Интернет издатели създадоха браншова организация

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SEO vs ADV
    *****
    Неутрално

    Хубаво. Не е зле да има такава асоциация. Нека да чоплят. По-скоро ми прилича на идея за монополизиране на пазара, който и без това си е техен. Може и да бъркам.

  2. 2 Профил на WhatTheFuck
    *****
    Неутрално

    Сега много по-лесно и централизирано ще се нарежда "Тази информация да не излиза, другата може". Решенията ще се взимат в зависимост от това, дали потърпевшия от информацията е рекламодател или не. Да ви сера на асоциациите. По-зле от "националните" телевизии ще станете.

  3. 3 Профил на Бойко Отворко
    *****
    Неутрално

    само като видя името Жанета Найденова и започва да ми намирисва неприятно....и това с 90% покритие е доста пресилено...На практика една такава асоциация ще има възможността да работи като Монопол на онлайн пазара

  4. 4 Профил на гг
    *****
    Неутрално

    Нека да се напъват. Не могат да бият google adwords

  5. 5 Профил на някой
    *****
    Неутрално

    Родните нет-медии могат да узурпират, ама ние знаем английски и нямаме нужда от техния (Тюрлю)Гювеч.бг

  6. 6 Профил на Yankee
    *****
    Неутрално

    Въпросните медии са едни червени помиярници, собственост на червени ченгета-прасета. Те все създават разни асоциации и сдружения, като партийни хомодружинки навремето. Едно си баба знае, едно си бае.

    Но дори да се посерете, няма да спрете колелото на история, драги ченгета, червени прасета!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #