Интернет издатели създадоха браншова организация
Няколко от най-големите онлайн издатели в България създадоха сдружение с нестопанска цел "Интерактив Асошиейшън България" (IAB). Основатели на асоциацията са "Дарик Нюз" ЕООД, "Дир.БГ" АД, "Икономедиа"АД, "Инвестор.БГ" АД и "Нет Инфо.БГ" АД, които покриват над 90% от интернет аудиторията в България и събират над 80% от пазара на онлайн рекламата в страната.
Браншовата организация е отворена за членство на интернет медиите, технологичните компании, рекламните агенции и рекламодатели.Основателите на "Интерактив Асошиейшън България" планират да развиват Асоциацията в духа на целите на световната организация The Interactive Advertising Bureau (IAB).
Браншовата организация ще се стреми да подпомага развитието на сектора, като работи за утвържаване на ясни правила и практики за бизнеса и популяризира възможностите и преумуществата на онлайн рекламата като ефективност и таргетиране. Председател на "Интерактив Асошиейшън България" е Жанета Найденова, управляващ директор на на консултантската компания JNN Consult.