За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноGM предпочита RHJ.
Германското правителство е задължено да даде държавни гаранции на предпочетения от GM купувач.
Не е много трудно човек да се досети защо тъкмо инвестиционен фонд е предпочетения от GM купувач - така GM формално ще изпълни изискването на Белия Дом за реструктуриране и след като RHJ санира Опел отново ще си върне контрола върху марката. GM никога не биха оставили европейския си пазар само на продажбите на Шевролет.
ако Меркел ако се е пазарила за нещо с джуджето Путин, то явно си прави сметки без кръчмаря - General Motors нямат намерение да продават каквито и да е нови технологии на консорциума около магна
Дерипаска - любимата хлебарка на жужето и собственик на ГАЗ доказа че е добър единствено в шопинг на луксозни яхти и във фалита на автомобилни фирми - пример - фалита на LDV
Всъщност залогът тук даже е много по-голям: Руските мутри срещу Уолстрийт (RHJ) и не Меркел в случая раздава картите
Доколкото разбирам, в момента всички страни са се обединили около принципа - "По-добре ужасен край отколкото безкраен ужас" а и вече май свършват паричките с които държат Опел в момента на изкуствено дишане.
Най-смешни са разбира се путиновите напъни за "възраждане" на руското автопроизводство - какво си мислат че ще се случи? Ще произведат поредния "москвич" ли?
Конкурентно и модерно автомобилостроене се прави в страни с пазарна икономика - режима в Русия по скоро напомня за някаква изостанала азиатска абсолютиска империя в която даже и закона за гравитацията се променя на всеки 6 месеца от държавната дума
skara
Рейтинг: 793 ВеселоРушняшката последна оферта за днес е оформена в ултимативен вид. Сефте!
Прави каквото трябва, да става каквото ще.*****
НеутралноНо1 съгласен съм с първата част на изказването ти, но после се впускаш с анти-руски коментари, които не бих казал, че са подходящи за тази тема.
Руснаците в случая нямат думата, канадците движат нещата. Руснаците са ги взели за малко цвят и много пари, но ако нещо стане с този проект бизнеса ще се движи от канадците.
Меркел предпочита Магна не защото се е разбрала с Путин, а тъй като от Магна твърдят, че ще запазят работните места (краткосрочно), а тя сега е в предизборна кампания. Освен това немците са доста консервативни и най-вероятно няма да приемат добре инвестиционен фонд да управлява Опел. А мнението им разбира се е от значение в навечерието на избори.
Но както си написал и в твоя коментар, в крайна сметка всичко ще се реши от GM.
*****
НеутралноАко ГМ играе срещу Меркел това ще има стратегически лоши последствия за САЩ и техните отношения с най-голямата европейска икономика Ако ГМ обиди император Путин той той ще ги цака в Афганистан и Иран Икономика и геополитика са тясно преплетени и всеки използва всички налични прийоми
skara
Рейтинг: 793 Неутрално4
Прави каквото трябва, да става каквото ще.А дайте някой друг коз - само с това ли ще изнудват за всичко? Нещо иковомика, наука, търговия няма ли? А, изпуснал си С.Корея
Мишо
Рейтинг: 823 Неутрално"Ако ГМ обиди император Путин той той ще ги цака в Афганистан и Иран" - то рашките сами ще се изцакат:
" 20.07.2009 12:01 : Примерно 60 рабочих судоремонтного завода в посёлке Дунай Приморского края отказываются выходить на работу из-за долгов по зарплате
Предприятие занимается ремонтом военных судов и является градообразующим, заявила «Эхо Москвы» представитель Федерации профсоюзов Приморья Маргарита Усова.
"Крупная задолженность по зарплате остается на еще одном судоремонтном заводе Приморья - 50-м. Здесь люди ждут заработанного уже 7 месяцев, и задолженность составляет более 9 миллионов рублей, однако там пока не собираются приостанавливать работу", - отметила М.Усова."
Две "градообразуващи" предприятия в Приморския край от 7 месеца не са изплащали заплати на работниците си. И това са предприятия, част от руския ВПК.
Щели рашките да цакат някого. Ша ми умре коня от смях!
Alien
Рейтинг: 973 ВеселоЕ то това е мисленето - ако не стане неговата и Путя ще унищожи света. Само дето освен по нашенските форуми никой друг не го смята за толкова страшен, хахаха.
DareDebil
Рейтинг: 426 НеутралноДори и магна да движат нещата, факт е че Дерипаска е дал интервю в което си мечтае за 5 млн руски коли годишно, както за руския пазар, така и за износ. Това значи ГМ да подарят на руснаците технологиите с които смятат да строят бъдещите си коли, и да създадат огромен конкурент в европа и русия. И сега ГМ е голям играч в Русия и произвеждат коли там, но платформите на Опел Астра и Инсигния (Delta и Epsilon II) са глобални, в момента вече Шевролет Круз се произвежда в Корея, очаква се скоро да почне и в САЩ, а той е на платформата на бъдещата Астра. На платформата на Инсигния ще има доста модели, вече се произвеждат на Буик, очакват се и няколко модела на Шевролет. Всички тези коли ще се продават в Русия и най-вече Китай, където ГМ има лидерски позиции. Затова няма да са застрелят толкова лесно в крака, по-скоро ще продадат марката и емблемата на руснаците, да си я слагат на волгите и да ги правят в Бохум и Рюселхайм, отколкото да им продадат патентите и технологиите за платформите.
Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.