Стоян Желев: Пазарът на автомобили се срина заради липсата на стабилна база

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Чергата
    *****
    Неутрално

    Казано по просто, българинът, който получаваше една заплата, а харчеше две и повече, вече го няма.

  2. 2 Профил на kiro
    *****
    Неутрално

    Стоенчо сега е момента да си оправите отношението към клиентите а не за едно гаранциооно боядисване да се чака 3 месеца. Не само да ревете като бити п.....и

  3. 3 Профил на ГУМАТА
    *****
    Неутрално

    Този, човек е прав, че държавата прецаква бизнеса. Верни са и коментарите, които показват отношението към клиента- бездушно, надменно. Верно е, че за ремонт се записва за след месец два.. Тази фирма държи едно сладко представителство, но хората обедняха , защото държавата нахрани монополистите. Точно в този момент държавата трябва да принуди монополистите да си свалят цените, да свали акцизите и да възроди оборота. Държавата в лицето на Дянков "КОМПЕТЕНТНИЯ" и на Борисов "ОБРАЗОВАНИЯ", разорява народа и черпи банки и монополисти?! Престъпно безхаберно безумие и самолюбиво невежество ни управляват. Без принадена стойност и оборот ще си заврат претенциите, по избор и все ще им влезе, защото пари няма да видят!

  4. 4 Профил на Джанта
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "ГУМАТА":
    Време е за преквалификация на такива търтеи. Няма страна по света в която половината икономика се асоцира със строителство а другата половина с автомобиловносителство.

  5. 5 Профил на SS
    *****
    Неутрално

    Народа масово се вкара в лесни заеми за коли, ремонти ,телевизори, апартаменти и др. Сега е време да изплаща дълговете. Вместо 80 до 600 лв. да влизат за потребление на стоки,те отиват в банките и др. за погасяване на дългове. Ще ми е интересно да разбера какъв процент от населението дължи пари и ги изплаща и каква е приблизителната сума..... много ясно, че ще има срив. Не знам защо продължава да се пее същата песен за улеснения при заемите, които ни докараха до това положение. И ако срива не се овладее в близките месеци ще стане много интересно в държавата.

  6. 6 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 929 Неутрално

    Много некоректен този господин - интервюират го като председател на асоциацията, а той прави реклама колко хубави модели имало в Пежо.

  7. 7 Профил на Yankee
    *****
    Неутрално

    вие какво очаквате от назначени предприемачи...

  8. 8 Профил на Клиент на Пежо
    *****
    Неутрално

    Наистина през тези 20-години нищо не се създаде. Пежо имат прекрастни автомобили, НО не спазват гаранцията. Затова ще опитам във Франция???

  9. 9 Профил на Пикасо
    *****
    Неутрално

    Ако девизът на свързочника в казармата е "Умри, но свръзка дай", то девизът на българина поне досега беше "Умри, но си вози гъзеца с кола!". Лизинги ли ще взимаш, приятели с пари ли ще завлечеш, измами ли ще правиш, данъци ли няма да плащаш, парно и вода ли няма да плащаш с години - няма значение. Всичко е оправдано, щом сумата отива за нова кола. Не знам по вашите квартали как е, специално в нашия "Гоце Делчев" във входа имаме на 12 апартамента около 25 коли. Какви свади (словесни и юмручни) стават за паркиране, роман мога да напиша! След последната от тях имаме инвалид за цял живот!

  10. 10 Профил на Калчо
    *****
    Неутрално

    Боли ме к..... за бизнеса на тоя.
    Като не му върви бизнеса с нови автомобили - да хваща баданарката и да пребоядисва стари.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #