Рекламният фестивал в Кан страда от кризата
Значителен спад в посещаемостта на рекламния фестивал провеждащ се в Кан, се очаква да отчетат организаторите на събитието, предаде Ройтерс. По време на форума, основна тема ще бъде развитието на сектора в условията на криза.
Докато фестивалът усеща ефектите на кризата и представителите на индустрията са едва 60% от миналогодишните 12 хил. души, експерти очакват фокуса на събирането да е друго събитие. Освен методи за справяне с необичайните условия, в които се намира индустрията, анализатори предвиждат специално внимание да бъде обърнато на сегмента, който отбелязва повишено влияние на фона на спад в общия обхват на рекламата.
Именно дигиталната реклама е каналът, който има най-големи перспективи за развитите, независимо от общата тенденция на свиване на маркетинговите разходи и ограничаване на рекламните съобщения в пространството. Прогнозите на специалисти са за общ спад на приходите в индустрията от 8.6% през 2009 г. Определяният като "светлина в тунела" сегмент се очаква да увеличи влиянието си с 6.9% за същия период.