Eurostar ще плати 10 млн. паунда на клиентите си заради хаоса под Ламанша

Eurostar ще плати 10 млн. паунда на клиентите си заради хаоса под Ламанша

Eurostar ще плати 10 млн. паунда на клиентите си заради хаоса под Ламанша
Associated Press
Транспортната компания Eurostar, чиито високоскоростни влакове свързват Лондон и Париж под Ламанша, обяви, че предвижда да изплати обезщетения за около 10 млн. паунда на клиентите си, засегнати от настъпилия хаос в движението преди Коледа, съобщава агенция Франс прес. В нощта на 18 срещу 19 декември пет влака Eurostar с над 2000 пътници останаха блокирани в тунела под Ламанша.
За повече от седмица няколко от високоскоростните влакове на Eurostar аварираха в тунела заради ниските температури точно в най-натоварените дни преди Коледа. Като причина за повредата в електрическите мрежи на влаковете от компанията посочиха рязката разлика между смразяващите температури навън и по-топлия въздух в тунела. До края на този месец се очаква да бъде изготвен независим доклад за случилото се в края на годината.
В извинително писмо до пътниците главният изпълнителен директор на Eurostar Ричард Браун признава, че компанията не е осигурила очаквания стандарт на обслужване. Трябва да покажем, че правим всичко възможно да предоставим най-сигурната и надеждна услуга за пътниците по време на тежки климатични условия, посочи още Браун.