Веригата "Пикадили" започва да развива франчайз мрежа

Веригата за бързооборотни стоки "Пикадили" ще започне да работи на франчайз от 2010 г., съобщиха в понеделник от компанията. Вече има сключени няколко договора с инвеститори в молове, а по този бизнес модел ще работят и квартални магазини "Пикадили експрес", които в момента са 4.
Според франчайз модела на компанията получателят на правата ще управлява магазини, но изборът на асортимент и зареждането се извършва от веригата. "Приемаме предложения от франчайзполучатели, които биха били най-удобни за настоящите и бъдещите клиенти - такива на топ локации, отговарящи на всички изисквания на "Пикадили", съобщи изпълнителният директор на компанията Александър Чампаревич.
Веригата "Пикадили", която е собственост на сръбския холдинг "Делта макси", в момента има 23 магазина в 10 града. Под бранда "Пикадили експрес" пък са отворени 3 магазина в София и един във Варна. Очаква се през следващата година компанията да въведе и веригата "Темпо" в България, като първият обект от нея ще е в столицата.
"Пикадили" не е единствената компания на пазара, която планира развитие на франчайзинг мрежа. По информация на в. "Капитал" по такива проекти работят и веригите "Билла" и CBA. CBA вече пилотно тества модела и до 6 месеца ще предостави марката си, а "Билла" се очаква да започне да търси партньори до 2 години, съобщава вестникът.
Според информация на в. "Капитал" по проекти за развитие на франчайз мрежи работят и веригите CBA и "Билла".