За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
*****
Неутрално"по данни на общината" защо никога няма конкретни числа за пътници, натоварване, капацитет и планиране? защо имам чувството, че в общината "планират" транспорта на око или на принципа "а дали, ако направим това, няма да стане онова"? или дори "какво да направим, за да останат пари за поръчката на приятеля на кмета/съветника?"
*****
НеутралноХубаво ще е да им се развърше кесията и за някое ново автобусче. Ако нямат - да дават линиите на частници. Във всеки случай, рейсовете по линии 204, 76, 120 са обида за човешката раса
*****
НеутралноЗа това ли метровлаковете са така ужасяващо шумни - все едно че излита Ту 144... руска машинка !!!!
madpix
Рейтинг: 213 РазстроеноПак ли братски руски буклуци ще си плащаме, не е ли време да купим нещо от братска ЕС, пък дори и без машинисти. http://www.urbanrail.net/eu/lyo/D-gare-de-vaise2.j pg
*****
НеутралноБроят на продадените билети трябва да е равен на броя на отчетените. Да, ама ако е така, как ще си облизвам пръста като бъркам в меда. Нещо не пасва, има нещо гнило щом моето се губи. Няма ли далавера, нещо не е в ред!
Graf
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#4] от "Анонимен":
Ecrasez l’infâmeМетрото се строи от няколко десетилетия. Тепърва сме се замислили за собствено производство на мотриси.
А с руските сме вързани технологично поне още двадесетина годинки. Заради спецификата на проектирането. И заради факта, че първите мотриси, в достатъчно количество са внесени още през1990 г. Стратегическо планиране му се вика.
Виж, идеята да си направим заводче за трамваи и метромотриси е добра. Да видим обаче, колко време ще им отнеме на общинарите да реализират публично-частното портньорство, дето го обявиха преди два месеца.
*****
ГневноДо коментар [#6] от "Graf":
та станаха златни от транспорт!
Та да ги произвеждат на остров Питкерн, защото ще правят по 1 бройка на година? Нали ремонтираха трамваи в Чехия
И е прав Вели №3 - шумни са , та не се трае, дори най-новите! Като заработи компресор в движение - пълен ужас. И така ще бъде - по-тих модел от този производител няма, няма и да има!
Пък за толкова пари няма ли да се намери нещо по-читаво? Ще намерят - то едно време нямаше алтернатива и на Лада!
*****
Неутралнодаите по високи пенсии и заплати а не вагони и т.н.да се оправат дупките на с.софиански които и от б.б.не се оправиха 6е се пребием от дупки и 6е се оду6им от боклуците да не говорим са плаховет и балхите и ми6ките каде е фандакова нали 6е оправа софиа или като с.софиански и б.б.6е се пар4и и 6е се осмихва даваи фандак данак боклук са какво пла6аме софиа е наи мрасниа град от селендурите до6ли в софиа да си ходат на село и там да хварлат боклука си каса б.б.
*****
НеутралноДо коментар [#2] от "Яху-иху":
Да допълня списука с автобуси с номера 85, 86, 78, които са обида не само за човешката раса!
*****
НеутралноМетрото след 10 часа вечерта няма билети, няма охрана - разграден двор! Затова и сгазиха оня клошар! Правят икономии хората, от охрана особено! Национален обект от национално значение за националната сигурност! И паметник на националната безотговорност - стотици хиляди хора се возят и не алармират никого за това безобразие!
*****
НеутралноИзвинявайте, ама по 204 все пак вървят малко по-нови автобуси за разлика от 76 и 88 например. Определено има нужда от нови автобуси, но според мен има нужда от това да се планира стратегически цялата схема на градския транспорт. Нищо не се говори за 3-ия диаметър на метрото, което ще е толкова метро, колкото и трамвай 22. Този проект за мен е абсолютно безумие. Един ден ще решим, че трябва да стига метрото до Перник и какво ще се окаже? Опаааа, трамвая няма да станееееееее, защото ще е прекалено бавеееен.
*****
НеутралноДо коментар [#10] от "Николай":
в лондон през ден има някой сгазен а пътеките са по-тесни и естествено няма охрана защото просто няма как да се 'охраняват' пероните ... освен ако ти не си измислил някакъв уникален начин като например да има по един човек за всеки пътник, който да му държи ръката ... новината е чудесна, метрото е голяма придобивка за този град, спомнете си какво беше в автобусите и задръстванията!
*****
НеутралноДо коментар [#11] от "Боян Цветков":
Цар Борис 3 не го ремонтираха с години под предлог, че щели да правят метро, сега високоскоростен трамвай, утре летящ автобус.
Ако не друго поне да пренаредят паветата...
*****
ЛюбопитноМай не знаете точно какво говорите.
Старите влакове (сините) действително са много шумни и возят като кошници. Спирането и потеглянето са ужас, подмятат те като чувал с картофи.
Новите (3х3 с оранжеви, зелени и сини ивици) се движат плавно и са що-годе толкова шумни колкото един модерен метровлак трябва да бъде. Но пък нямат вентилация...
Разбирам оправданието за техническа несъвместимост, но като пуснат втория метродиаметър е по-добре да не го използват. Там трябва да се движи нещо западно. Стига с руските трошки! И прекрасни да са като за Русия, винаги са по-зле от западния аналог!
*****
НеутралноИнтересно защо така омърляха станция "Ф.Ж.Кюри"? Реклама, реклама, ама да налепят всички декоративни пана си е прекалено. И кой беше този левак, дето ни кара да си преплитаме ръцете на влизане?
*****
НеутралноЕстествено, че не са луди, за да купуват нови влакове без конкурс (който би подсигурил най-добра цена за данъкоплатците) и без климатична инсталация. Те просто са АБСОЛЮТНО КОРУМПИРАНИ!!!
Не им се правил нов склад за части.... ами ако "потъването" от новите съветски мотриси е в качеството по принцип, то сега вече е и в цената. Нали се сещаш, че като си купуаш нещо от тях без търг, те няма нужда да натискат цените си надолу, за да го спечелят.
И кой друг, ако не общинарите, трябваше вече отдавна да знае, че ТАКА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРАВИ!!!! Това не е законно и е тотален ущърб на данъкопладците!!
*****
НеутралноАми да, то правенето на нов склад за части може да струва 20-30 хиляди а влаковете без процедура за обществена поръчка могат да са по-скъпи със стотици хиляди. Така Ви излиза сметката, нали другари общинари?
Е, да не забравяме и че НАП няма много интерес да разследва общинарите милионери и/или главния архитект мултиидиот/мултимилионер.
Виждам старата доганово-станишева песен да започва да се пее с радост и систематично от новото правителство и местни самоуправления.
Изглежда, че политическия консенсус не е достигнал нещата като - който краде и/или се възползва от властта си незаконно НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОВЕЧЕ част от политическия живот на страната ни.
*****
НеутралноДо коментар [#4] от "Анонимен":
По добре да са еднакви влаковете, така при ремонти по-лесно ще има части и ще е по-лесна поддръжката.
Това правило зависи почти за всичко... полицейски коли, военни хеликоптери/самолети и т.н. и т.н.
Като се счупи метровлакчето никой няма да чака да се дирят части по цял свят, а в България има само 1 метроотсечка и няма да е лесно.
*****
НеутралноДо коментар [#18] от "ха!":
От 1 до 2 доставчика не е толкова страшно. Трудно ще стане ако доставчиците са 4-5 за 21+3=24 влака. Така ни обричате на вечна връзка с Митищи. А как е в Прага, Будапеща, Букурещ и Варшава?
Но тя цялата фирма Метрополитен си е още от тошово време, какво има да се чудим, че не искат други влакове. Интересно шефа дали се вози на Лада? Или Волга?
*****
НеутралноИзказвате се за руските влакчета без да сте компетентни!
Руснаците са доста напред в прозиводството на такъв тип машини. Имат доста традиции.
Според мен метрото в Чикаго има не по-добри влакчета от старите ни мотриси.