За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноПомислете колеги, преди да се хванете за работа. Може и да не си получите парите. Криза е, а трябва да се пази финансовата стабилност. Иначе няма да ни пуснат в еврозоната.
*****
ЛюбопитноА тунел в Петрохан ще се прави,точно в криза се правят тези работи наречени инфраструктури ?
Свързва се Арабия с Европа .
*****
Веселот. нар. магистрала "Струма" започна да се строи преди олимпиадата в Гърция 2004 г. т.е. някъде поне към 2002 г. Сега е 2010 г. и има изградени доколкото знам тридесетина километра. За поне 7 години - 30 км., нещо като 4-5 км. на година. Това са 5 000 м. на година или за 365 дни около 14 метра магистрала на ден. Ако аз и тайфата при прилично заплащане и осигурена бира вземем по една лопата и ръчна количка, най-вериоятно ще дадем същия резултат, че може и по-добър ако не прекаляваме с бирата. И със сигурност няма да изхарчим толкова милиони от бюджета....все пак пием умерено.
*****
НеутралноКолеги, помислете и преди да надуете цените или да искате доплащане, че на всички ни писна от скъпи, но затова пък калпави пътища, за които е резонно въобще да не видите пари.
wds23355772
Рейтинг: 823 РазстроеноЕгати тъпотията! Най-лесния начин да крадеш парички е да строиш на парче!
BTW, за пръв път чувам правителство да изготвя стратегия за ремонт на мостове и кръстовища вместо на цели шосета! Евала за "новаторството"!
Хиндо Ташаклийски
Рейтинг: 590 ВеселоХубаво, ама дали тези договори са финансово обезпечени, има ли парички, министър Дянков подписал ли е? Щото ...
*****
НеутралноСега ще ви кажа какво ще стане: ще се обяви конкурс, ще се появят 2-3 много добри западни фирми и още толкова средна ръка местни, но най-накрая ще спечели една, хм, да кажем привилегирована с нереалистично ниска цена. Която после ще допише 30 анекса към договора и ще го оскъпи с 30 процента. Най-накрая фирмата ще направи ремонтите с нискокачествени материали и неквалифицирани работници и ще раздаде малко джобни където трябва, та да не се осъществи никакъв контрол. И след 5 години пътищата отново ще хлътнат, мостовете ще продължат да корозират, а ние - да плащаме за тоя дето духа.. И после всичко отначало.
инж. Филип
Рейтинг: 171 НеутралноДо коментар [#7] от ".":
Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!Къде след 5 години, още на следващата се разпадат. Справка околовръстното в Русе, справка Цариградско в София и кой знае колко други които незнам.
Хиндо Ташаклийски
Рейтинг: 590 ВеселоДо коментар [#8] от "инж. Филип":
Алооооо, имате нещо против ремонта на Цариградско море в София?
Фирмата калпав изпълнител е била санкционирана с неплащане на 30 % от договорената цена !
Ето това е държавнически подход!
*****
НеутралноДо коментар [#8] от "инж. Филип":
Докато не се измисли и приеме някакъв нормален закон за обществените поръчки конкурсите изобщо, все ще е така.. Първо, не може да се сключва договор на цени, които очевадно не могат да покрият и най-скромните разходи.. Второ, анекси се налагат винаги, но трябва да им се сложат някакви граници.
*****
НеутралноДо коментар [#9] от "Хиндо Ташаклийски":
Не е нужно да е "държавнически" подход. Щото така се работи на парче. Достатъчно е да е регулирано със закон.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноХахахаха, Хиндо, що говориш глупости. Къде са тия 30%? Да, имам нещо против ремонта на Цариградско, защото не искам да се люлея по пътя. Това беше безумен символ на корупция и безмозъчност.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК*****
НеутралноАз пък Ви обещавам към 2040 година да Ви купя по един автомобил.
*****
ГневноДо коментар [#3] от "Граовец":
Изцяло те подкрепям, с две корекции:
Не е дълга 30км, а малко по-малко от 16 км. 30 се привиждаха на Станишев, когато ряза лента преди президентските избори 2006, ама явно ги е мерил в двете посоки...
Това още не е магистрала! Дълги години нямаше предпазна мрежа, а ограничението и до днес си остава 90 км/ч. Катаджиите дебнат, щото на 3 ленти, макар и къси, човек гледа да поизпревари и неусетно вдига над 110 ...
*****
ВеселоАз съм от Варна. Пътувам често Варна- Севлиево, и от 7-8 години нищо не се е направило по отсечката на магистрала Хемус, Шумен-В.Търново. Странно- толкова ли няма пари , е абсолютно нищо да не се пипне. Направиха само надлеза и то със скоростта на охлюви.
Колко ли им е неестествено на чужденците, когато пътуват по нашите пътища.....
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноПътник, то никога няма да бъде магистрала. Не е проектирано за магистрала. Нито ширината на лентите, нито радиусите на завоите, нито наклоните отговарят на стандартите за магистрала. Просто имаме широк път, на цената на скъпа магистрала.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЯра
Рейтинг: 8 Разстроено"Друга идея в процес на обсъждане е магистрала "Хемус" в района между Шумен и Велико Търново.."
Как имат очи въобще да говорят за Хемус - тя се строи от 30 години, като за тези 30 години има изградени едва 15тина км, на които и в момента има дупки. И без това никога няма да видим магистрала Варна-София, по-добре да вземат да оправят съществуващата от Варна до Нови Пазар, която в поне 70% от участъците е като 3то класен селски път с огромни дупки и неравности, при които даже и знаците за ограничение от 70км в час, които са през киломтър-два и на всеки от сигурно 20тина моста, не те спасяват от това да си разбиеш колата или някой от зад да се нацели в теб.
Нямало трафик? Ами аз като пътувам до София предпочитам да мина през Айтос или Ришкия и после по онази лудница между Сливен и Стара Загора и да се кача на Тракия, вместо да използвам пътя от север. Даже Подбалканския път след ремонтите миналата година е по-добре от пътя Варна-Търново-София.
Хиндо Ташаклийски
Рейтинг: 590 ВеселоДо коментар [#12] от "Тони!":
Тони, да нямате Мениеров синдром, та Ви е страх от люлеенето?
тогава пътувайте по заобиколен маршрут - там няма да Ви люлее (много).
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноНе, просто за люлеене има люлки, а цариградско е за пътуване. На зверската цена, която е платена, каквито и глоби да бяха налагали на ГБС е просто един фарс. А за тези пари, шосето трябваше да е идеално.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК*****
НеутралноKърти тва заглавие Къртииииии....ебахти олигофрените в ебахти олигофренската държава...немогат ли да почнат да строят магистрали най накрая...Каква завършена инфраструктура кви пет лева бе...