За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
*****
НеутралноБраво Караджова! Сега и мораториум върху разрешенията за строеж!
инж. Филип
Рейтинг: 162 НеутралноОткъде тогава на ББ, бетоните възли ще вземат матриал.
Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!*****
Неутралнопредлагам добива на кварцов пяськ да бьде в сьотношение с изкупените количества стькло и изкупната цена. Сметищата са пьлни сьс стькло.така ще се реши частично вьпроса сьс сметосьбирането , екологията, доходи на хората които ще се занимават с това.Така следва да се постьпва и с други суровени.
Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДано разгледат и въпроса с концесионните такси. Не само за строителните материали. 30 млн. са смешно ниска сума за страната.
Covid live matter. Stop the genocide.*****
НеутралноАйде почват селските номера! Тръгват търгове за стотина километра магистрали, те ще спират разрешителни за добив на инертни материали.
Навремето кога апапите на Батко като изкупиха базите по трасето нали точно с това с дуеха, че те ще правят магистралите на каквато и да е цена, щото имали чакъл. Дори асеновградския Иванчо вкара изискването да имаш бази в тръжната документация та се наложи да му дърпат ушите от Брюксел. Сега пък - "Няма да ви дадем разрешителни и че праим пачки от чакъло, брато, като го шиткаме златен."
*****
НеутралноТова се вика опичане на монопола. Първо хлопнаха кепенците за нови проекти за ВЕИ, сега и за инертни изкопаеми. Кой се уредил - уредил. Ще стане като в ловно-рибарския съюз през комунизма. Да умре някой член, че да го наследи друг
*****
ВеселоДо коментар [#3] от "христо":
не настъпвай спонсорите по опашката, драги
*****
НеутралноДо коментар [#5] от "магистрална кака":
чакъла не търпи транспортиране над 10- 30 км всичко около магистралите вече е уредено и то два пъти- при царя и при сергей. Не намирам смисъл да се дупчи напусто - просто трябва да се договорят.
Хи-хи
Рейтинг: 1526 НеутралноДнеска ще ги спрат, утре ще ги разрешат. Или обратното...
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "стюпид прик":
Стюпид, е те нали точно за тази "договорка" е цялата галимация. Едно е да се договаряш в ситуация когато ако не стане пазарлъка все пак имаш възможност и сам да си направиш база. За проекти от подобен мащаб тва са пари за семки.
Съвсем друго е като не ти разрешават и тогава "пиленцата кацат при Батко".
*****
НеутралноДа ги забранят че целата държава заприлича на кариера. А защо не преработват отломките от стари сгради. Или е по-лесно да се заравят?
*****
НеутралноКараджова за пореден път прехвърля отговорността за своите действия на министерски съвет за да не и търсят после отговорност за безумията и, както правеше Софиански докато беше кмет, прехвърляше всичко на Общинския съвет защото колективните органи не носят отговорност
*****
ГневноВ района на Стара Загора,около селата Ягода, Юлиево, Шаново,Зимница и по нагоре и надолу по течението на Тундажа е пълно с кариери за пясък и чакъл . Контролът за добива им е силно занижен, ако го има изобщо.Ерозията е обхванала целият бряг в продължение на километри.Пополацията на риба е застрашена катастрофално и сега почти няма такава.Бракониерства се с улова и от самите работещи в кариерите. Междуселищните пътища се разрушават от тежките камиони. За съжаление така е ип другите реки и кариери за добив на инертни материали. Трябва засилен контрол и сурови глоби, а не нови концесии.Тези са предостатъчно!