За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноГерманската страна предпочита Magna, защото обеща, че няма да затваря заводи и ще уволни по-малко хора от RHJ в рамките на Германия (но повече в Европа като цяло). А идват избори...
RHJ пък ще уволни повече хора в Германия и ще затвори временно единия от заводите там, но пък като цяло по-малко хора ще останат без работа (в Европа). Освен това RHJ има нужда от по-малко държавна подкрепа - 3,8 млрд., докато Magna иска 4,5.
В общи линии планът на RHJ е по-добър: ще оздравят комапнията и ще свършат черната работа (уволнения, затваряне на фабрики), искат по-малко пари, а и няма опастност технологиите с патенти на GM да заминат за Русия.
Проблемът е в немския избирател, който не е много ентусиазиран от това инвестиционен фонд да поеме управлението, е предимно заинтересуван от работните места. А в това отношение Magna предлага КРАТКОСРОЧНО по-добрия вариант (за немците, но не и за европейците).
*****
НеутралноДали чисто стратегически Берлин не вижда възможност ОПЕЛ да се откъсне от влиянието на ГМ?
Откъде накъде след като ГМ не могат сами да си оправят бакиите очакват след 3 години пак да придобият марката обратно?
Германците не мисля, че биха искали да бъдат използвани като разменна монета. И ги разбирам.
*****
НеутралноPchelichko, поздравления за мнението! Точно това е ситуацията! Всъщност най-добро в дългосрочен план беше предложението на Фиат. То отпадна просто защото не беше подходящо нито за Берлин нито за GM.
Учудвам се че тъкмо германците мислят само до септември! Ако наистина харижат Опел на Дерипаска, нищо хубаво не ги чака догодина. Той вече успя да фалира ЛДВ във Великобритания