"Eврохолд" прави най-големия автомобилен мол в България

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дачия - фен
    *****
    Весело

    От Дачия до Мазерати е неправилна градация.
    От Мазерати до Опел е ОК. Ако се гледа регистърът на отказите колкото една кола е по-скъпа толкова по- често влиза в сервиз.

  2. 2 Профил на Делян Ковачев
    Делян Ковачев
    Рейтинг: 740 Неутрално

    да, вярвай си......

  3. 3 Профил на sps
    sps
    Рейтинг: 641 Весело

    Не съм обеден че по-скъпите коли по често са в сервиз.но все пак е въжможно да е вярно!

  4. 4 Профил на tk
    *****
    Весело

    тази статистика подкрепя Номер 1:

    http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp

    Нормално е да има повишено ниво на проблеми, колкото по-сложна и съответно скъпа е една машина.
    Елементарно Уотсън!

  5. 5 Профил на Teller
    *****
    Неутрално

    Аз съм "обеден", че sps трябва да се върне в училище, за да се научи да пише правилно.

  6. 6 Профил на +
    *****
    Неутрално

    Същата тази сграда стоя с едни големи транспаранти цяла година - "отдава се под наем", отначало бяха 11000 кв. м., преди време ги намалиха на 2000.
    Е, накрая поне ще се опитат да я понапълнят.
    А на втория етаж коли ще има ли?

  7. 7 Профил на xxlx
    *****
    Неутрално

    Любимци

  8. 8 Профил на Re:Formator
    *****
    Неутрално

    Дано поне успеят да оправят мениджмънта и обслужването на такива марки като Alfa Romeo. Те в момента продават смешно малко коли именно заради пълния хаос в организацията си. Познавам хора, които избягаха с писъци оттам - харесват автомобилите, но не могат да изтърпят търговците и сервиза им. В момента разликата между Ауто Италия и авто-битака в Горубляне е никаква.

  9. 9 Профил на завзек
    *****
    Весело

    мене ме кефи мацката-изпълнителен директор на ауто юнион-голяма тупалка е-интересно как е станала СЕО на тия години там
    евалата маце продължавай в същия дух!

  10. 10 Профил на почитател
    *****
    Неутрално

    Къде е мацката,бе????Къде е мацката????
    Коя мацка????...................

  11. 11 Профил на каруцар
    *****
    Неутрално

    Ами да направят нова " Мототехника" и пуснат вътре комбайни и бетоновози, да се чака ред по точки - може и да излязат на печалба
    Противопоказно е и за производителите, и за сервиза, и преди всичко за клиентите , струпването на де що има марки под един покрив

  12. 12 Профил на Боко
    *****
    Неутрално

    Номер 8 е съвсем прав. Същото важи и да ФИАТ и Ланча - страхотни коли като новата Делта, новото Браво , 500 и т.н., но сервизът е УЖАС! Тотално некомпетентни приемчици, слаб контрол на работата - един път ти отремонтират перфектно, другият път много зле. Лошо обслужване, също и бавно. Дано има промяна с идването на новия собственик.

  13. 13 Профил на gmihaylov
    *****
    Неутрално

    Съгласен съм с Каруцара.Няма нужда от нова Мототехника и монополист в бранша.

  14. 14 Профил на Arthur Dent СУПЕР
    Arthur Dent
    Рейтинг: 113 Неутрално

    За никакъв монопол не може да става дума. Както пише в самата статия общо продажбите на всички тези фирми за 2008 година представляват 12,9 %.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #