Publicis купи интернет агенцията на Microsoft -Razorfish
Френският рекламен гигант Publicis Groupe сключи очакваната сделка за придобиването на интернет агенцията на Microsoft – Razorfish, съобщи Ройтерс. Стойността на сделката е за 530 млн. долара в брой и акции.
Придобиването се очаква да бъде приключено през четвъртото тримесечие на годината. Мениджмънтът на Razorfish ще бъде запазен и агенцията ще бъде независимо звено от подразделението VivaKi на Publicis. След сделката близо една четвърт от приходите на Publicis ще идват от интерактивна и дигитална реклама, казват от компанията.
Цената на придобиването е с между 1.4 и 1.5 пъти по-висока от годишните приходи на Razorfish, които са оценени на 400 млн. долара за миналата година.
Търгът за Razorfish привлече предложения от някои от най-големите имена в рекламата като британската WPP и японската Dentsu.