За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
ВеселоОт Дачия до Мазерати е неправилна градация.
От Мазерати до Опел е ОК. Ако се гледа регистърът на отказите колкото една кола е по-скъпа толкова по- често влиза в сервиз.
Делян Ковачев
Рейтинг: 740 Неутралнода, вярвай си......
sps
Рейтинг: 641 ВеселоНе съм обеден че по-скъпите коли по често са в сервиз.но все пак е въжможно да е вярно!
*****
Веселотази статистика подкрепя Номер 1:
aengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_m
Нормално е да има повишено ниво на проблеми, колкото по-сложна и съответно скъпа е една машина.
Елементарно Уотсън!
*****
НеутралноАз съм "обеден", че sps трябва да се върне в училище, за да се научи да пише правилно.
*****
НеутралноСъщата тази сграда стоя с едни големи транспаранти цяла година - "отдава се под наем", отначало бяха 11000 кв. м., преди време ги намалиха на 2000.
Е, накрая поне ще се опитат да я понапълнят.
А на втория етаж коли ще има ли?
*****
НеутралноЛюбимци
*****
НеутралноДано поне успеят да оправят мениджмънта и обслужването на такива марки като Alfa Romeo. Те в момента продават смешно малко коли именно заради пълния хаос в организацията си. Познавам хора, които избягаха с писъци оттам - харесват автомобилите, но не могат да изтърпят търговците и сервиза им. В момента разликата между Ауто Италия и авто-битака в Горубляне е никаква.
*****
Веселомене ме кефи мацката-изпълнителен директор на ауто юнион-голяма тупалка е-интересно как е станала СЕО на тия години там
евалата маце продължавай в същия дух!
*****
НеутралноКъде е мацката,бе????Къде е мацката????
Коя мацка????...................
*****
НеутралноАми да направят нова " Мототехника" и пуснат вътре комбайни и бетоновози, да се чака ред по точки - може и да излязат на печалба
Противопоказно е и за производителите, и за сервиза, и преди всичко за клиентите , струпването на де що има марки под един покрив
*****
НеутралноНомер 8 е съвсем прав. Същото важи и да ФИАТ и Ланча - страхотни коли като новата Делта, новото Браво , 500 и т.н., но сервизът е УЖАС! Тотално некомпетентни приемчици, слаб контрол на работата - един път ти отремонтират перфектно, другият път много зле. Лошо обслужване, също и бавно. Дано има промяна с идването на новия собственик.
*****
НеутралноСъгласен съм с Каруцара.Няма нужда от нова Мототехника и монополист в бранша.
Arthur Dent
Рейтинг: 113 НеутралноЗа никакъв монопол не може да става дума. Както пише в самата статия общо продажбите на всички тези фирми за 2008 година представляват 12,9 %.