Globul с нов слоган - подновява имиджа на компанията

Globul с нов слоган - подновява имиджа на компанията

Globul с нов слоган - подновява имиджа на компанията
"Нашият свят си ти" е новият корпоративен слоган на Globul, съобщиха от компанията. Комуникационната кампания, която започна на 1 септември, изразява новото позициониране на марката, което поставя във фокус клиентите и е вдъхновено от техния свят.
Промяната на слогана и стартът на новата комуникационна платформа на Globul са част от процеса за обновяване на цялостната корпоративна визия на компаниите от Cosmote Group, започнала през февруари 2009 г.
Основната идея в новата комуникационна кампания на Globul е посланието "виждаме света като теб", което придава конкретно значение на новото корпоративно позициониране на Globul: "Живеем в един свят, но всеки от нас има различна гледна точка".
"Нашата философия се изразява в това да успеем да погледнем през очите на всеки един от клиентите ни, за да му предложим най-добрите високотехнологични продукти и услуги, специално разработени за него", коментира новата корпоративна визия на компанията Харис Коцибос, главен изпълнителен директор на Globul.
Освен нов слоган в корпративната визия на Globul навлизат и нови цветове, като зеленото продължава да е доминиращ цвят.
Музиката в телевизионните спотове на кампанията е на групата Ten Years After и техния хит от 1971 г. I’d Love To Change the World. Режисьор на поредицата от имиджови телевизионни клипове е Харис Патраманис от Foss Productions, а рекламната идея е дело на агенция Bold Ogilvy, Гърция. Клипът е заснет в Кейптаун, Южна Африка.