Рекламният фестивал в Кан обяви своите отличници

Дори в условията на криза, престижния рекламен фестивал в Кан успя да покаже най-доброто от света на рекламата. Интернационални кампании се бореха и спечелиха големите призове в Кан.
В престижния фестивал участва и българската NOBLE GRAPHICS CREATIVE STUDIO. Рекламата на "Шуменско пиво" обаче не успя да се пребори със силната конкуренция.
Организаторите на рекламния фестивал, който се проведе от 21 до 27 юни, очакваха значителен спад в посещаемостта. Прогнозите на специалисти са за общ спад на приходите в индустрията от 8.6% през 2009 г.
Ето и тазгодишните победители по категории:
Press Lion
Парижката FRED & FARID спечели златото в категорията "Прес" - Grand Prix Campaign за кампанията си DAKOTA. Рекламната кампания е за продуктите на WRANGLER.
Media Lion
Наградата в тази категория спечели оригинална японска кампания KIT KAT MAIL 2009, за продуктите на Nestle.
Cyber Lion
Тази година Япония отстъпи лидерската си позиции в категорията и победителят е австралийската CUMMINSNITRO, с кампанията "Най-добрата работа на света".
Radio Lion
Златото в категория "Радио" отиде за реклама, предназначена заVirgin Atlantic Airline. Заслугата е южноафриканската FIRST#LEFT,
Йоханесбург.
Outdoor Lion
В тази категория победител е кампанията FIGHT THE REGIME на TBWA\HUNT\LASCARIS от Йоханесбург.
Design Lion
Тук златото е за хонконгската McCANN WORLDGROUP за кампанията, предназначена за спортните стоки на Nike - PAPER BATTLEFIELD.
Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg и утре във в. "Дневник"