България чака одобрение от Брюксел, за да обяви криза при автопревозвачите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Абе
    *****
    Неутрално

    Нали нямаше криза?

  2. 2 Профил на Барозу
    *****
    Неутрално

    Защо не прочетете договора за ЕС?
    Член 1. ал.1
    ....свободно икономическо пространство....свободно движение на хора, стоки и капитали...

    Какво точно предлагате - някакви ограничения?
    Или нов договор за ЕС?

  3. 3 Профил на PN
    *****
    Неутрално

    Господи, можеш ли да създадеш по-некомпетентни хора от комунистите?! Пълна липса на икономическа логика! Какво означава:
    "На пазара се наблюдава свръхпредлагане, което не отговаря на търсенето на транспортни услуги и може да доведе до фалит на част от превозвачите", обясни Мутафчиев.

    Какво ще стане като фалира някой?! Нали има свръхпредлагане! Няма да фалират най-добрите нито ефективните превозвачи! Номер 2 е прав. Като един екстрасенс, звездите ми говорят че от ЕС ще ни кажат да си гледаме работата, и с право.

  4. 4 Профил на Уайът Ърп
    *****
    Неутрално

    В случая се одупват и се правят на хубави пред НЯКОИ от българските превозвачи. Но от Брюксел ще им покажат среден пръст. За пореден път.
    Има много нови фирми, имало свръхпредлагане. Е, и? Това означава по-ниски цени и по-високо качество. По дефиниция. Тоест, за да се превърне дефиницията в практика, трябва да се прилага европейското законодателство - проверки на фирми, актове и тн. Само че за целта трябва да се проверяват не само разни мизерници с по 1-2 камиона, но и "нашите" фирми, там ги стяга обувката.
    Аман от некомпетентни комунисти, крайно време е да си ходят.

  5. 5 Профил на Хм...
    *****
    Весело

    PN,

    обявяването на кризисно положение в бранша разрешава на министъра да блокира издаването на нови лицензи.
    Което е и целта на упражнението на министъра и на съюза на превозвачите.

    Ти по-скоро се притеснявай за 33% спад в превозите.
    Това си е 1/3 по-ниска икономическа активност. И естествено следващите от това хубосии.
    А кризата едва се е наченала в България...

  6. 6 Профил на Хм...
    *****
    Неутрално

    Аз пък що съм го постнал "весело".

    Хич не е весело.
    Просто грешен клик.

  7. 7 Профил на Запознат
    *****
    Весело

    Тези момчета нещо не са в час, явно не са чели Регламент 3916/90. Ако се обяви криза, то това ще бъде за целия общ пазар на превози в ЕС. Те наистина ли смятат, че на някой в ЕС му дреме за личните интереси на няколко конкретни български превозвачи, които не искат да има конкуренция на българския пазар на превози?
    Регламентът предвижда, че решението се взима от Комисията след допитване до т. нар. консултативен комитет, съставен от представители на всички страни-членки. Ха познайте какво ще е решението.
    Комунистическите селяндури за пореден път правят България смешна пред света, не знам дали ще се уморят някога. Да идват тези избори по-скоро, че явно е крайно време да си ходят.

  8. 8 Профил на за революция
    *****
    Неутрално

    Няма криза в транспортния сектор. Тия корумпирани нещастници се чудят как да облагодетелсват транспортните обръчи. Преди тройната коалиция всичките си идиотизми ги оправдаваше с изискаванията на ЕС, а сега за всичко е виновна кризата. С тъпи държавни регулации само се изкривява пазара. Пазара ще определи колко превозвача ще оцелеят! Ако транспортното министерство обяви криза какво ще правят чиновниците? Веднага и без друго раздутия да бъде съкратен!!! Те и сега се правят че работят. По-скоро да идват изборите, че тия кратуни са затвора! Трябват яки ревизии и съдебно преследване!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #