За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
16180339887
Рейтинг: 386 НеутралноХа-ха, така им се пада.
Ама пак ще му хванат цаката...
*****
ГневноКаква е тази негативна нагласа в повечето хора.Започва нещо дългоочаквано и вместо да му се радваме пак ирония,пак подмятания,пак лакардии.
*****
ВеселоДо коментар [#2] от "Тасо":
Споко бе Тасо,всички му се радваме,просто в момента духаме и айряна.
*****
ЛюбопитноАз пак нещо не разбах - как стана така, че от София излиза Цариградско шосе , па после завива и тръгва към Бургас. Да не са объркали нещо. Нали нещо коридор щяхме да строим от Европа за Азия, па завихме към плажа. Тия тарикати ,дето застроиха крайбрежието с хотели ,успяха цяла магистрала да изкривят.
*****
НеутралноИ предаването ще се казва ... "Стани Богат" !
ХДС(CDU)
Рейтинг: 733 НеутралноДано фирма от западна европа спечели търга. Тя може и да не направи автомагистралата с идеално качество, но поне заради собствен престиж и да защити репутацията си, ще наложи зверски качествен контрол при строежа от местните хиени(строителни фирми) или подизпълнители с извинение.
*****
НеутралноДо #6
На теория звучи чудесно, но опита с Щрабаг и софийското летище говори съвсем друго.
*****
Неутралнонемските магистрали струват средно 27 милиона евро на километър. нека си говорим за данъци, европейски пари и още 1001 фактора които няма да изиграят роля при сделката която ще стане. в България няма и не може да има нормални пътища ...
*****
НеутралноСъгласен съм с #2: Ако не оценяваме положителното развитие и пренебрежително махаме с ръка "всички са маскари", наистина само маскари ще ни управляват. Ето, най-после започват да се правят тръжни процедури по западен образец - както трябваше да се правят от години в България. Но не се правеха.
Един народ, който не умее да прави разлика и да оценява положителното развитие си заслужава напълно да го мачкат всякакви хайдуци.
*****
НеутралноА ти защо си мислиш, че магистрала Тракия трябва да обслужва само изселниците-гласоподавате и на Доган и Е. Етем?
И с какво си мислиш, че презастроена Сф, особено кварталите без канализация по подобие на двора на Гоце са по-добро място от презастроеното крайбрежие?
Държа да ти кажа, че ако не бяха алчните червени говеда от Сф нямаше да го има това чудо нито по крайбрежието, нито в Банско!
outside
Рейтинг: 958 НеутралноПървият изтърван срок.
На 12 ноември трябваше да стартира тръжната процедура.
Ще стартира другата седмица. Може би.
Не е голямо изоставането, но просто да отбележа, как голямата уста изпреварва добрите намерения.
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноДо коментар [#4] от "Шутаранга":
Това мнение е дело на една тъпа майнаКазва се "цариградско шосе", защото върви към Истанбул пътя. В Пловдив се слиза и се тръгва в посока към Първомай. Източната основна пътна артерия във Филибето също носи името "Цариградско шосе" поради причината, че излиза на пътя за Истанбул. Според плана за магистралите у нас, в близост до Първомай от Тракия ще има разклонение на магистралата и от там ще започва магистрала Марица, която стига до границата с Турция и там се продължава от магистралата към Босфора. Само да не ви казвам колко изоставаме от този план, защото по разчети "Марица" трябваше да е завършена края на Ноември 2009 (т.г. т.е.), а ние към днешна дата имаме едни пикливи 15 километра завършени и то до границата с Турция. Защо - никой не знае. Тъй са решили хората...
Тъпата майна
Рейтинг: 1409 НеутралноС извинение за спама, ето мрежата от магистрали у нас:
/Bulgarian_motorway_network_bg.svg
Това мнение е дело на една тъпа майнаhttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b
wds23355772
Рейтинг: 853 ВеселоБраво, браво министър Плевналиев! В рецесията която обхвана икономиката и спада от над 5% един голям инфраструктурен проект е добре дошъл! Естествено не чакайте да ходите лятото на 2012 до Бургас по магистрала, но се радвайте че се започва!
*****
НеутралноЗабележете не са приключили очуждителните процедури. Ако се действа както до сега, ще има пазарлъци и съдилища до веков. Спасението е закон и национализация на земята по трасето, така с пръст в устата ще останат тези които изкупиха земята по трасето.
*****
НеутралноИнтересно защо не се планира магистрала до моста видин-калафат? Или този мост ще бъде мост-музей ?
*****
ВеселоДо коментар [#15] от "Бай Киро":
А така Бай Киро,може и още,например да им направят заменки 1 към 1 малко по-нататък.
Jovan
Рейтинг: 8 Неутрално@Иван - Е79 в участъка от Монтана до Видин е толкова празен, че няма на къде. Ще има да се оплътнява много трафик докато се докаже нуждата от магистрала.
От свиня, славей не става.*****
НеутралноДо коментар [#11] от "outside":
Бъркаш, бате - устатия министър изпуска вече четвърти или пети срок. Първо трябваше да се стартира строителството до 15 септември, после поне търга да стартира до 15 септември, след това до края на октомври, накрая обяви 12 ноември и ... пак не го спазиха. Начало на тръжна процедура не се дава с церемония, а с публикуване на обявление и продаване на тръжни документи. Обявление няма, не се продават и документи. Но търгът бил стартиран... Виж ми окото...
*****
НеутралноНа бас че Щрабаг ще строят



Обещано им е вече
*****
НеутралноДо коментар [#12] от "Пловдивски":
Ако замениш Първомай с Чирпан, вече ще си прав.
*****
НеутралноДо коментар №11 и №19
Уважаеми господа,
преди да говорите може да проверите. На 13/11 обявлението е публикувано в ТЕД (Европейския вестник за обществени поръчки), както и в Държавен вестник. Обявление има... и се продават документи
*****
НеутралноМного са ви пресни "спомените".Някой да си спомня,че Шаха на
Иран, Пахлави, подари на Тошо един милиард долара,когато 1 км.
магистрала струваше 1 милион,за да построи магистрала за Истанбул(не Цариград),а той не успя да стигне и до Правец.
Още тогава можеше да имаме напълно завършена мрежа.
За сметка на това ни занимават с питането му докато бил жив,
къде били 2-та милиарда злато в Швейц. банки.
*****
НеутралноДано най-накрая се появи първата завършена Бг магистрала!Тарикатите със земите подлежащи на отчуждение май вече ги п...ха ?
*****
ВеселоБраво! Дано да успеят да я постоят по-бързо.
*****
НеутралноДо коментар [#15] от "Бай Киро":
Тоя сорт "измами", а те наистина са си измами, дори да не са по закон такива, са доста разпространени в България.
Знам за поне три примера в моя град.
*****
НеутралноПАЗИ БОЖЕ ОТ БЪЛГАРСКИ СТРОИТЕЛИ!
АКО БЪЛГАРИ СТРОЯТ ТО ЩЕ Е ЕДНО МЪРЛЯНЕ, ДРИСКАНЕ, КРАДЕНЕ...
100% ДУПКИ ЩЕ ИМА ОЩЕ ПРИ ОТКРИВАНЕТО
birdman
Рейтинг: 603 НеутралноМисля , че Трейс се справиха доста добре с отсечката от Чирпан до Калояновец . Мисля , че Трейс отново ще бъдат изпълнители , и на ЛОТ2 . Пази Боже само да не са Мапа Ченгиз (Догуш) !!!!
*****
НеутралноДа, справиха се - коловозите са чудесни...