"Сердика център" отваря врати на 16 март
Търговският комплекс "Сердика Център" в София ще отвори врати на 16 март 2010 г., съобщи управителят Атанас Радев. Той посочи, че в момента повече от 96% от площите са отдадени под наем. Има сключен договор и с марката за облекла Zara.
Инвеститори на най-големия мол в столицата са австрийската компания SparkassenImmobilien, която е листвана на Виенската стокова борса и ЕCE Projectmanagement - лидер на европейския пазар в сферата на търговските центрове. Общата сума на инвестицията възлиза на 210 млн. евро. "Като дългосрочен инвеститор с повече от 22 години опит в областта на недвижимите имоти ние сме много щастливи от общата ни професионална работа, което допринася за бързия и успешен прогрес на проекта", каза Фридрих Вахернинг, член на борда на директорите на SparkassenImmobilien.
"Сердика център" има над 51 хил. кв.м отдаваема търговска площ на три нива. Върху търговския център ще има и около 32 хил. кв.м първокласни офис площи. В търговския център ще има около 220 магазина на международни и български марки. Най-големите магазини са на Peek & Cloppenburg, Technopolis, Piccadilly, Zara, Humanic, NewYorker, Reserved, Galleria Scandal, както и детският хипермаркет "Хиполенд".
Повече от 40 търговски марки ще отворят своите първи магазини в София, сред които KarenMillen, BijouBrigitte, MAC, MarcO’Polo, SixtyFriends, CacheCache, Six, GuessKids и UllaPopken.
В "Сердика център" ще има и голямо разнообразие от хранителни вериги. Кът за хранене с 500 седящи места, ресторанти и кафенета, разпръснати из целия комплекс. Международните вериги, които вече са подписали договори, са Nordsee, KFC, BurgerKing, PizzaHut, Subway, CoffeeHeaven и CostaCoffee. Българската кухня ще бъде представена от BMS.
Търговският и офис център е разположен на булевард "Ситняково". Разполога с около 1600 паркоместа.