За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноТВ са лай.а
Красен
Рейтинг: 958 НеутралноТелевизиите ни стават все по-блудкави и безинтересни ...... що така?
*****
Неутрално"В топ 10 на рекламодателите влизат L’Oreal, GLOBUL и M-tel , Coca-Cola, Kraft Foods и Reckit Benckiser, Nestle, Фикосота Синтез" - А кои са им рекламните агенции? Бас държа, че на топ 20 не са повече от 3-4.
Какво става значи - пазарът още повече се монополизира и откъм телевизии, и откъм рекламни агенции. СМЕ явно си оправдават инвестицията в РИНГ и ПРО.БГ- явно каквото са им обещали, се изпълва. А между другото в статията пише спад на бТВ с 11%, а в табличката е ръст...
stoiank
Рейтинг: 1374 ВеселоБъди сигурен, че се държат от Красимир Гергов, нали БНТ го спонсорира в началото със суперизгодни тарифи. Така че и в момента се говори, че ползва супертарифи, за съответното лобиране. Не е луд този който яде зелника....
А и тези статистики, са толкова относителни. В моята област, ако отчетеш нещо с 1%, а се окаже 50% както е справката за БНТ, значи нищо не си направил и никой не би платил за такава справка.