"Екуест" продава автомобилния завод "Родакар" за 10 млн. евро

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SD
    *****
    Неутрално

    Честито на печалившите

  2. 2 Профил на ddt
    *****
    Весело

    Не, не заради кризата. Роувър се отегли заради глупавата политика на червеното правителство. (Съжалявам за тафталогията глупава политика - червено правителство )

  3. 3 Профил на Philip
    Philip
    Рейтинг: 1210 Весело

    До коментар [#2] от "ddt": Това с тафтологията ме срина от смях! Много добре казано! Благодаря!

    PHILIP
  4. 4 Профил на Slan
    *****
    Неутрално

    Защо наистина се оттегли през 1996 г. Роувър с производството на мини колата? За 5.000 лева, тогавашни лева. Какво всъщност стана? Корупция е тъпа теория, ако Роувър се надяват само на корупция са или в съда или фалит. Друго е било, не знам какво ...

  5. 5 Профил на Наблюдател
    *****
    Неутрално

    "ватомобилен"?

  6. 6 Профил на dms
    *****
    Неутрално

    печАлившите,таФталогията......ПЪЛНА СКРЪБ.......

  7. 7 Профил на NK
    *****
    Неутрално

    До коментар [#4] от "Slan":

    Защото тогава беше непрестанна върволица за рушвети и то в огромни за времето си цифри. А съда в България никой не защитава...

    В един момент си задаваш въпроса "Струва ли си?". Отговора е очеваден.

  8. 8 Профил на ъъъ
    *****
    Неутрално

    Частите са производството на колите са били обмитявани като резервни части, т.е. за стари автомобили и са били с по-високо мито, отколкото една цяла сглобена кола. Така вносните коли са излиза по-евтини от произведените в БГ.

  9. 9 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    за не знаещите, и кораба майка фалира ,въпреки че като цена ,дизайн,качество не са лоши /не тези дето щяха в бг да сглобяват/... знаете ли къде е греха на червените талибани ,че грам реформа не направиха до 97ма ,и чак към 2000 беше възможно да дойде някой автопроизводител но тогава беше твърде късно защото ,еврпейците вече имаха заводи на изток ,а корупцията не е такъв проблем ако има политическа воля на високо ,а пък и да няма сега в ес няма лабаво ,
    защото например фолксваген са полудържавна ,и ако има проблем ,веднага меркел звъни на бойко ,и проблема се решава така че чиновниците не могат и да искат да вземат подкуп..

  10. 10 Профил на muncho
    *****
    Неутрално

    Това е приватизацията - сега някой от Екуест - уж грижовни стопани ще си гушнат 10 млн. които са получили срешу хартийки от приватизацията - пито платено. На печелвшите честито останалите опитайте пак при новата перестройка. Муахаха.
    Ако не спечелите може да четете в Шоу или дрги подобни вестници за поредното парти на собствениците на Екуест - кой с кого е спал кой с кого ше спи кой е педруга кй не и да се кефите на мьдростите на родния бзнес Елит.

  11. 11 Профил на Пончо
    *****
    Неутрално

    Не - проблема си беше на британците - колата тогава струваше 5000 паунда /не лева/ и баща ми и майка ми винаги са имали работа с нормални /не ниски или високи/ заплати но 5000 паунда беше една много - много висока цена тогава. Затова фалираха.

  12. 12 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 571 Неутрално

    айде мизерниците да не се обаждат без да знаят...
    Ровер се оттегли щото искаха безумни неща. Мислеха си, че щом са британци ще им целуваме....
    Предлагаха автомобил, който с малки подобрения си беше модел отпреди 10 г. И за да му свалят цената бяха орязали цялата електроника с изключение на радиото и фаровете.
    Искаха полицията да смени целия си автомобилен парк с техния...

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  13. 13 Профил на Силният на деня
    *****
    Неутрално

    Родакар беше едно високорангово мошеничество - искаха чрез държавна протекция да продават излезли от модел автомобили на цена по-висока от Шкода фелиция. Нямаше как да стане. От 10 години насам в света няма рентабилен завод с капацитет под 300 хиляди бр. на година, а след тая криза бройката ще се вдигне на 500 хиляди минимум. Правете си сметката оттам нататък къде сме били с 5000 бройки на година - доста далеч от истината

  14. 14 Профил на от Полша
    *****
    Неутрално

    Живея в Полша и внашия град си има фабрика Фолксваген и където имам познати които работят и са ми разказвали как функционира фабриката , и имам и познати в България които произвеждат алуминий за автоиндустрията в Германия ...
    Проблемът в България да няма автомобилни заводи е този 4е , ние си нямаме капацитет(нямаме индустрия) за поддържане на такъ тип заводи , в една кола има 40 хил 4асти , и тези 4асти (80 % ) е добре да се произвеждат в страната където е разположена фабриката , ина4е се губи смисъла да се строи там фабрика , ако ще ги внася тази фирма компонентите от Германия защо пък ще строи фабрика в България , даже това ще оскъпи производството , в Полша например вси4ко се произвежда в страната и Полските Фолксвагени излизат много по евтино ....
    от Полша

  15. 15 Профил на 12
    *****
    Любопитно

    А, какви са тези "Кредитанщалт булус" ?
    Защо ще дават 10 мрн. за фалирало предприятие ?
    Ще започне ли някакво призводство там или ще съборят завода и ще строят коопераций ?
    Някой знае ли нещо ?

    Все пак 10 млн. не се трошат ей така за нищо , те перът ли и те ?

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  17. 17 Профил на Знаещ
    *****
    Весело

    До коментар [#15] от "12":

    Ами тези са, така да се каже, банката, която на практика ще финансира строежа на бъдещия Баумакс (реконструкция по-точно) към инвеститора му, които не е известен в момента.
    Баумакс го вземат под наем дългосрочно след това.

  18. 18 Профил на muncho
    *****
    Неутрално

    12 - без да сьм наясно сьм 100% сигурен че акьла им стига само за да продадьт парцела

  19. 19 Профил на bat-plamen
    *****
    Неутрално

    10 милиона за куха и неработеща структура...не ми се вярва...тука има нещо гнило...поне се разбра,че "Екуест" са си поредните спекуланти у нас!!!

  20. 20 Профил на СИГАН-МИГАН ВИСШЕОБРАЗОВАНИЙ
    *****
    Неутрално

    ОЧЕВИДНО ЩЕ СЕ ЗАПОЧВА ПРОИЗВОДСТВО НА "РЕНО-10" - ДО КЪДЕТО СТИГНАХМЕ ПРЕДИ ГОДИНИ В ПЛОВДИВ - СЕГА ЩЕ ГО ПРОДЪЛЖАТ ВЪВ ВАРНА ...

  21. 21 Профил на Автомобилен инженер
    *****
    Неутрално

    Пълна глупост е да се вкарват индустриални мощности в най-запушения откъм трафик град в България. Този парцел си утепало за хипермаркет и точно такова нещо ще изникне там в скоро време. Автомобили в България няма да се монтират още дълго време по една проста причина - когато стане напечено, имат навика да гъзят държавата за субсидии. България е твърде бедна, за да им ги предостави. А да се надяваме, че с 5000 ровера на година се прави рентабилно производство е несериозно. За сведение една друга новина от Дневник:

    http://www.dnevnik.bg/pazari/2009/12/01/824021_daimler_obmislia_proizvodstvo_na_c-klasa_v_sasht_za/

  22. 22 Профил на от Варна
    *****
    Неутрално

    Когато червеното правателство тогава вдигна митата за частите от които се сглобяваше Роувър Маестро, от английската компания казаха, че при това положение една кола местно производство ще излиза по-скъпо от една Лада или Шкода. Освен това правителството вместо да купи 300 коли Роувър, както е било вероятно споразумението, те купуват 300 Лади. Всеки може да си направи изводите от тая задушена инициатива, както беше през 60-те години случая с Булгаррено...Резултатът е липса на индустрия и масова емиграция.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #