New Moment с награда от Golden Drum

New Moment с награда от Golden Drum

Българският офис на рекламна агенция "Ню момент ню айдиас" спечели сребърна награда на международния рекламен фестивал Golden Drum. Агенцията бе отличена в групата Design & Art Direction, категория "Корпоративна и бранд идентичност" за работата си за Седмия фестивал на късометражното кино. Визията спечели първа награда и на националния фестивал ФАРА по-рано тази година.
В същата група TBWA\Sofia също са получили номинация, за изданието си What If..., но не успяха да се преборят с конкуренцията за награда. Само с номинация останаха и McCann Erickson Sofia при рекламните кампании с работата си за National Geographic Kids.
Фестивалът Golden Drum се провежда за 16-и път в словенския курорт Порторож. В него се състезават агенциите от Централна и Източна Европа, като част от категориите са отворени за участие от цял свят.
Тази година за пръв път има категория за PR кампании, като в нея българската All Channels Communcation има шанс да се бори за награда. Агенцията има две номинации, и двете за активности за Avon.
Фестивалът продължава до петък, когато е церемонията по награждаването. В следващите дни ще бъдат обявени номинациите в категориите за принт и външна реклама, където българските агенции традиционно се представят добре.