Холандската "Спайкър" купи "Сааб" за 400 млн. долара

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на maxa
    *****
    Неутрално

    Една добра новина!!

  2. 2 Профил на aaa
    aaa
    Рейтинг: 324 Неутрално

    Супер

    Щеше да е жалко да я затрият.

  3. 3 Профил на ...
    *****
    Неутрално

    А разбраха ли се кой откъде е?

  4. 4 Профил на .......
    *****
    Неутрално

    Жалко за хубавата кола.. Ще заприлича на Москвич или Лада след някоя и друга година..

  5. 5 Профил на BG
    *****
    Неутрално

    Спаикър е Холандска фирма, не съм 4увал за руско у4астие.

  6. 6 Профил на УЖАС
    *****
    Неутрално

    МАЛЕ УЖАС, СЕГА ГЛЕДАЙТЕ ЛАДА НОМЕР2

  7. 7 Профил на ГУМАТА
    *****
    Неутрално

    СААБ ОЦЕЛЯ, НО Е КУПЕН ОТ ВЕКОВНИЯ ВРАГ ОТ РУСИЯ.. РОБСТВОТО ПРЕД СМЪРТТА РЕШЕНИЕ ЛИ Е? АКО ПОРОБИТЕЛЯТ Е РАЗУМЕН, МОЖЕ И ДА ИМА ПОЛЕЗЕН РЕЗУЛТАТ. Сааб е готина баровска марка и последователно въвеждаше свои новости. Колите на Сааб бяха скъпи и неповратливи. Притежатели са на много патенти. СААБ е кола с бъдеще.

  8. 8 Профил на KR
    *****
    Неутрално

    Автомобилите и автомобилостроенето днес нямат нищо общо с това, което бяха. Китайското Волво и индийският Джагуар са прекрасно доказателство за това

  9. 9 Профил на Фен
    *****
    Неутрално

    Могат да бъдат едни много добри руски бронетранспортьори - само да увеличат бронята, сакън нищо друго да не пипат!

  10. 10 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 868 Разстроено

    Жалко, че остават все по-малко индивидуални марки за сметка на масовия бълвоч. Сааб е марка която е за хора които нямат какво да доказват пред когото и да било и знаят истинската стойност на нещата. Парвеню никога не би си купил Сааб. Дано марката да има бъдеще. Отписаните живеят дълго!

  11. 11 Профил на KO3LE
    KO3LE
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Ми малоумници, няма да заприлича на Москвич или Лада защото няма да се разработват нито в Москва, нито в Самара, нито в условията на планирана икономика.

    A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have.
  12. 12 Профил на Лондон
    *****
    Неутрално

    Казах ви да учите руски - вие- били комунисти, не знам какви...... .
    Чекистите на Путин завладяват лека полека Европа и света
    Айде, че закъснявам за час по руски- 45 евро на час . Евтинджос е все пак.

  13. 13 Профил на mix
    *****
    Неутрално

    че кое и хубаво на тази кола,освен само дето бе недостъпна за българите и че е шведска,Е сега като се напълни в БГ със сааби/както по рано с Лади/ ,да видите как наистина с основание, съвсем няма да бъде харесвана .

  14. 14 Профил на sw2
    *****
    Неутрално

    някой хора май не са виждали новите лади ...

  15. 15 Профил на омбре
    омбре
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Тъпанарите в форума се познават с това че мерят сегашна Русия с миналото и .Толкова по зле за тях. толкова ли е трудно да напишеш нещо смисленно и умно освен да си чешеш пръстите?

    НЯКОЙ НЕ ГИ БИВА ЗА НИЩО...НО СА СПОСОБНИ НА ВСИЧКО
  16. 16 Профил на Karla Lihula
    Karla Lihula
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Айдеее , още една историческа компания заминава през лимбото за ада...

    Който живее в страх никога няма да бъде свободен. Хорацио
  17. 17 Профил на АААААААААААА
    *****
    Весело

    До коментар [#12] от "Лондон ":
    Те рушняците проговориха английски и китайски - нашия да учим рушняшки. Нещо май май

  18. 18 Профил на dalavera
    *****
    Неутрално

    По-добра сделка е от покупка на БиТиВи за 500 мил. евро....да им е честито

  19. 19 Профил на Малин
    *****
    Неутрално

    Руснаците яко настъпват навсякъде по света.
    Тоя Путин не си поплюва.
    От една разсипана от пияния Елцин и предадена за шепа сребърници от алчния комсомолец Горбачов държава- сега някои почнаха да си лапат вратовръзките .....
    На ски курортите в Швейцария говориш ли руски - по-бял те приемат и от снега....

  20. 20 Профил на Иванич
    *****
    Неутрално

    Ало, костовистчета, Русия може и купува каквото си иска. А вие си дрънкайте за ладите и москвичите.
    Русия не е това, което е била.
    Не разбрахте ли вече!

  21. 21 Профил на НОРМАЛЕН
    *****
    Неутрално

    хахахаха ей промити мозъци русия е една умираща държава !!!

    55% от населенеито са алкохолици
    17% наркомани
    13% болни от СПИН

    Средна продължителност на живота на мъжете 55 години срещу над 76 за ЕС

  22. 22 Профил на ИСТОРИКЪ
    *****
    Неутрално

    Нали ривахти за конкуренция и свободна инициатива, бе господа тъпаци?!

  23. 23 Профил на ненормален
    *****
    Неутрално

    Нормален - № 21 . Има намаление на здравните услуги за такива като теб.

  24. 24 Профил на Кум Вълчан
    Кум Вълчан
    Рейтинг: 1090 Неутрално

    Алтернативата бяха някакви китайци май. Спайкър правят ограничени серии суперспортни коли. Дано да се справят с управлението защото марката Сааб е символ на качество.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  25. 25 Профил на |
    |
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Абе, Дневник, какви са тези глупости "привилегировани акции на "Сааб" за 326 млн. долара, които представляват под 1% от акциите с право на глас в шведската фирма"?

    Да не бъркате фирмата за производство на оръжия и самолети SAAB (с market cap $12B) със SAAB Automobile (притежавана от GM)? Имате претенции, че сте бизнес ориентиран вестник, внимавайте какви идиотщини пишете!

    Children are hereditary: if your parents didn't have any, neither will you.
  26. 26 Профил на r.i.p.
    *****
    Неутрално

    мойте съболезнования

  27. 27 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#10] от "Варненски":

    Варненски, извинявай че пак се заяждам, но защо пък реши, че тази марка е по-индивидуална или повече от другите? Всеки се води по вкуса си. Аз пък намирам Сааб надценена и леко пенсионерска, въпреки че изглежда качествно направена. Ако не се продаваше само в България, разбирам, но щом не им върви глобално, значи не правят нещо както трябва. Има една поговорка - на крива ракета, космоса и виновен.

  28. 28 Профил на RIP
    *****
    Неутрално

    До коментар [#7] от "ГУМАТА":

    щеше да бъде с бъдеще , ако я бяха купили Конго например
    така работата отново си е "хей славяни"

    Ааа и ДГД русофилите от всички страни- съединено!!!

  29. 29 Профил на капитан
    капитан
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Руснаците си купуват и имидж,и то много евтино-74 млн.$ в кеш. Сега освен горди собственици на доказала се марка,те се явяват и като манна небесна за хиляди работници в автомобилостроенето. Плюс това ще понаучат малко от челния шведски опит как се правят здрави коли.

  30. 30 Профил на аст
    *****
    Неутрално

    щом не са ГМ всичко друго е по добре.

  31. 31 Профил на ИСТОРИКЪ до Нормален
    *****
    Неутрално

    "Despite what you may hear from State Media, which includes virtually all establishment news organizations, particularly financial ones (e.g., CNBC), America is on the precipice." МЕРИКАНЦИТЕ БИЛИ НА РЪБА НА ПРОПАСТТА НЕЗАВИСИМО КАКВО КАЗВАЛИ ТЕХНИТЕ МАЗНИЦИ-МЕДИИ .ИНФОРМАЦИЯТА Е ОТ ТЕЗИ ДНИ:
    Politics / US Politics Jan 22, 2010 - 02:39 PM http://www.marketoracle.co.uk/Article16702.html
    Върху 90% от банкнотите на американците има следи от кокаин
    18 август 2009 10:10 / обновена на 18 август 2009

  32. 32 Профил на diliana
    *****
    Неутрално

    ами америка загнива идва времето на русиа и сега америка ще подава 4ашката за просия

  33. 33 Профил на грипен
    *****
    Весело

    Братушките се докопаха до ,,най бързия танк,,

  34. 34 Профил на нз
    *****
    Неутрално

    ..."В "Спайкър" работят едва стотина души, а в "Сааб" - 34 пъти повече. Годишната продукция на "Спайкър" е 43 луксозни коли, докато шведите пускат на пазара над 90 000.
    "

    100-тина -> 43 --- 0.43 коли на глава за година
    100*34=3400 -> 90000 --- 26 коли на глава за година

    МУХАХАААХААААХХАААААА!!!

  35. 35 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Разстроено

    Мамооо, точно на руснаци ли!? На тези дето правят ВАЗ, КРАЗ, ГАЗ, МАЗ.....ПРАЗ! Предпоследното май с белоруснаците. Вярно бяхте я закъсали. Но мотото на SAAB винаги е било "Возим хора!". Най-много иновации в сигурността. Всичко подчинено на човека. Девизът задължава бе, хора! Както и името. Точно на най-големите "човеколюбци" ли отстъпихте грижата за човека!?

    Свобода за СЛАВЕНА!
  36. 36 Профил на boyko.vasilev
    boyko.vasilev
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Дневник, пак ли си играете на развален телефон?
    Заглавието тенденциозно говори за руснаци, но не сте си проверили фактите. Руската връзка е банкера Владимир Антонов, който държи 29.3% от акциите. Забравили сте да споменете че той се оттегля от компанията и акциите му ще бъдат изкупени.
    На практика холандецът Виктор Мюлер купува СААБ... С много помощ от Шведското правителство.

    "As part of its financing package, Spyker will receive a $50 million loan from Tenaci Capital B.V., which is owned Muller. Meantime, Spyker’s chairman, the Russian banker Vladimir Antonov, has agreed to effectively cash out of the company and sell his shares to Tenaci."

    „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ К. Иречек
  37. 37 Профил на ren t car
    *****
    Неутрално

    Абе то шведките вече не са това което бяха,та какво ли остава за разпродадените шведски фирми за автомобили....

  38. 38 Профил на  Антиседерас   До 21
    *****
    Неутрално

    Седерасите са на изчезване:"55% от седерастията са алкохолици
    17% наркомани
    13% болни от СПИН" --Амин

  39. 39 Профил на nema rip
    *****
    Неутрално

    уфф, отдъхнах си
    аве холандия

  40. 40 Профил на bai vi Hasan
    *****
    Неутрално

    гати галамацията - оня държи някви % , ама те били от друга фирма на която той е представител чрез друга фирма на която е председател на НС , пък акциите тря ги върне ако не ги върне другия ще си ги иска обратно , пък сделката парите не са негови шведи ще гарантират Европейска банка да им даде на руснаци , цената била 1 млрд , пък той я взел за 74 млн , пък другите ще ги даде на акции и така и така дълга та дълга и широка . баси нищо не разбрах кой какво купува и какво става за колко .

  41. 41 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#40] от "bai vi Hasan":

    бай асане то е ясно ,че шведският данъкоплатец ще си плати ...

  42. 42 Профил на Мразя червени боклуци
    *****
    Неутрално

    До коментар [#38] от " Антиседерас До 21":

    Кога прекараха интернет в психиатрията?

  43. 43 Профил на тодор СУПЕР
    тодор
    Рейтинг: 420 Неутрално

    сааб струва 400М долара, БТВ струва 500М евро... WTF?!

  44. 44 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Весело

    Ако 90% от коментиращите си бяха направили труда да прочетат статията и да се опитат да вникнат в нея, щяха да разберат че няма нищо руско в сделката. Антонов се оттегля като директор или какъвто е бил там, и е задължен да продаде акциите си. Защото ГМ не искат патентите им да попаднат в ръцете на руснаците и в частност на смешника путин... Дето изкупил европата Тази сделка е още един звучен шамар и ритник в топките, последван от среден пръст... Точно както и сделката с Опел. Както се казва, те в селото не го пускат, то за попската къща пита.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  45. 45 Профил на MrGreeny
    MrGreeny
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Извинете, но по-глупаво заглавие не можахте ли да измислите. К'ви руснаци к'ви 5 лева?

  46. 46 Профил на Бай Петко
    *****
    Весело

    Антонов се оттегля като директор и ще сложи подставено лице да му движи бизнеса

  47. 47 Профил на Седераст
    *****
    Разстроено

    Ох,само удари под кръста тази година.

