General Motors очерта първите си стъпки по преустройство на Opel

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Лошо за Русия
    *****
    Неутрално

    Да му мислят руснаците. 10000 човека ще останат без работа.

  2. 2 Профил на Б51
    *****
    Неутрално

    От кога Путин се смята за европеец?

  3. 3 Профил на Boriaz
    Boriaz
    Рейтинг: 576 Весело

    Ха-ха-ха ... Амереиканците пак срязоха мераците на Москва да изкарат следващото "руско автомобилно чудо" ала Жигула (купено-открадната от ФИАТ) ха-ха-ха ...

    Искането няма мярка- даването има КРАЙ!
  4. 4 Профил на xa-xa-xa
    *****
    Неутрално

    GM има завод в Русия. Дали ще го закрият? Може би не защото не е Opel a Chevrolet. Сега руснаците трябва да откраднат Chevrolet за да създадат нов тип жигули. Дали? Няма да им се удаде. Ще трябва да се задоволят със заводите на Toyota, Ford, Nissan всички край Петербург.

  5. 5 Профил на ах-ах-ах
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "xa-xa-xa":

    колега, заблудил си се. заводите на крайслер, тойота и т.н. в русия не са руски. руснаците там са само работници.
    от друга страна, ако бяха купил опел, те щяха да са собственици ( а значи - и собственици на технологията) за това става дума.
    иначе влад. владимирович явно си е изял лактите от яд. кеф!

  6. 6 Профил на Чукча до 4 и 5
    *****
    Неутрално

    И двамата не сте прави!
    Истината е, че алкашите НАПРАВИХА ЗАВОД-МЕНТЕ за "Опел" в Калининград!
    И очакваха да "дръпнат" поне 1 милиард евро от Германците за да "врътнат" завода!!!

    Ето и линкове - ПО ДАТИ!!!

    http://auto.lenta.ru/news/2009/10/13/opelsign/
    http://auto.lenta.ru/news/2009/10/26/avtotor/

    има и една ФОТОСЕСИЯ на "произведените Опели" отпреди 2 дни! Но Алкашите нещо я СКРИХА!!!

    Как да е - ще я открия!

    Важното е, че ДжМ разбраха ЗА КАКВО СТАВА ДУМА - и им гио начукаха - и на Дойчо и на Алкашеев

  7. 7 Профил на до 5
    *****
    Неутрално

    И аз да те светна ако не знаеш. И ти можеш да си купиш GM акции и тогава ще си прозвеждаш всичко което GM произвежда. Ама не. Евентуалния руски дял в Opel щеше да е много малък, но дори и да е голям пак не могат да разполагат с технологиите както си искат. Има много строги и сложни закони за тези неща.
    Путин се ядосва защото руснаците искаха да инвестират за да печелят. Натрупали са много долари и искат да ги вложат.

  8. 8 Профил на bat-plamen
    *****
    Весело

    До коментар [#2] от "Б51":Този е толкова европеец,колкото аз съм ескимос...Тия олигарси и там подобни играчи на едро се мислят за първа класа,а всичко останало е второ,трето и ...прочие качество!!!Писна ми от имперски амбиции,да си гледат добива на газ,петрол новите яхти, повечко водка и т.н.А Путин си е от КГБ и ще си остане от тях(а пък тези изобщо не са европеици по поведение,даже и наѝ-дивите азиятци могат да се поучат от тях)!!!

  9. 9 Профил на до 6 от 4
    *****
    Неутрално

    Това не го знаех, но както и да е, става въпрос за пари а не за технологии. Отмина времето когато технологии се крадяха като комплект. Сега технологиите много бързо остаряват и само много богати фирми могат да си позволят развитие. Затова много известни производители на коли закъсаха независимо че произвеждаха много високо качествено, като Saab и Porsche например. По същата причина става и обединение на фирми.

  10. 10 Профил на one
    *****
    Неутрално

    Русия загуби защото не може да гарантира интелектуалната собственост, идеята беше Магна, да има пълен контрол, но Магна не се съгласи да не изпозва придобитите технологиите да продава части на други авто-производители.
    Китай се справя доста по-добре за Волво, те се съгласиха да държат технологиите в Швеция за 5г, така че най-вероятно ще подпишат с Форд.

  11. 11 Профил на умерен русофоб
    *****
    Весело

    ХАХАХАХА!!
    ХАХАХАХА!!
    ХАХАХАХА!!
    ХАХАХАХА!!
    ХАХАХАХА!!

  12. 12 Профил на Музар
    *****
    Неутрално

    Нещо хич не ги искат руснаците, колкото и да се предлагат!

    Списък на руските "успешни" сделки:
    Как срывались зарубежные покупки российских компаний
    http://www.kommersant.ru/doc.aspx?DocsID=1268847

    В сентябре 1999 года ЛУКОЙЛ предложил Литве ежегодные поставки 6 млн тонн нефти в обмен на право покупки 33% акций НПЗ Mazeikiu Nafta. Литовский сейм разрешил продать не более 10% НПЗ, и ЛУКОЙЛ отказался от сделки.

    В марте 2001 года "Балтика" договорилась с Белоруссией о вложении $50 млн в реконструкцию пивзавода "Крынiца" с условием получения 51% его акций. К 2002 году российская компания потратила $10,5 млн, но Минск решил сократить ее долю в заводе до 30%. В ответ "Балтика" вышла из сделки.

    В феврале 2004 года альянс "Татнефти" и турецкой Zorlu выиграл конкурс по приватизации 65,76% нефтеперерабатывающей компании Tupras за $1,3 млрд. Однако суд отменил итоги конкурса по иску профсоюза. В 2005 году на повторном тендере Tupras достался турецкой Koc Holding и Royal Dutch Shell, заплатившим $4,14 млрд.

    31 марта 2006 года консорциум во главе с Магнитогорским металлургическим комбинатом выиграл тендер на покупку 75% пакистанского Pakistan Steel Mills за $362 млн. 23 июня 2006 года Верховный суд Пакистана по иску оппозиции отменил итоги тендера, посчитав, что он прошел с нарушениями закона. От дальнейшей борьбы ММК отказался.

    26 мая 2006 года объявлено о предстоящем слиянии люксембургской сталелитейной компании Arcelor и "Северстали", владелец которой Алексей Мордашов должен был получить 38,5% объединенной компании. 25 июня 2006 года совет директоров Arcelor неожиданно принял предложение о слиянии с Mittal Steel и выплате "Северстали" неустойки в €140 млн.

    25 сентября 2008 года президент ОАО РЖД Владимир Якунин заявил о намерении госмонополии приобрести 5% немецкой железнодорожной госкомпании Deutsche Bahn в рамках ее IPO. Сумма покупки оценивалась в €1 млрд. Однако вскоре немецкая компания объявила о переносе размещения из-за кризиса, а власти опровергли переговоры с РЖД.

  13. 13 Профил на Чукча до 4 и 5
    *****
    Неутрално

    Ха - ето я и фотосесията за "сделаните" ц Алкашия - Калининград - Кьонигсберг Опелчета!
    Най интересна е ДАТАТА НА ФОТОСЕСИЯТА!!!

    Явно алкашите са се ГОТВИЛИ ЗА НЕЩО ГРАНДИОЗНО!!!

    И се СПИХНАХА!!!
    http://auto.lenta.ru/photo/2009/10/27/opelru/

    Сега ще въртят червата на ДжМ до последно!
    То няма да са "спонтанни" стачки! То няма да са "бойкоти" на продукцията! То няма да са "неотговаряния" на алкашките государственние "стандарти"!!!

    Въобще - злобата ще е ПЪЛНА!!!
    А джудженцата каквито са неотмъстителни - стой та гледай!!!

  14. 14 Профил на Крах
    *****
    Неутрално

    GM трябва да върне на Германия 1 500 000 000 евро щом не иска да продаде Опела !
    Опел е отдавана на държавна издържка от Германскато правителство .

  15. 15 Профил на Сгугню
    *****
    Неутрално

    Чукча, имаш психични отклонения, по-тежки от алкохолизъм

  16. 16 Профил на Чукча до Сгугню 15
    *****
    Неутрално

    ЧЕТИ ДОБРЕ!!!
    Това негово височество императорчето на третото римче КАПУТКО го е писал!!!
    И плачи!
    Аз също плаках!!!

    От СМЯХ!!!
    Ха-ха-ха!
    http://auto.lenta.ru/articles/2009/10/28/opelavtotor/

  17. 17 Профил на за чукленцето
    *****
    Неутрално

    Я виж това и да не се задавиш от смях!
    Твоят град на призраци Детройт.

    http://ziza.ru/other/032007/13/detroit/012-WS-LB-WILTON-19742.jpg
    http://ziza.ru/other/032007/13/detroit/54.jpg
    http://ziza.ru/other/032007/13/detroit/01.jpg
    http://ziza.ru/other/032007/13/detroit/01.jpg

    Повече няма да ти дам снимки от градът на призраците,чен няма да заспиш тази вечер.

  18. 18 Профил на Чукча до 17
    *****
    Неутрално

    Отговорих ти още преди 2 дни, бе червен орангутан!!!

    Тези АЛКАШКИ ЛИНКОВЕ, дето ги даваш са ми познати, познати...
    Ти лично ОЧАКВАШ ЛИ АЛКАШ ДА НАПИШЕ НЕЩО СВЯСТНО ЗА АМЕРИКА???

    Ето ти и отговора - достатъчно е да отидеш на КОЙТО И ДА Е НЕАЛКАШКИ САЙТ - и нещата СИ ИДВАТ НА МЯСТОТО!!!

    Мисля, че ГОВОРИМ ЗА ЕТО ТОЗИ ГРАД!!!

    http://images.google.bg/images?hl=bg&q=Detroit&um=1&ie=UTF-8&ei=8yHzStTEBpmJsAaK-IjlAQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CCsQsAQwBA

  19. 19 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Какви пари пък са имали руснаците че да ги инвестират в опел бе?!?! Цялата дандания беше да получат 4 млрд помощи от германското правителство, Автоваз дето е държавна собственост наполвина е закъсал, путин извива ръцете на рено да кихнат няколко милярда, иначе щяло да им се стъжни. Руският министър на промишлеността заявява че нямат пари собствената си индустрия да оправят, тръгнали опел да спасяват. Плана на путкин беше повече от ясен, няколко години мъки, после изнасяне на всичко в русия и производство на 5 млн коли там (думи негови, и на дерипаска). Като в началото не инвестират нищо, акциите падат, класически пример на съсипване на компания, след което купуват остатъчния дял. Даже и да могат да вземат само платформата на предната астра и вектрата, те пак са няколко хилядолетия пред това което имат лада и волга и москвич.

    А я да видим централата на ГМ в детройт и централата на Автоваз, или на ГАЗ? дали могат да се сравнят?

    А от цялата работа най-прецакани май са немците, ото имало стачки в немски фирми в знак на протест Боли ги фара американците за това... А путин е много обиден че за пореден път никой не го бръсне за слива

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  20. 20 Профил на Чукча до даредебил 19
    *****
    Неутрално

    Абсолютно съгласен!!!

  21. 21 Профил на явертъ
    *****
    Неутрално

    Мислете за GM като за собственост на USA Inc, спасителя на GM. Сега въпросът е защо USA Inc. след няколко месечни преговори и кажи-речи подписан договор, решава да запази Опел и съдбата на 50,000 европейски работници?
    Най-логичния отговор е че USA Inc. иска да притисне Германия и Европа за нещо, та какво е това нещо?
    Ами пуделчето Тони, се кандитадира за президент на EU, и USA Inc. иска да е сигурна, че нейното пуделче ще бъде избрано, за да не си мисли EU, че ще го играе на независимост.
    Та очаквайте развръзка, ако Германия подкрепи неочаквано Пудела да не се чудите...
    Всичко останало за неземните технологии в Опел и лошите руснаци са глупости.

  22. 22 Профил на Инуит
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "Чукча до даредебил 19":

    Чукча, интелектуланите ти напъни отговарят на ника ти. Добро попадение.

  23. 23 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Всичко останало за неземните технологии в Опел и лошите руснаци са глупости.

    боли ги фара американците дали тонито ще е президент на ес, след като ще има функции като на първанката, демек никакви. И да го изберат, мандата му е 2.5 години, това не струва 5 млрд евро, колкото ще струва на ГМ запазването на опел. Плана на ГМ за оздравяване включва продажбата на по-компактни модели в сащ и по света, от всичките им отдели, само опел има изявени качества в тази област. Загубата на Опел ще означава ГМ да подари на руснаците и магна 1,6 млн коли на година в европа.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  24. 24 Профил на Petar
    *****
    Неутрално

    Всички са големи специалисти тук - а общият знаменател е единствено злобна русофобия. ГМ угоди на Лондон като израз на "специалното" приятелство което ги свързва, а загърби Германия и Канада

  25. 25 Профил на явертъ
    *****
    Неутрално

    До коментар [#23] от "DareDebil":

    Това е хипотеза, времето ще покаже. Политическото изнудване не свършва с Пудела които може да няма пълномощия, но може да вкияе на много решения, има много поводи за моркови и тояги. Факт е че цялата сага беше доста странна, за да се твърди, че решението е само бизнес, а не и политическо.

  26. 26 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 426 Неутрално

    това никога не е било бизнес решение, като започнем от преминаването на ГМ в ръцете на американското правителство, офертата на магна, държавната сребанк, и автогаз, като общото участие на руската държава в консорциума е към 25%. После като минем през залога за сделката на изборите в германия съвсем изчезват всякакви илюзии че това е бизнес между две или три независими страни. Три правителства са намесени, ГМ си гледа какво е добре за бъдещето на компанията, и успя да си спечели съюзници в лицето не само на англия, но и на белгия и испания, че и на полша, а там не може и да става въпрос поляците да се радват че завода на опел ще мине в руски ръце.

    Германия не можа да угоди на русия, затова сега има много мъка в сърцата на милеещите за путин. ГМ или щеше да угоди на русия и германия, или на себе си, англия и останалите 3 държави. Избора си беше ясен още май месец, поне за всеки който може да събере 2 и 2.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #