DDB Sofia създаде международна кампания за 7 days
"7 days в 60 секунди. Отивам никъде, затова отивам навсякъде" - това е концепцията за новата рекламна кампания на марката кроасани, която разказва 7 дни от живота на един тийнейджър и върви в българския ефир от 6 март.
Идеята е на DDB Sofia, които в началото на годината спечелиха международен пич (конкурс на рекламен език – бел. ред.) за обслужването на гръцката хранителна компания Chipita, преборвайки агенции като JWT Network, DDB Амстердам, DDB Берлин и др.
За реализирането на тв клипа е ангажиран култовият в модния и рекламен свят датски режисьор Ян Глейе, който е работил за марки като Adidas, Converse, Hugo Boss, Sony Ericsson, Nokia, Siemens, Mercedes, VW, Vivienne Westwood, Laura Biagiotti и е натрупал доволно количество награди от рекламни фестивали, включително престижните лъвове в Кан.
За мястото на снимките е избрана португалската столица Лисабон, а музиката на рекламния спот е композирана и миксирана в Гърция. Освен в България новата рекламна кампания на кроасаните 7 days ще се излъчва още на 19 други пазара.