  48. 48 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    да, щото американците си нямат представа как се продава компания, затова хитрягата антонов ги е преметнал така. Подставеното лице ще му върти бизнеса с производство на матрьошки обаче, щото трябва да си продаде акциите във фирмата

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  49. 49 Профил на Бай Петко
    *****
    Весело

    Те американците може и да си имат представа как се продава компания, но така са закъсали за пари та и за 400М долара дават дупе и гащи.

  50. 50 Профил на DeutschWagen
    *****
    Неутрално

    До коментар [#49] от "Бай Петко":

    "така са закъсали за пари та и за 400М долара дават дупе и гащи"

    А ти Бай Петко за колко даваш? 400 рубли? А жигулката върви ли все още?

  51. 51 Профил на ало, русофилите
    *****
    Неутрално

    Русофилски смотаняци,знаете ли,че България е купувала фалирали западни предприятия през времето на социализма?Какво спечели от това?Ами фалира самата държава.
    Сега същото става с Русия.Купува фалирали предприятия, но ще успее ли да ги съживи?Не, разбира се.Само ще скъси пътя към собствената си гибел.
    Русофилите са много тъпи парчета.Радват се като дебили.

  52. 52 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    закъсали са, да, ама продажбата на сааб беше условие за да вземат гаранция за заем американското от правителство за $360 МЛРД. Правиш ли разликата?

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  53. 53 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 466 Неутрално

    опа, ОТ американското правителство.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  54. 54 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Неутрално

    Никъде не прочетох, че руснаци купуват Сааб. Навсякъде пише, че холанци го купуват:

    http://news.yahoo.com/s/ap/20100126/ap_on_bi_ge/us_gm_saab

    До коментар [#49] от "Бай Петко":

    Или ти си зле с матриала или агента който те обучава е много зле, По- вероятно и двамата. Днес GM обяви, че заделя 246 милиона за завод за електродвигатели за бъдещите им електрически коли:

    http://www.baltimoresun.com/business/bal-gm0126,0,7259130.story

    А миналия месец откриха завод за сглобяване на плъг-ин хибриди за 800 милиона. Както и завод за батерии за 30 милиона.

    Би ли ми казал какво са направили Лада и Волга за последната година?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  55. 55 Профил на грипен
    *****
    Неутрално

    На няколкото хиляди души в заводите на Тролхатен и всички по цял свят служители в представителства; сервизи; доставчици... на здраве! Дано добрите дни за тази велика марка дойдат отново!

  56. 56 Профил на US
    *****
    Неутрално

    Важното е че изгониха руснака от спайкър и руснаците няма да помиришат що е американска технология

  57. 57 Профил на ionsson
    *****
    Неутрално

    ako iskate vlezte v SPYKER CARS, tehnia oficialen sait i precenete dali praviat Moski4i.

  58. 58 Профил на Хесапов
    *****
    Неутрално

    ?ÆŒŒ‰ ÔÔ¤Ô¤æ!

  59. 59 Профил на Бай Петко
    *****
    Весело

    Американските технологии ги знаем,за това разпродадоха и опел и хамър сега и сааб, те не че са били американси марки де купиха ги осраха ги и сега пак ги продават, то за това цяла америка кара японски и корейски автомобили

  60. 60 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#36] от "boyko.vasilev":

    Браво, ставаш за редактор.

    The biggest risk in life is not taking one.
  61. 61 Профил на Мильо
    *****
    Весело

    бай петко те американците която фирма купят и е иб..ат мамицата и волво беше марка ама откакто е купиха янките западна яко

  62. 62 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    До коментар [#59] от "Бай Петко":

    Опел е още на GM, нещо си се объркал. А дали е хубава кола, другарят Путин е сменил двигателя на Нива- та си с двигател на Опел (GM). Хахаха, дори другарят Пупкин предпочита технологията на империалистите. Затова внимавай да не ти резнат надника от посолството.

    http://dnevnik.bg/sviat/2010/01/26/848410_gordostta_na_putin_lada_niva_s_nemski_dvigatel/?p=0#addcomment

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  63. 63 Профил на Бай Петко
    *****
    Весело

    До коментар [#36] от "boyko.vasilev":

    Браво, Десен ща вземе кат нищо за редактор.

  64. 64 Профил на US
    *****
    Неутрално

    Ами, бай Пешо, автомобилостроенето вече не е много високотехнологично производство. Те и китайците вече правят коли.

    Американците са се насочили към микропроцесори и Интернет. Я си отвори компютъра и виш байо какъв е микропроцесора, каква е видеокартата, каква е операционната система, google, yahoo, а, а ,а? Анадънмуу?

  65. 65 Профил на KOBOLD
    KOBOLD
    Рейтинг: 1147 Неутрално

    Като видят думата "руснаци" българските читатели се лепят като мухи на ....

    When yields declined in silver mines across Saxony in the 16th. Century, Kobold was blamed for stealing the silver and leaving behind worthless rock.
  66. 66 Профил на Бай Петко
    *****
    Весело

    реалист дневник ви пусна това за нивата за да се поуспокоите малко че много ви се насъбра, од де е изкопаха таз новина как е скълъпиха, тоя boyko.vasilev наистина става за редактор в дневник

  67. 67 Профил на Бай Петко
    *****
    Весело

    Отворих видях,навсякаде пише със ситни букви Made-in-China а операционната система ми е тази http://www.altlinux.ru/products/for-work-station/desktop/

  68. 68 Профил на US
    *****
    Весело

    Начи, байо, там дето пише "Made-in-China" е нискотехнологичното производство, а там дето пише INTEL, AMD, ATI, nVidia е високотехнологичното. Това, байо, са американски фирми. Друг път да знаеш и да не се излагаш.

  69. 69 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 3156 Весело

    До коментар [#66] от "Бай Петко":

    "реалист дневник ви пусна това за нивата за ..."

    Напротив, това е истината, и това показва истинското лице на комунетата. Викахте на висок глас колко ви е хубав строят а тайничко действахте за ексурзия в Австрия или Гърция. Викахте колко били хубави съветските стоки а си мечтаехте за някое друго доларче да си купите нещо от Кореко- ма.

    До коментар [#67] от "Бай Петко":

    Бай Петко, това е компилирана дистрибуция. Кодът е писан най- вероятно някъде в САЩ или Европа. А какъв ти е процесора? Китайски, с дръпнати очи ли?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  70. 70 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Наште превеждат както могат. Народа си доизмисля както му харесва. Пълна информационна дупка!
    Първо Спайкър не е Руска компания. Този чичо Антонов има акции в тази компания (28%) но други хора имат останалите 72%. Така че не мога да разбера как така Спайкър се оказа Руска компания? При раздута оценка на Спайкър капитализацията им е $80 милиона. 28% от $80М е около $23М. Хайде сега малко извадете краката от контакта и спрете с мечтите. Руснак с капиталовложение $23 милиона вече ще завладява света. Ами хайде на хайрлия да му е.
    Някой да се е замислял защо нито Мерцедес нито Фолксваген нито Форд, Нито Тойота се натискат да грабнат този страхотен дил? От статията исглежда че Руснака (или Русия) ще вземат асети за $1.5 милиарда за някъкви си $23 милиона. Всичко друго ще се финансира от някои друг. Главно от Шведското правителство. Условията още не са известни ... но нека се напънем за последен път и пак да помислим - дали Шведите ще дадат $1.5 милиарда асети на Руснаците за $23 милиона? Това за тези които могат да мислят. За останалите - дайте още чалга, пърцуца и мечти за Татове време когато си беше по-убаво.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  71. 71 Профил на Drug
    *****
    Неутрално

    "Руснаци купиха "Сааб" за 400 млн. долара"
    И
    "Според "Уолстрийт джърнъл" условие в сделката е Антонов да продаде участието си в "Спайкър", което е реализирано през фонда Tenaci Capital, собственост на генералния директор на холандската компания Виктор Мюлер."
    ***
    Бравос за джурнализкия идиотизъм! Да влязат руснаците!

  72. 72 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Бай Петко, да то обясня, понеже си говедовъд. Едно PC v US струва около $800. Това е със зареден софтуер с монитор, опаковано, тествано и докарано пред вратат ми.
    Сега внимавай -
    Ето ти и анализа - типична печалба около 15% от $800 = $120
    800-120=680
    Интел процесор s периферията си $180. Мемори обикновено от някой от фаундрите на Микрон Семикондуктор е около $100.
    680-180-100=400
    Софтуера на Майкрософт около $100
    400-100=300
    Сглобяване и тестване в Тексас около $80
    300-80=220
    За тези $220 се взимат всички платки, кутии, клавиатура и монитора + транспорта от Китай!
    Хайде прегледай пак цифрите и се опитай да разбереш какво става.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  73. 73 Профил на рекс
    *****
    Весело

    До коментар [#72] от "kKk":Много надценяваш бай ти Петко.Той ако можеше да смята и мисли нямаше да драще такива глупости по форумите.На бай ти Петко трябва да му се дават прости и отсечени команди:Стани,легни ,падни ,остави,пий хапчетата и т.н. Иначе се обърква от многото информация ,препотява се и почва да гледа като биче на червено.Затова не обича бай Петко западняците.При тях нещата са много сложни и неразбираеми.Виж другаря Путин е друга работа.Прас ,спира газа на Украйна,прас държи Станишко 8 часа в коридора,прас прибира някакъв политически противник затвора ,прас трови някакъв досаден дисидент в Лондон.Ето така разбира нещата бай Петко.Както и стотици хиляди бай Петковци в нашата малка страна населена с един малък но много прост народ.

  74. 74 Профил на съмнителен
    *****
    Весело

    изключително грозна кола - ще им отива на руснаците

  75. 75 Профил на N
    *****
    Неутрално

    Спайкър няма пари а иска да купи Сааб.
    Това засега някак си върви но Вярвайте ми Сааб ще бъде унищожен така тое ще донесе повече пари отколкото тези руснаци обещават но ги нямат.
    Другото е че те освен нямат парите ами Дженерал Мотърс се задължава да им прави колите. Въобще е доста объркана ... атова че стока се е покачил с 80% не е изненада дори ако беше и 200%. В крайна сметка по вероятно е Сааб да бъде напълно унищожен както и крайслер след 1-2 години.

  76. 76 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 975 Неутрално

    рекс, съгласен съм с тебе ама все си мисля че и медиите ни имат вина за тази Бай Петковщина. Нито превода им като хората, нито анализа. Добре че има интернет и хората почнаха малко да четат и да проверяват.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  77. 77 Профил на capitalist
    capitalist
    Рейтинг: 1077 Неутрално

    До коментар [#75] от "N":

    ти нещо бъркаш за крайслер засега ще се спасят и не са зле ,не съм следил какво стана със закопуването им от фиат,но със технологиите особенно при икономичните коли и дизайна на фиат ,бъдещето за крайслер хич не е лошо ...

  78. 78 Профил на Шумкаров
    *****
    Неутрално

    "Според "Уолстрийт джърнъл" условие в сделката е Антонов да продаде участието си в "Спайкър", което е реализирано през фонда Tenaci Capital, собственост на генералния директор на холандската компания Виктор Мюлер."

    "Дневник", само това изречение обезмисля измисленото заглавие!

  79. 79 Профил на 111
    *****
    Весело

    До # 73 Сложих ви едно + ,много весело и самата истина.

  80. 80 Профил на muhahaha
    *****
    Неутрално

    Ора, от' се косите за некви холандци ? Колко от вас карат Сааб, и колко смятат да продължат да карат ? Компании фалират, други идват, и така, живота е радост и тъга. Китайците като купиха Хъмър, и там ли е такава съдбата ? Индийците като купиха Ягуар и Ленд Роувър какво стана ? Ягуар XFR = 363 км/ч

  81. 81 Профил на Мики Маус
    *****
    Неутрално

    Руснаци пък Шведи, тенденциозно заглавие!

    С нетърпение чакам някои от фалиращите авомобилни производители, най-после да престене с циганията и да се продаде на руснаци. Да се поунаучат и те да правят коли и да ги видя тогава "големите" производители как е се опулят от това, че цените им ще трябва да паднат двойно, че да са конкурентни. Мафиотите обаче здраво стискат пачаката, нищо че изтъняла до безкрай.

    П.П. Аман от промити български мозъци !

  82. 82 Профил на GM
    *****
    Неутрално

    Известная шведская автокомпания может исчезнуть уже через несколько месяцев. Владелец 100% ее акций, американский концерн General Motors (GM), так и не смог договориться с претендентами на покупку SAAB из Швеции, России и Китая. И поэтому назначил официального "ликвидатора". Но владельцам весьма популярных у москвичей "Саабов" волноваться не стоит: хоть китайского производства, но запчасти будут.Всего переговоры о выкупе SAAB вели три компании: китайский Beijing Automotive Industry Holding, создатель "Формулы-1" Бернард Экклстоун в партнерстве с инвесткомпанией Genii Capital и нидерландская Spyker Cars (она контролируется российской "Конверс групп". Пока потенциальные покупатели от заявлений воздерживаются. Зато шведские профсоюзы рвут и мечут.

  83. 83 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Специално за ККК и другите двуклетъчни отвъд океана:

    СААБ - Стил Аейинт А Бмв.
    Колите са хубави, но много надценени и скъпи за това което предлагат.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  84. 84 Профил на Аз
    *****
    Неутрално

    Не бъркайте роматичните представи за Сааб с икономическата логика - марката не е била на печалба отдавна, шведи ми бяха споменали, че откакто съществува като производител на автомобили.
    Никакви иновации псоледните 20 години, супернеадекватна продуктова линия от една променена Вектра и идваща преоблечена Инсигния.
    Не мисля, че имат бъдеще, икономически чудеса в наши дни рядко се случват ако не наемат визионер и имат много кеш да харчат.

  85. 85 Профил на maxa
    *****
    Неутрално

    Франкфуртер алгемайн пише, че още на 15 декември GM е продал на китайската държавна автомобилна фирма BAIK поточните линии и ноухауто за предпоследните модели на СААБ 93 и 95 !!Очакваите Саабчета с дръпнати очички!!!

  86. 86 Профил на maxa
    *****
    Неутрално

    До коментар [#83] от "инж. Филип
    Другарю ,гринговците от GM купиха преди 20 години СААБ заради иновациите и след като ги копираха в своите каляски оставиха СААБ на резервната скамейка!!Както в момента прави Абрамович с Челси ,купил е звезди за три отбора само за да не играят срещУ НЕГО!!

  87. 87 Профил на хъъъъъхъъъъъъъ
    *****
    Неутрално

    О, поредното кретенче,. GM когато са почнали да правят коли в Европа още са се возили на каручкил

  88. 88 Профил на читател
    *****
    Неутрално

    Дневник напоследък започна често да се излага с неточни, тенденциозни, подвеждащи и направо лъжливи заглавия, като това на статията , която коментираме.Да не би да са сменили главния редактор с друг, който вече да води подчертано проруска и антиамериканска политика?

  89. 89 Профил на Шофиращ Сааб 9-5
    *****
    Весело

    До коментар [#84] от "Аз":

    От изказването ти става ясно че не си напълно запознат в детайлите. Вярно че се правеха на една база с някои "Опел"-и,
    но само на основна база иначе са доста различни като краен продукт не само по опаковката. Сааб имат по добро окачване от Опел, двигателите им са по добри и търпят по голямо натоварване, по стабилни са на пътя за разлика от Опел и т.н.

  90. 90 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#86] от "maxa":

    И коя по-точно иновация са копирали? Турбото ли, защото друга иновация в СААБ няма и то една иновация. Срещу немските и японските коли трудно се бяга. ГМ единствено просъществуват, защото е американска компания, а не че има качество/цена.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  91. 91 Профил на Альо, Альо.
    *****
    Весело

    На руснаците, освен да ровят в тундрата за нефт и газ, май нищо друго не им се дава и отдава. Добре, че са американците да ги пазят.

  92. 92 Профил на mpepetrov
    mpepetrov
    Рейтинг: Весело

    Успокойте се, скоро ще имаме шанса да си избираме само емблемата на колата. Всичко останало ще ще е абсолютно еднакво. И за да не сме капо колите ще вървят с безплатно CD със "скинове" ( за диспея на таблото например)

  93. 93 Профил на Федерал
    *****
    Весело

    До коментар [#36] от "boyko.vasilev":

    Да бе, Виктор Мюлер е едно типично холандско име. Най-вече е руско, драги. А компанията е регистрирана в Холандия за данъчни цели.

  94. 94 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#90] от "инж. Филип":
    "Турбото ли, защото друга иновация в СААБ няма и то една иновация."

    Я пак:


    1958: The GT 750 is the first car fitted with seatbelts as standard.[40]
    1963: Saab becomes the first volume maker to offer diagonally-split dual brake circuits.
    1969: Saab creates an ignition system near the gearbox, instead of behind the steering wheel like most cars.
    1970: Saab introduces a world-first - headlamp wipers and washers.
    1971: Heated front seats are introduced, the first time in the world they are fitted as standard.
    1971: Saab develops the impact-absorbing, self-repairing bumper.
    1976: Saab was the first manufacturer to produce a turbo engine with wastegate to control boost.
    1978: Saab introduces another 'world-first,' the passenger compartment air filter (pollen filter).
    1980: Saab introduces Automatic Performance Control (APC), and an anti-knock sensor that allowed higher fuel economy and the use of lower grade fuel without engine damage.
    1981: Saab introduces the split-field side mirror. This reduces the drivers blind spot.
    1982: Saab introduces asbestos-free brake pads.
    1983: Saab introduces the 16-valve turbocharged engine
    1985: Saab pioneers direct ignition, eliminating the distributor and spark plug wires.
    1991: Saab introduces a 'light-pressure' turbo.
    1991: Saab is the first manufacturer to offer CFC-free air-conditioning.
    1991: Saab develops its 'Trionic' engine management system, equipped with a 32-bit micro-processor.
    1993: Saab introduces the 'Sensonic clutch' and the 'Black Panel', later to be called the 'Night Panel'.
    1993: Saab develops the 'Safeseat' rear passenger protection system.
    1994: Saab introduces the 'Trionic T5.5' engine management system, its processor is a Motorola 68332.
    1995: Saab presents an asymmetrically turbocharged V6 at the Motor Show in Frankfurt am Main, Germany.
    1996: Saab introduces active head restraints (SAHR), which help minimize the risk of whiplash.
    1997: Saab introduces Electronic Brake-force Distribution
    1997: Saab fits ventilated front seats to their new 9-5.
    1997: Saab introduces ComSense; an alert delay feature that reduces the risk of distraction by briefly postponing lower priority alerts when the brakes or indicators are activated
    2000: Saab introduces Saab Variable Compression, an engine in which the compression ratio is varied by tilting the cylinder head in relation to the pistons.
    2002: Saab developed ReAxs System provides crisp steering feedback and contributes to enhanced driving stability in curves
    2003: Saab introduces CargoSET; automatic storage well retraction for the convertible, a two-step tonneau action for quicker soft-top deployment
    2008: Saab introduces Cross-wheel drive, an advanced all-wheel drive system with eLSD.

    The biggest risk in life is not taking one.
  95. 95 Профил на boyko.vasilev
    boyko.vasilev
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#93] от "Федерал":

    Брей, много са упорити русофилите...
    http://en.wikipedia.org/wiki/Victor_Muller

    „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.“ К. Иречек
  96. 96 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#94] от "Десен":

    От сайта на "Докато другите правеха коли, ние летяхме." ли ги взе тези иновации. СААБ е просто твърде скъп за това което предлага. И не виждам какво да споря, щом са фалирали. Явно колите им не стават за цената, която искат - а са скъпи и не са БМВ и Мерцедес и дори Лексус.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  97. 97 Профил на Федерал
    *****
    Неутрално

    До коментар [#95] от "boyko.vasilev":

    ОК, прав си, човекът наистина е с холандско гражданство. Но като му гледам биографията, май е предимно адвокат - интереси от мода до спортни коли - вероятно представлява някого. Прилича ми на Батков.

    Но дори и да е такъв, за какъвто го мислиш - смяташ ли, че човек с опит в нишов бизнес може да прави масово производство?

  98. 98 Профил на Федерал
    *****
    Неутрално

    До коментар [#96] от "инж. Филип":

    Напълно подкрепям. Едно просто сравнение - нов модел преди се вадеше средно на 7 години. Сега това става на средно на 5 - примерно Мазда6, Хонда Акорд. Мерцедес обновиха С класата през 2007, 7 години след предишния модел. Ауди - нов модел А4 през 4 до 5 години.

    Волво правеха С60 9 години, СААБ правят 9-3 от 2002, без каквато и да е новина за смяна. Да не говорим, че и настоящият модел не е променил особено интериора за 20 години. Как да са печеливши?

  99. 99 Профил на Фен
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "УЖАС":

    Приятелр виж какво правят спайкър катп коли и после мисли за лади

  100. 100 Профил на Freaktattoo
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "mix":

    Е кое и е недостъпното и как реши че ще се пренасели Бг със сааби-Спайкър правят спортни коли, това че парите са отчасти руски, не значи , че ще правят лада с емблема Сааб.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #