколкото при по-масовите. Символично е, че в топ 10 на най-продаваните марки за първи път влезе БМВ със 110 сделки, а следващата позиция е за "Мерцедес" със 107. "Ягуар" пък е една от петте компании с по-добри продажби от миналата година - пет срещу нито една. "
Тези 6 реда казват всичко. Време е за експроприация на експроприаторите!!!
*****
НеутралноМария-Антоанета го е казала по друг начин "Като няма хляб, яжте пасти".
*****
НеутралноА аз си шофирам ВАЗ- а и нямам проблеми, свързани с кризата или с пазара на автомобили. Нямам проблеми и с гаранцията, защото е изтекла преди 26 години, нито с ремонтите, понеже всичко се оправя с чук и няма детайл, по-скъп от 20 лв. Не се притеснявам и за паркирането, защото ладата се качва на всякакви бордюри и броните са метални. А колкото до оборудването, то си е стандартно от 1971 насам.
*****
НеутралноИзчетоохх ви сите,нооогооо полезна инфоооо,БЛАГОДАРСКО,ного ми е арно,че такваа нация сме,ама каде ни барнат сме НАЙ,арно е че не се оратува за политика,а за таралиясници,еле ако бе писано за международното таквое положението,чеше да стане у форумо мацано дупе со тикви,та никаде не оратува за москвета,запорожета и трабанчета да га е,а они са си убаве от секаде де
biss Mark
Рейтинг: 1302 НеутралноТова е акция на продавачите на употрбявани коли щото при тях е вече - смърт
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.*****
НеутралноНомер 15 - смях се с глааасссс .. !!! хахахаа
атанас
Рейтинг: 1209 Неутрално10,
Не си прав. При цена и от 2000 безработен пак не може да купи кола. Нищо няма да спаси продавачите на автомобили освен това да тръгне пак икономиката и фирмите да купуват коли, които да сменят почти веднага след изплащането. В момента просто никой не купува нещо, без което и до днес е карал. А идва и моментът с преоценка на заложената идея за ръст на продажбите с такава за спад или задържане. И така вече планираната покупка на кола отива далеч назад, защото по-лесно се пести финансов ресурс чрез нея, отколкото да се решиш да съкратиш 2-3 души, да смениш офис с такъв с по-малък наем и т.н. Обратното, при ръст всеки купува, защото ще се изплати, даже и на 50000.
The HunteR
Рейтинг: 645 Неутрално@Човешкият разсъдък
Всичко това, което си написал е напълно вярно. Въпроса е, че е в следствие на продажбите на 12+ годишни трошки, които според западните изисквания не трябва да са в движение (всеки може да се поинтересува какви са годишните прегледи в Германия) и няма нищо общо с продажбата на нови автомобили.
*****
НеутралноИма два начина да продължим.
Първия, да се радваме че съседа няма да ни дразни с новия си джип и т.н.
Втория да се приеме закон коли над 10 години или в началото над 15 примерно да преминават през сертифицирани прегледи, но който издава документа да носи отговорност при евентуална катастрофа. Данъците заа тези коли да са по високи, носъщевременно ако е спираш от движение и я предадеш на вторични суровини ти се дава ваучер с който за една или две години може да си платиш данъка на новозакупена кола, ако тя е до 3-5 години.
Така и бричките ще изчезнат и ще се освободи място за паркиране. Сигурно има и много други разумни варианти, но няма КОМИСИОННИ и за това всичко е на самотек...
*****
Неутралнонавремето всеки селяк имаше , сега продадоха москвичите, зеха си дачии и зеха да се тупат "булгар, булгар" и да ми дават акъл. виж кой е в топа, ве, ганьоооооуу.
*****
Неутралноатанасе, виждам, че ги разбираш, ама тез твойте познати хич ги няма. от трън та на глок. че и по-лошо.. щото форд ползват технологиите на волво, пък пежата, тойотите и ситроените.. хич не ми ги хвали.. френските коли са известни както с мекото си возене, така и с капризността си. за тойотите няма да говоря, само прочети как самите японци не си ги харесват. истината е, че хората не винаги купуват най-качественото, ами по-евтиното.. независимо, че то често излиза по-скъпо...
bran
Рейтинг: 122 НеутралноStoiank -21"
Напълно съм съгласен с теб но при условие че въпросните хора които си купуват нови коли да докажат че са ги спечелили по честен начин а не чрез измами и укриване на данъци.......и тогава ще има много място на тротоара.
Wall-E
Рейтинг: 8 НеутралноДанъкът за миналата година на Опел 1.6 90-та година беше 30.00 лева, гражданска отговорност - 130.00 лева, няма Каско - разбираемо защо. Не рабирам в момента по какъв точно начин държавата ме стимулира да се откажа от тази кола.
*****
Гневнокарам десетгодишен мерцедес който е по добър от дачия 2050 година а нали тя е мерцедеса на колите