За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
РазстроеноСред заинтересованите инвеститори има руски предприемачи, Алиен кажи че не е истина
*****
ВеселоНяма само китайците да изкупуват америка за жълти стотинки
бАрни
Рейтинг: 8 ВеселоКойто и да ги купи...ще продължат да правят боклуци...
Те ако можеха да правят коли нямаше да стигнат до тук...
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ВеселоВъобще и не се споменават руснаци мераклии :
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯArabischer Investor interessiert sich für Opel Арабски инвеститори се интересуват от Opel
Von Marco Dalan, Nikolaus Doll Und Frank Seidlitz 4. От Марко Dalan Никълъс Doll и Франк Seidlitz 4тата April 2009, 02:52 Uhr Април 2009 г., 02:52 часа
Gespräche mit "einer Handvoll" Geldgeber - Investmentbank beauftragt - Verhandlungsteam der Regierung steht Дискусии с "шепа" донори - инвестиционна банка мандат - от правителството за преговори екип
Düsseldorf/Berlin - Die Suche nach einem Investor für die Adam Opel GmbH läuft offenbar besser als erwartet. Дюселдорф / Берлин - търсенето на инвеститор за Адам Opel GmbH е очевидно по-добре, отколкото очаквах. "Es werden mit einer Handvoll Investoren konkrete Gespräche geführt", sagte eine mit den Vorgängen vertraute Person der WELT. "Има шепа инвеститори с конкретни дискусии", каза човек е запознат с дейността на света. Unter den Interessenten soll auch ein arabischer Investor sein. Сред заинтересованите страни е също арабски инвеститор. Eine offizielle Bestätigung gab es nicht. Официално потвърдена е не. Vor Kurzem erst war Aabar Investments aus Abu Dhabi mit 1,95 Mrd. Euro bei der Stuttgarter Daimler AG eingestiegen. До неотдавна бе Aabar инвестиции от Абу Даби с 1,95 милиарда евро в Щутгарт DaimlerChrysler AG наскоро. Die amerikanische Opel-Mutter General Motors (GM) hat mehrere Banken eingeschaltet, den Konzern bei der Suche zu unterstützen. Американският Опел-майка General Motors (ГМ) разполага с няколко банки, включени в група, за да намерят подкрепа. Der Bund hat derweil die Investmentbank Lazard als Berater hinzugezogen und die Anwaltskanzlei Shearman & Sterling beauftragt. Федералното правителство има Междувременно инвестиционната банка Lazard като консултант и да се консултира с адвокатска кантора Shearman & стерлинги инструктирани. Das erfuhr die WELT aus Regierungskreisen. Светът научи от правителствени среди.
Ads by Google
Astrid Lindgrens Welt?
So bekommen Sie einen Traumurlaub
für die Familie – Buchen Sie jetzt!
www.Ferienhaus.se/Vimmerby
Für die Opelaner sind die Interessensbekundungen gute Nachrichten, weil es in den vergangenen Wochen bereits zahlreiche Absagen von großen Autobauern wie Daimler oder BMW sowie einflussreichen Beteiligungsgesellschaften gegeben hatte. За Opelaner изразяване на интерес са добри новини, тъй като в последните няколко седмици многото отменени полети на големи коли-лидери като Daimler и BMW, както и влиятелни съдружници имаше. Nach Ansicht von Marktbeobachtern könnte es für Opel tatsächlich noch gut ausgehen, denn möglicherweise wird es am Ende eine europäische Lösung geben. Според наблюдатели на пазара, тя може да бъде за Opel в действителност все още се, може би защото това е в края на Европейска разтвор.
Als mögliche Opel-Investoren könnten trotz anderslautender Aussagen der italienische Fiat-Konzern auftreten oder der französische Autobauer Peugeot. Opel като потенциални инвеститори могат друго, въпреки изявленията, направени от италианската Fiat Group, или френски автомобили Peugeot. Letztlich hängt alles von der Frage ab, ob GM in die Insolvenz geht oder nicht. В крайна сметка, всичко зависи от това дали ГМ отива в несъстоятелност или не. Ein Verkauf aus der Insolvenz heraus erscheint derzeit "sehr aussichtslos", wie die WELT aus Regierungskreisen weiter erfuhr. А продажбата на масата на несъстоятелността се появи до момента "много отчаяна", както светът научи повече правителствени среди.
*****
НеутралноРоссия!
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ВеселоОригинал от WELT :
her-Investor-interessiert-sich-fuer-Opel.html
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://www.welt.de/die-welt/article3500470/Arabisc
*****
НеутралноLa-o-Lay ale Loya (№ 4), благодаря за превода!
Следния пасаж обаче е останал без превод.
Да не би тук да споменават за братушките?
Astrid Lindgrens Welt?
So bekommen Sie einen Traumurlaub
für die Familie – Buchen Sie jetzt!
www.Ferienhaus.se/Vimmerby
Gouverneur général
Рейтинг: 624 Веселоето ви преводача но не се споменава за руси а за араби , които държат и мерцедес . надявам се че умеете да работите с преводача:
l=bg#
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://translate.google.bg/translate_t?sl=en&t
Gouverneur général
Рейтинг: 624 НеутралноЕто ти Обама , това което търсиш :
amp;hl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.ferienhaus.se%2F& amp;langpair=de|bg
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://translate.google.com/translate?client=tmpg&
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ВеселоАло " Дневник " града където се произвежда Опел в Германия -Руссенхайм не се превежда като руски инвеститор!
sheim/content.act
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://www.opel.de/meetopel/opelag/location/russel
*****
НеутралноLa-o-Lay ale Loya (№ 9), благодаря за линка!
Не ми стана ясно какво искат да кажат хората със следното изречение:
"Уърт виждам също е сьомга риболовна зона в Mörrum, където можете да гледате летят рибарите. "
*****
НеутралноНе "Руссенхайм" , а "Рюсселсхайм" - на български означава "Дом на хоботите", "Хоботничево"
Gouverneur général
Рейтинг: 624 Веселопревода е машинен и затова." Рибарите в риболовната зона в Морум /град/ виждат как изскача сьомгата от водата /играе/.
=_t&hl=bg&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww. sueddeutsche.de%2F%2Ctt3m1%2Fwirtschaft%2F603%2F46 7179%2Ftext%2F&sl=de&tl=bg&history_sta te0=
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯГрада на Опел е Русселсхейм и ето статията от Южногерманския вестник:
http://translate.google.bg/translate?js=n&prev
*****
НеутралноLa-o-Lay ale Loya (№ 13), благодаря за обяснението!
Разбирам вече: Значи не ставало дума за летящи рибари, а за игрива сьомга.
Сьомгата е много полезна храна.
Имам един пакет пушена сьомга в хладилника.
Довечера ще взема да я изям докато на е изтекъл срока
*****
НеутралноОх благодаря за успокоението
Gouverneur général
Рейтинг: 624 Любопитноhttp://www.n24.de/news/newsitem_4984695.html
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯИсторията на Опел и ГМ в снимки !
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноШефа на Фиат който ще купи Опел и ще стане шеф и на ГМ:
=_t&hl=bg&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww. handelsblatt.com%2Funternehmen%2Fkoepfe%2Fsergio-m archionne-fiats-zauberer%3B2245239&sl=de&t l=bg&history_state0=
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://translate.google.bg/translate?js=n&prev
Alien
Рейтинг: 954 Весело"Сред заинтересованите инвеститори има руски предприемачи, Алиен кажи че не е истина" - да го купят бе. Те рашките това ще купят - немския "Москвич".
*****
Неутралностава дума за дял а не даже за контролен пакет. Интересувасе групата ГАЗ (частна олигархична компания)която и така е в партньорство с ГМ. Нищо особенно в това няма. Всички големи автопроизводители инвестираха сериозно и си направиха добър плацдарм в русия и повечето пуснаха производство там. Така че това с е вписва повече в по нататъшното проникване на световните производители в русия и развитие на отрасъла там отколкото като завоюване на опел от кремъл. А дали ще ще успеят да се вредят е друг въпрос. ще вземе пакета който има повече пари и предложи по добри условия. Просто бизнес - тука кремълски игри няма особенно. (това не е газпром или лукойл)
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноЕКСПАНЗИЯТА НА РУСКАТА ГРУПА „ГАЗ” ПРОДЪЛЖАВА
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ01.08.2006 00:08
Руската група ГАЗ обяви, че е закупила 100% от акциите на британската фирма LDV Holdings от американския фонд Sun Capital. Заводът на фирмата се намира в Бирмингам и произвежда лекотоварните автомобили Maxus.
