Рекламните приходи в печата се свиха с 30%

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Д-р Хаус
    *****
    Неутрално

    Освен на кризата ,медийте трябва да се сърдят и на себе си!!!
    Липсва качествена журналистика,с много малки изключения!
    Всички гледат да оцелеят слагайки си наколенки пред тези които са на власт.
    Това обаче води до слаб интерес към тях с всички произтичащи последици!
    Интернет изяжда пазара на традиционните медий.
    Глобализация-това е положението ''уважаеми'' журналисти!

  2. 2 Профил на еБай Каскетко
    *****
    Весело

    Останаха ли глупаци, да четат парцалите на ДС-агентите и доносниците...

  3. 3 Профил на Ружа
    *****
    Неутрално

    Ей, планетарна катастрофа за кекавите издания и рекламите, дето са писнали на всички! Хайде да ревем всички единогласно, че им се намалявали приходите ! Не слаба, приятел, а отчайваща българска журналистика имаме, та затова неми пука въобще..





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #