За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноПрактиката когато при катастрофа на собственикът на пострадалия автомобил да му се плати обезщетението по "Автокаско" от своя застраховател, а той след това да си търси парите от дружеството, направило "Гражданска отговорност" на виновния автомобил, ТОВА Е НЕЗАКОННО!
КФН да си върши работата и да прави проверки, а не да замазва нещата като казва, че регресите не застрашават финансовата стабилност на отделни дружества и на пазара като цяло.
*****
НеутралноДето се вика :Живи да ги оревевеш!Цялата истина е,4е многото пари се прибират от собствениците и се оставят да се оправят с"Капни-лапни".Нямат оборотни средства ,свежата пара се 4ака от кампанията по "ГО"
Десен
Рейтинг: 640 НеутралноИмах каско в ЛевИнс. Не е тайна че се прави за да не ти откраднат колата джамбазите които са партия със застрахователите - довчерашни мутри, като например ЛевИнс.
The biggest risk in life is not taking one.Лани ме удари отзад една патица.
Заден капак, задна броня и престилка ми платиха 430 лв при разходи които направих 860.
От тогава правя само ГО. Ебал съм ги, да го духат. Каското е рекет.
16180339887
Рейтинг: 359 НеутралноДо коментар [#3] от "Десен":
тя пък гражданската щото не е...
Свикнали на много пари и сега - криза, направо ми е жал за тях горките, мама им стара.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
*****
НеутралноПравя облог ,че мръсната дума -давам на консигнация ще се възроди с нечувана сила.
capitalist
Рейтинг: 1001 НеутралноДо коментар [#6] от "до 4":
тя никога не е излизала от мода версията/консигнация/ като бизнес практика....
tyrel
Рейтинг: 221 РазстроеноПрез август 09 закупих автомобил на лизинг. Платих значителна сума за автокаско при един от посочените по-горе застрахователи.За нещастие в началото на септември бях блъснат и автомобила не става за нищо. Бяха експертни комисии, вътре ведомствени контроли , регресни искове, но и до сега няма никакъв резултат. Съгласно договора към банката продължавам да внасям вноските на купчината ламарина , която спаси живота на фамилията ми. Не е ясно кога ще приключи тази процедура и възможно ли е да се ускори.
t.j. yotovКато чета горният материал не ми става ведро , особено на кесията ми.
*****
НеутралноМеждуфирмената задлъжнялост е по сериозен проблем, отколкото много хора си мислят. Така както и брутния външен дълг. Всъщност държавата май е един от най големите длъжници. Докато на запад правителствата дават пари на бизнеса чрез стимули, у нас задържат плащанията. Що се касае застрахователите, комисията, която трябва да ги регулира е най големия им лобист. Поздрави. www.istinski-pari.com
*****
НеутралноСпомням си как Ивайла Бакалова разказваше в Биг Брадър как се шибнала с мерцедеса си на път за нз къде беше, но не по магистралата, с 120 км/час. Еърбага я спасил, но за сметка на това застрахователите й признали пълна щета.
То сигурно зависи с какви хора дружиш.
*****
НеутралноДа допълня.
Гражданската отговорност в България е ФУНДАМЕНТАЛО СБЪРКАНА.
Трябва да се застрахова ШОФЬОРА, а не АВТОМОБИЛА. ШОФЬОРИТЕ правят катастрофите, а не АВТОМОБИЛИТЕ.
По-този начин ще може и да се променя цената на ГО в зависимост от историята на ШОФЬОРА, което няма как да стане когато застраховаш АВТОМОБИЛА. Например ако няма катастрофи, актове и фишове - намалява, защото това е нискорисков ШОФЬОР, ако има много катастрофи, актове и фишове - расте експоненциално, защото е високорисков ШОФЬОР. И така хората превантивно ще внимават да не правят глупости, защото цената на ГО ще скача експоненциално. Така е в Германия.
Но това няма как да стане, ако застраховаш АВТОМОБИЛА, а не ШОФЬОРА.
*****
НеутралноДо коментар № 1 консултант
Кое по-точно е незаконно?
*****
Неутралнода не са луди да застраховат шофьора? нали ще трябва "бонуси-отстъпки".така сичкото матрял е кюпа,,,никой не знае за кво иде реч,пък и няма кой да питаш-мътна вода с мноо риба=на броя автомобили в бг-гарантиран източник на доходи като топлото,светлото,водата и здравето. за въздуха(чакат) още не могат-не се продава (за тва) ма парниковите газове вече се продават(на квота са), туку виж,,, ни забранили да се топлим на дърва.
*****
НеутралноЕ те сега е момента да направят едно интервю с Агаин да каже че ГО требва да поскъпне.
*****
НеутралноДумата не е ли "регресивен иск" - какви са тия регресни неща. "Прогресна идея" ли ще кажете или прогресивна?
*****
Неутралнорегресен иск е правнотехнически термин. В правото няма термин регресивен иск.
*****
Неутралнодо 11
Добре и като застроховаш шофьора, а не колата какво става катоп тази кола се кара от едно четири членно семейство. 4 каската на различни цени ли трябва да платите.
някоя
Рейтинг: Неутралнодо 17 - не, плаща един и попълва имената на хората които могат да управляват автомобила, т.е членовете на семейството.
Има си и точкова система, и за всяка година в която не си допуснал инцидент застраховката ти пада.
*****
НеутралноДо коментар [#17] от "конс":
Става дума за ГО на шофьор, а не на кола. Каското се отнася изцяло и само на колата - каско на човек ли искаш да се прави? Хайде мисли малко преди да се излагаш.
*****
Весело...обясни пред "Дневник" Стефан Софиянски, изпълнителен директор на "Лев инс", съвпадение или това е бившия кмет-премиер?
Весела Николаева
Рейтинг: 1341 НеутралноДо коментар [#20] от "вЪПРОС":
Имената на бившия кмет и на директора на "Лев инс" съвпадат случайно - двамата нямат нищо общо.
*****
НеутралноКакто в Гърция изминалата 2009 г. беше белязана от закриването на шест застрахователни фирми, така 2010 трябва да бъде белязана в България от закриването на мутренските застрахователни фирми с участието на Ал. Петров, Маджо, Пашата, Маргините и ТИМаджиите. Всички знаете за кои фирми става въпрос: Лев Инс, Бул Инс и Армеец. Иначе никога няма да се оправиме като бизнес и политика.