Закупуването на британската фирма е част от стратегията на групата ГАЗ да се превърне в глобален производител на автомобили. Сега официален собственик на LDV стана британската компания GAZ International, която на свой ред принадлежи изцяло на групата ГАЗ.
Интересно е, че председател на Съвета на директорите на LDV става Мартин Лич (Martin Leach), който преди време беше директор по оперативните въпроси на Ford Europe, а преди това и генерален директор на Maserati SpA. За генерален директор на новата LDV е назначен Стив Янг (Steve Young), който е заемал позицията на шеф на автомобилния клон на международната консултантска фирма A.T. Kearney, а също така е бил и във висшия ешалон на компаниите British Leyland и Ford Europe.
Първоначално групата ГАЗ планира да произвежда автомобили в завода в Бирмингам, където през тази година ще бъдат произведени около 10 000 лекотоварни коли. В бъдеще моделите Maxus ще се произвеждат и в завода на групата в Горки.
LDV Maxus е най-новият модел на фирмата, разработен съвместно с южнокорейската Daewoo, в производство от 2005 г. Моделът се произвежда в три варианта - 2,8, 3,2 и 3,5 тона. Автомобилите са снабдени с четирицилиндрови дизелови двигатели с мощност от 95 до 120 к.с., произвеждани в Италия.
От ГАЗ съобщиха, че закупуването на LDV няма да доведе до спиране производството на моделите "Газель" и "Соболь", защото фургоните Maxus са от друг клас и са значително по-скъпи. Сега стратегията на ГАЗ предвижда закупуването на италианската фирма VM Motori, която произвежда дизеловите двигатели за LDV. По-рано през тази година групата ГАЗ закупи пълния лиценз от DaimlerChrysler за производство на седана от среден клас Chrysler Sebring.
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноСлед октомврийската революция, Русия изведнъж трябва да премине от феодално, към съвременно индустриално общество, като трябва да излъже по някакъв начин времето и да спести стотина години извървяни от другите европейски държави. До колко е успешно това начинание, аз няма да коментирам, колкото и да се изкушавам, просто защото не съм политически анализатор.
За автомобилизацията на СССР по това време е било необходимо производство над 100000 автомобила годишно (по този показател са изоставали от западноевропейските държави, а от САЩ са били на светлинни години). Всъщност самите руснаци признават, че реално леката моторизация на населението се състои чак през 70-те години на миналия век със заработването на заводите в Толияти и неслучайно ВАЗ-2101 е избран за автомобил на 20-и век. Необходимо е било създаване на съвременни заводи работещи по високопроизводителни технологии, което било характерно за автомобилната промишленост на САЩ. Освен това конструкциите на американските инженери били прости, ремонтопригодни и дълговечни. Пътните условия в дълбоките провинции на САЩ били подобни на пътната мрежа в Съветска Русия, което също е повлияло. Анализирайки казаното по-горе съветските специалисти стигат до извода, който точно изразява професор В. Гиттис на страниците на “За Рулем” от 1929 – “Трябва да се откажем от разработката на собствена конструкция на автомобил, защото не е необходимо тепърва да разработване от нулата производствения технологичен процес. Вместо това, за ускоряване на новото производство трябва да сключим договор с чуждестранни производители и да закупим конструкторската и технологична документация.” През 1928 е имало постъпки от “Додж”, “Форд”, “Джи Ем - Шевролет” и “Вилис-Овърленд”. Стъпката е направена на 4 март 1929 – ВСНХ на СССР взима решение да започне строежа на завод с капацитет 100000 автомобила годишно, в района на Нижни Новгород (по късно Горки). На 31 май 1929 е сключен договор с “Форд” за техническа помощ при строежа и пускането в експлоатация на завода, право на производство на модели на “Форд”, обучение на кадри в САЩ за първоначален срок 9 години. За трите години на строеж на завода (1929-1932), съветите трябва да получат и 72000 готови за сглобяване комплекти от леките “Форд-А” и товарните “Форд-АА”, на стойност 72 млн. рубли. Договорът бил изгоден и за двете страни.
