Publicis MARC е новата рекламна агенция на "Загорка"

Publicis MARC е новата рекламна агенция на "Загорка"

Publicis MARC поема рекламното обслужване на бирения бранд "Загорка", част от пивоварния гигант Heineken, след като спечели обявения от компанията конкурс. Агенцията ще реализира всички медийни активности за марката в дългосрочен план. Конкурсът започна през есента на 2009 и премина през няколко етапа. По непотвърдена информация сред участниците са били още Leo Burnett, Oglivy Sofia и Brigada BBM.
"Задачата беше да създадем комуникационна идея за развитие на "Загорка" и ние предложихме няколко различни творчески платформи. Едната от тях беше тествана от компанията чрез маркетингови изследвания и спечели одобрението на мениджмънта й", разказа пред "Дневник" изпълнителният директор на холдинга Publicis MARC Group Николай Неделчев.
"Изключително сме щастливи от възможността да работим на стратегическо ниво за Загорка през следващите години", добави още той. Маркетинг мениджърът на "Загорка" Дончо Хаджиев коментира, че освен според критериите на брифа, крайното решение е било взето с помощта на потребителите. "Направихме тест и консуматорите избраха идеята на Publicis", обобщи той. Агенция  Publicis MARC е партньор на глобалната мрежа от рекламни агенции Publicis Worldwide, собственост на комуникационен холдинг Publicis Groupe.
Според данните на изследователската агенция TNS/TV Plan, която изчислява на базата на официалните тарифи на медиите, за периода януари-ноември 2009 година за реклама на марката "Загорка" в телевизия са инвестирани 2.864 млн.лева. А в пресата и в радиото за реклама са били отделени съответно 46 и 42 хил.лева.