За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутрално"....заявява в официално съобщение заместник-председателя на работническия комитет в Daimler Ергюн Люемали."
Бе до там ли я докараха германците, че вече и водачите на профсъюзите им са турчуля?!
Нищо чудно че искат да преместят завода в Алабама. Там със сигурност няма силни профсъюзи, а и часовата ставка е доста по-ниска, еле пък с тоя слаб долар.
*****
НеутралноВ завода на Daimler работят едва 3 хил. души. Заводът в Зинделфинген произвежда 35% от колите на Daimler. Освен C-класа мощностите изкарват и модели от S-класа, E-класа и "Майбах", допълва "Блумбърг"
>>> 3 хиляди души правят 35% от колите на най-съвършената автомобилна марка в света, с оборот 10 пъти бюджета на България. А на България колко чиновници и трябват? Последно в сектор "Държавно управление" заетите бяха 150 хиляди.
*****
ВеселоНещата не са вече това, което бяха. Немската класа - Мерцедес ... "аутсорсвана" в Алабама! "Искам да съм негър в щата Алабама", както се пееше в една стара песен
*****
НеутралноВ завода работят 20 хиляди души, а не 3хил. Проблемът е, че 30% от колите се продават в Щатите, но там в момента правят само R класата. Идеята е част от новата С класа, която ще излезне през 2014-та да се произвежда в Щатите, където и след това ще се реализират автомобилите. Отделно, че Даймлер имат няколкостотин хиляди работника, които генерират оборота.
Делян Ковачев
Рейтинг: 753 Неутрално.......ъ-ъ-ъ, C-класата вече се произвежда в САЩ, поне тази предназначена за американският пазар!
lordcris
Рейтинг: 860 Неутралноне протестирайте пред завода а пред парламента. там решават колко да са високи данъците и за това хората бягат.
*****
Неутралнопонеже в САЩ колите ще им излязат в пъти по евтино , най важното при едно автомобилостроене е индустриалният капацитет , състоянието на индустрията в дадена страна , не 4е в Германия няма индустрия - има я , но в САЩ е в пъти пове4е и е много по евтино , понеже се произвежда масово ...
например една от при4ините в България да не се произвеждат коли е 4е - У нас просто няма индустрия която да захранва производството на коли , пример - нуждаеш се от стъкла , вместо да внасяш от Германия ги поръ4ваш в Шишеджам ...