Сглобяването на комплектите в предпусковия период се е осъществявало в завода “Гудок Октября” (по-късно той става Горкиевски завод за специални автомобили (ГЗСА)) и в заводите на КИМ (по-късно АЗЛК), като трябва да отбележим, че първия завод през втората половина на 1931 г. започва монтаж и на триосните товарни “Форд-Тимкен”.
Най-големият в тези години завод е АМО. Те от своя страна през 1928 се договарят с американската фирма “Автокар” за производство на 25000 автомобила годишно с товароподемност 2,5 тона. Двигателите се доставяли от “Херкулес”, съединителите от “Лонг”, предавателните кутии от “Браун и Лайп”, кормилните уредби от “Рос”, карданните валове и шарнири от “Спайсър”, предни и задни мостове от “Тимкен”, колела от “Бад”, рамите от “Парши”, спирачните уредби от “Локхийд”.
Произвежданите конструкции през тези години били прости, широко се използвали чугун и обикновена стомана. Скъпоструващите легирани стомани, алуминиеви сплави, месинги и бронзи се прилагат в доста ограничено количество. Това води до ниска себестойност, но възпрепятства създаването на леки конструкции. Всички автомобили по това време били оразмерени в инчова, а не в метрична с-ма, поради факта, че оборудването закупено от САЩ е било по този стандарт. Затова не е чудно, че хода на буталото на двигателите на АМО, ЗИС и ЗИЛ (включая и доскоро произвеждания ЗИЛ 157К, чиито двигател си е американския “Херкулес”) е 114,3 мм, което е 4 ½ инча. Интересно е, че всички колела произвеждани в заводите на ГАЗ, като се започне от “Форд-А” и се стигне до една от последните волги – ГАЗ-3110, са взаимозаменяеми поради факта че окръжността на центровете не шпилките (болтовете) е 139,7 мм или 5 ½ инча.
Същото е било и положението при авиопроизводството – закупени са лицензи от “Испано-Суиза”, “Райт-Циклон”, “Гном-Рон”.
Легендарният двигател на ГАЗ-11, а по-късно и на ГАЗ-51 и дериватът ГАЗ М20, всъщност е “Додж-Д5” и до неотдавна се произвеждаше и вграждаше в ГАЗ-52. Заводите на КИМ (МЗМА, АЗЛК), след войната произвеждат Москвич-400, който е “Опел Кадет-К38” и двигателят му доскоро беше жив (с друг ГРМ) в автомобилите на АЗЛК. През 1967 е произведен УМЗ-412, двигател на базата на БМВ-1500 от 1964 г. и вграждан в Москвич-412. За него е бил закупен лиценз за спирачни уредби от “Гирлинг”. През 1966 е подписан договор с ФИАТ, за производство на 660000 автомобила от модела 124 на година. Модела все още е жив под формата на ВАЗ-2106 и 07. Само руснаците и индийците (Хиндустан Амбасадор), могат да поддържат в производства толкова анахронични модели.
*****
НеутралноLa-o-Lay ale Loya (№ 21), благодаря за ценната информация!
За мен най-великият руски (съветски) автомобил е ЗАЗ.
Злите езици го наричаха "Отмъщението на Хрусчов към човечеството".
Ако мога сега да си намеря такъв бих си ги купил и бих ходил на работа с него.
Нещо май за ЗАЗ нищо не е споменато в твоите данни.
Може би това е била свръх-засекретена технология, която все още се пази под ключ?
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноНе е руски , а украински :
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯЗапорожский автозавод
Адрес: пр.Ленина, 8, Запорожье, 69600
Телефон: (0612) 13-83-05
Web:
Официальный сайт завода
Фоторепортажи по теме
03.04.2008 Иномарки по-запорожски Иномарки по-запорожски Один из лидеров отечественного автомобильного производства - Запорожский автозавод - показал журналистам основные этапы автостроения
RSS-новости
"Запорожский автомобилестроительный завод" (ЗАЗ), известный в СССР производством бюджетных малолитражек "Запорожец", был основан в 1963 году. Сегодня ему принадлежит около половины совокупного выпуска автомобилей в Украине. Предприятие обладает полным циклом производства легковых автомобилей, который включает штамповку, сварку, окраску, оборудование кузова и сборку автомобиля. На базе запорожского автозавода выпускается широкая гамма легковых автомобилей классов B, C, D, E, S, M - от отечественных "Таврии" и "Сенса" до именитых "Опеля", "Шевроле" и "Мерседеса". Так, в марте 2003-го корпорация "УкрАвто", контролирующая это автопредприятие, и ЗАО "ЗАЗ" подписали договор о сотрудничестве с компанией "Adam Opel AG". В рамках проекта ЗАЗ начал сборку автомобилей марки "Опель" моделей "Вектра", "Астра", "Корса" из ввозимых в Украину машинокомплектов.
ЗАО "ЗАЗ" также занимается сбытом автомобилей, запчастей и комплектующих на внутреннем и внешнем рынках; организует строительство и реконструкцию центров технического обслуживания легковых авто; разрабатывает новую автомобильную технику и технологическое оснащение для ее производства; проводит испытание транспортных средств, запасных частей на соответствие техническим требованиям и нормам. Мощности расположенного в Запорожье главного завода ЗАО "ЗАЗ" рассчитаны на выпуск свыше 150 тыс. авто в год. В январе-апреле 2007-го на ЗАЗе было произведено 76838 автомобилей. В том числе 1014 автомобилей "Таврия", 1463 - "Таврия-Пикап", 4938 - "Славута", 7962 - "Сенс", 17565 - "Ланос Т-150", 1945 - "Опель-CKD", 598 - "Опель Астра-Н", 4945 - "ВАЗ-2107", 993 - "ВАЗ-21093", 5157 - "ВАЗ-21099", а также 30258 авто других марок.
Кроме главного завода, в состав ЗАО "ЗАЗ" входят хозрасчетные предприятия, специализирующиеся на отдельных видах работ. Это ХРП "АвтоЗАЗ-Мотор" в Мелитополе, "Ильичевский завод автоагрегатов" в Одесской области и "Искра" в городе Роды.
ЗАЗ - закрытое акционерное общество с иностранными инвестициями. 50% акций принадлежат компании ОАО "АвтоЗАЗ", остальные 50% - собственность швейцарской финансово-инвестиционной компании "Hirsch&Cie". 81,59% акций компании ОАО "АвтоЗАЗ" принадлежат корпорации "УкрАвто", контролируемой народным депутатом Украины, членом фракции БЮТ Тариэлом Васадзе (глава наблюдательного совета ОАО - его сын, гендиректор киевского "Автоцентра на Столичном" Вахтанг Васадзе). Председатель правления ЗАО "ЗАЗ" - Николай Евдокименко.
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноСпад в продажбите на ГМ към 1.05.2009 г. :
=_t&hl=bg&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fmedi a.gm.com%2Fservlet%2FGatewayServlet%3Ftarget%3Dhtt p%3A%2F%2Fimage.emerald.gm.com%2Fgmnews%2Fviewmont hlyreleasedetail.do%3Fdomain%3D74%26docid%3D54038& amp;sl=en&tl=bg&history_state0=
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://translate.google.bg/translate?js=n&prev
*****
ВеселоЩе искарат че превода е сбъркан ама по гръб не падат
Gouverneur général
Рейтинг: 624 Любопитно„АвтоВАЗ" носи загуби на „Рено" от €117 млн
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯnews.bg
Първата година на участие в капитала на „АвтоВАЗ" донесе на френския концерн „Рено" загуби, пише в. „Коммерсант".
След 2008 те възлизат € 117 млн. , докато участието на френската компания в „Нисан" и „Волво" носи печалба съответно € 345 млн. и € 226 млн.
Според публикуван наскоро отчет на концерна акциите на „АвтоВАЗ" („Рено" притежава 25% ) - са единствените, носещи загуба на френския концерн.
Според изчисленията на „Коммерсант", нетната загуба на „АвтоВАЗ" за 2008 г. може да достигне до € 132 млн.
*****
НеутралноLa-o-Lay ale Loya
Весело
* 10
* 13:32
* 03 май, 2009
Ало " Дневник " града където се произвежда Опел в Германия -Руссенхайм не се превежда като руски инвеститор!
Rüsselsheim Това се изговаря Рюселсхайм!
*****
НеутралноОпел няма собствени проблеми! Имат много добри модели, които се продават добре. Всичките му проблеми са внос от ДжиЕм, като фирмата майка дори е източвала Опел за да решава проблемите си в Америка. Ще си намерят инвеститори.
*****
НеутралноЛамби (27), погледни пост #12
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноSergo Marchione новия шеф на Опел и стария на Фиат :
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://www.n24.de/news/newsitem_5025349.html
*****
НеутралноÜbernahme von Opel
Magna will fünf Milliarden investieren
Logo von Opel (Foto: AP) Großansicht des Bildes [Bildunterschrift: Magna will angebliche alle vier deutschen Opel-Standorte erhalten. ]
Der kanadisch-österreichische Autozulieferer Magna will nach einem Zeitungsbericht zusammen mit seinen russischen Partnern liquide Mittel in Höhe von fünf Milliarden Euro zur Übernahme des deutschen Autobauers Opel aufbringen. Das berichtet die "Rheinische Post" unter Berufung auf unternehmensnahe Kreise. Alle vier deutschen Opel-Standorte sollen demnach erhalten bleiben.
Der russische Autohersteller GAS und die größte russische Geschäftsbank Sberbank wollen dem Bericht zufolge 31 Prozent an Opel übernehmen, Magna selbst 19,1 Prozent. Der Verkaufsprozess solle bis Ende Mai abgeschlossen sein, hieß es weiter. Noch vor einigen Tagen hatte GAS jedoch jedes Interesse an einem Einstieg bei Opel dementiert.
Zuvor hatte Magna nach Angaben von Wirtschaftsminister Karl-Theodor zu Guttenberg (CSU) ein "erstes, interessantes Grobkonzept" für einen Einstieg bei Opel vorgelegt. Der Minister hatte den Autozulieferer daraufhin aufgefordert, dieses Konzept mit Fakten und Zahlen zu unterlegen.
Придобиването от Opel
Магна иска да инвестира пет милиарда
Opel логото (Photo: AP) closeup на изображението [надпис: Магна иска предполагаеми четирите немски Opel растения получавате. ]
Канадският-австрийски авто доставчик Магна иска след вестника доклад, заедно със своите руски партньори в брой в размер на пет милиарда евро за поглъщане на немския производител Opel колата си позволите. Той съобщава на "Rheinische Пост", разчитайки на предприятието, свързани с заинтересованите страни. И четирите немски Opel растения трябва да бъдат запазени.
Руският производител GAZ кола, и най-големите руски търговска банка Sberbank искате Според доклада, 31% от Opel поеме Магна дори 19,1%. Продажбата процес трябва да бъде завършен до края на май, това беше. Дори преди няколко дни, но имаше ГАЗ всеки интерес към кариера с Опел отказан.
Преди това Магна, според министър на икономиката Карл-Теодор ZU Guttenberg (CSU) е "първата, интересен материал" за кариера на Opel представи. Министърът трябваше колата подканени доставчици това понятие с факти и цифри да бъдат лоши.
ПРЕВОДАЧКАТА НА ГУГЪЛ Е УЖАСНА!
*****
НеутралноPPPP
Неутрално
* 29
* 10:01
* 04 май, 2009
Ламби (27), погледни пост #12
Кво да го гледам и там е сбъркано. Моето е вярното! Двойното "с" на български няма нужда да се пише, а в немският текст има двойно "с" за да се чете "с" , в противен случай се чете "з".
*****
НеутралноНищо не вдявате превода е точен
*****
ВеселоГолеми преводачи се навъдихте ама неможете да излъжите простия бат харалампи ------------------------------------- Руският автомобилен холдинг ГАЗ, проявяват интерес към закупуване на дял от Opel, съобщава Deutsche Welle.
В тази връзка ръководителят на европейския филиал на компанията Magna Зигфрид Волф е провел предварителни разговори с углавяващия европейската дирекция на концерна General Motors, в състава на който влиза Opel.
Според някои източници към консорциума за покупка на дял от Opel може да се присъедини и руската банка Сбербанк.
При евентуалното получаване на контрол над Opel, Русия би могла да си осигури достъп до съвременните немски технологии в автомобилостроенето, пише Ройтерс.
*****
Неутрално#31
в Германия ли си? и къде?
Gouverneur général
Рейтинг: 624 ЛюбопитноРазучете правилата за гугъл преводача и после питайте :
html
1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯhttp://www.google.bg/intl/bg/help/faq_translation.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноПо големи шансове имат Магна , с руските инвеститори зад гърба си!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.