Рекламният пазар до края на годината: Ренесанс или лебедова песен

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 07
    *****
    Неутрално

    ТВ са лай.а

  2. 2 Профил на Красен
    Красен
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Телевизиите ни стават все по-блудкави и безинтересни ...... що така?

  3. 3 Профил на med
    *****
    Неутрално

    "В топ 10 на рекламодателите влизат L’Oreal, GLOBUL и M-tel , Coca-Cola, Kraft Foods и Reckit Benckiser, Nestle, Фикосота Синтез" - А кои са им рекламните агенции? Бас държа, че на топ 20 не са повече от 3-4.
    Какво става значи - пазарът още повече се монополизира и откъм телевизии, и откъм рекламни агенции. СМЕ явно си оправдават инвестицията в РИНГ и ПРО.БГ- явно каквото са им обещали, се изпълва. А между другото в статията пише спад на бТВ с 11%, а в табличката е ръст...

  4. 4 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1374 Весело

    Бъди сигурен, че се държат от Красимир Гергов, нали БНТ го спонсорира в началото със суперизгодни тарифи. Така че и в момента се говори, че ползва супертарифи, за съответното лобиране. Не е луд този който яде зелника....
    А и тези статистики, са толкова относителни. В моята област, ако отчетеш нещо с 1%, а се окаже 50% както е справката за БНТ, значи нищо не си направил и никой не би платил за такава справка.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #