"Крайслер" и ФИАТ се ангажираха с дългосрочна интеграция

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Bibo
    *****
    Неутрално

    Фиат са трепачи. Браво на тях!

  2. 2 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Руският премиер Владимир Путин заяви, че този ход символизира "презрителното" отношение на американските компании при бизнес отношенията им с европейски партньори.

    Презрително е отношението само към руските "партньори". Ако нямаше участие на болните моъзци, опел вече отдавна щеше да си е собственост на магна. Иначе крайслер трябва да направят чудо, за да се върнат на печалба.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  3. 3 Профил на фиат
    *****
    Неутрално

    Италианците винаги са успявали в САЩ. След първата криза през 30-те, въпреки че си послужиха и с алкохола, реално те раздвижиха амер. икономика, особено строителството + и Холивуд. И в сегашната криза влагат своя дан в този процес. Не, разбира се и без ролята на Бер-лус-кони. Ферарито е символ на италианските "металисти" - хора добре работещи с метали.

  4. 4 Профил на yonkogg
    yonkogg
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Ще поживеем,ще видим.Спомням си,че имаше еднао нещо дето се казваше Даймлер-Крайслер.Спомням си и крайния резултат.

  5. 5 Профил на milen vass
    *****
    Неутрално

    ТОВА С ФИАТ И " ТЕХНОЛОГИИТЕ ИМ"...?..МНОГО ЗЛЕ -ИТАЛИАНСКИТЕ ДИЗЕЛИ-ВЕРОНА МОТОРС ДВИГАТЕЛИ.!! .КРАСИВИ АМЕРИКАНСКИ КОЛИ С ТРАКАЩИ ИТАЛИАНО ДИЗЕЛИ И ПРОБЛЕМИ!ИНА4Е КАТО ДИЗАЙН ,ИНТЕРИОР -4УДНО!А ДНЕШНИЯ ДИЗЕЛ Е СПАСЕНИЕ КАТО РАЗХОД ЗА ГОЛЕМИТЕ АВТОМОБИЛИ-И ХРОМИРАНИ ЕКСТЕРИОРИ ЗА АМЕРИКАН.КОЛИ...САМО ТЕ ОЩЕ НАПОМНИАТ ВРЕМЕТО НА МЕТАЛНИЯ СИМВОЛ,НО И ТАМ ПЛАСМАСАТА ХРУПТИ КАТО С4УПЕНА КАСЕТКА...МЕРЦЕДЕС ДИЗЕЛИТЕ СИ БЯХА ДРУГА ИСТИНСКА РАБОТА....И ЖИВОТ НА ДВИГАТЕЛЯ.......Е.ТО СЕ Е ВИДЯЛО;КОМПРОМИСИ.........КРАЙСЛЕР ТРЯБВА ДА ОЦЕЛЕЯТ...!

  6. 6 Профил на Lo_Ridah
    *****
    Неутрално

    "Modern common rail systems, whilst working on the same principle, are governed by an engine control unit (ECU) which opens each injector electronically rather than mechanically. This was extensively prototyped in the 1990s with collaboration between Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat and Elasis. After research and development by the Fiat Group the design was acquired by the German company Robert Bosch GmbH for completion of development and refinement for mass-production. In hindsight the sale appeared to be a tactical error for Fiat as the new technology proved to be highly profitable. The company had little choice but to sell, however, as it was in a poor financial state at the time and lacked the resources to complete development on its own.[3] In 1997 they extended its use for passenger cars. The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 1.9 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI."
    Това по повод горното изказване "фиат и технологиите им ?", ама то знаещи много...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #