Конкуренцията за втората отсечка на магистрала "Тракия" се увеличава

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 666
    *****
    Весело

    Победителят в първия търг "Магистрали Трейс" въпреки, че е имало подготвена оферта, е изпуснало срока и този път пропуска надпреварата.--------да бе,да.

  2. 2 Профил на dobre
    *****
    Неутрално

    по-добре да са различни строители

  3. 3 Профил на Аху-иху
    *****
    Неутрално

    "Гърците обжалват избора на "Магистрали Трейс" за строителството на участъка от Стара Загора до Нова Загора, като делото е във Върховния административен съд."

    >>> Не че ги е еня търгът, а по-скоро се страхуват от нещо друго: когато заиграят ниските цени у комшията ти, скоро може да дойдат и у твоя двор (твоята собствена държава)

  4. 4 Профил на Мариан
    *****
    Неутрално

    Успех на Росен! Видя се, че когато нещата са прозрачни и с правила, стават.
    Браво и на волята на Герб, обещаха и действат! Пътищата и магистралите са вените на тялото на една икономика, как не го разбрахме 20 години.

  5. 5 Профил на джо
    джо
    Рейтинг: 122 Гневно

    Най-добре първо да оправят съществуващите участъци, това на нищо не прилича! При последното пътуване до Варна по така наречената магистрала имаше над ДЕСЕТ закъсали коли, през нощта, всички със пръснати гуми, някои вероятно и с натрошени джанти. Аз спуках две гуми по дупките, а те са огромни.

    .. за да правиш култура, ти трябва първо възпитание ..
  6. 6 Профил на Мариан
    *****
    Весело

    Най-добре е не ПЪРВО, да правят и оправят едновременно. Доколкото знам има заделени средства и дупките ще се оправят. Аз пък се дразня, че Южната дъга на околовръстното на София се прави на едно място, при Драгалевци. Но защо не се работи по отсечката Симеоново Младост?? Пак ще се затапи там движението.
    ТОВА СА 1,7 КМ, ДЯВОЛ ДА ГО ВЗЕМЕ

  7. 7 Профил на koko
    *****
    Неутрално

    До коментар [#6] от "Мариан":

    Защото се чака ГБС да приключи с пътния визел Драгалевци и да започне да работи към Бистришкото шосе на изток, да чак до Герман!

    Елементарно, Уотсън

  8. 8 Профил на Кептн
    Кептн
    Рейтинг: 409 Любопитно

    чудесно - нещата започват да се случват и в българия, промяната към по-голяма прозрачност и предвидимост на средата се оценява от чуждите фирми

  9. 9 Профил на дедо Андро
    *****
    Неутрално

    Прекрасно е, че участват повече фирми, това ще е конкуренция, която е ръководен лост в пазарната икономика. На победителите желая успех, навременно приключване на поетите задължения и невъзможност за добавяне на анекси към договора, който ще бъде сключен.

  10. 10 Профил на D-R MENGELEI
    *****
    Неутрално

    ТАКА И В АФРИКА НЕ СТРОЙАТ ПАТИСТА, КАТО ТИЙА ;инзенери; на СНИМКАТА ХА, ХА, ХА.....

  11. 11 Профил на Муай с кирката
    *****
    Неутрално

    Като ги гледам тия младежи с дървените инструменти, лошо ми става. Като се сетя, че така ще се строят и новите участъци, ми става ясно какво невероятно качество ще имат....

  12. 12 Профил на гостин
    *****
    Весело

    До коментар [#1] от "666":

    две банчика и едно боза

  13. 13 Профил на Братко на Батко
    *****
    Неутрално

    Който наблюдава явленията в строителството трябва да е забелязал какъв напредък е постигнат в строителството на сгради и, най-вече, на бизнес сгради. Там нивото си е направо най-доброто от Европейското (е, няма да гледаме площите около сградите...). Страхотни сгради се посториха в София, а и в провинцията. Причината е конкуренцията и пазарните условия - не е качествено - не ти купуват офисите. С други думи, в България има и качество, стига обстоятелствата да го изискват. Магистралите действително са инфраструктурни обекти, но колкото повече конкуренция има, толкова повече качеството ще е гарантирано, а клиента в случая е държавата - ако успее да упражни контрол, а не псевдоконтрол, както досега, ще имаме добри магистрали - това е разковничето - конкуренция и контрол........но аз съм малко песимист, дано времето ме опровергае.

  14. 14 Профил на Муай с кирката
    *****
    Весело

    До коментар [#13] от "Братко на Батко":
    "Там нивото си е направо най-доброто от Европейското..." - добре, че не немските и американските инженери не умеят да четат кирилица...досега да са се самоубили масово...

  15. 15 Профил на Муай с кирката
    *****
    Неутрално

    Да добавя: архитекти и стротелни инженери

  16. 16 Профил на Musashi
    *****
    Неутрално

    "Конкуренцията за втората отсечка на магистрала "Тракия" се увеличава"

    Нима прегрупирането на няколкото Холдинга в различни Консорциуми, се нарича "Конкуренцията се увеличава"?

  17. 17 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Главболгарстрой ще спечели то е ясно като бял ден.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  18. 18 Профил на gfvut
    *****
    Неутрално

    тая магистрала ще е готова ли през 4000? или може би 5010?

  19. 19 Профил на Doko
    *****
    Любопитно

    "Победителят в първия търг "Магистрали Трейс" въпреки, че е имало подготвена оферта, е изпуснало срока и този път пропуска надпреварата". С просто око се вижда, че има разпределение и са предизествени победителите. Явно премиера Борисов смята българите за много глупави? Ама кой знае, след като гласуваха за него?

  20. 20 Профил на Като магистрала "Люлин"?
    *****
    Неутрално

    "На този търг не се очаква голяма разлика в цените между отделните участници заради променените условия. Причината е, че държавата поема риска за геоложките проучвания и неотразена техническа инфраструктура в кадастъра за нейна сметка."

    Това отваря вратичка за непрестанни претенции за увеличаване на цената след спечелване на конкурса! За справка - магистрала "Люлин", където имало 1001 причини за оскъпяван е- то не бяха далекопроводи, имоти, поточета и какво ли не друго.

  21. 21 Профил на вера
    *****
    Неутрално

    Каквото и да направи това правителство за България ( а то прави), никога българите няма да кажат благодаря.Това е завистлив, гаден народ, който само гледа как да направи лошо на съседа си.Повръща ми се.

  22. 22 Профил на Симо
    *****
    Неутрално

    Червения октопод подвизаващ се по всякакви пътища и спортни зали Главболгарстрой е фаворитът за този лот.

  23. 23 Профил на Elvis
    Elvis
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Айде че ми писна да се тантуря по тоя тесен път... Да казват кога ще са готови, че ми се ходи на море - бързо!

  24. 24 Профил на Stream
    Stream
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#13] от "Братко на Батко":

    Това как го измислихте:

    в строителството на сгради и, най-вече, на бизнес сгради. Там нивото си е направо най-доброто от Европейското (е, няма да гледаме площите около сградите...). Страхотни сгради се посториха в София, а и в провинцията.

    Господине при цялото ми възпитание мисля- чеимате нужда от психиатър!

    Хитростта пречи на мисълта!
  25. 25 Профил на ГЕРБ
    *****
    Неутрално

    Какво става с "Хемус"?За 30-40 години направиха една отсечка от 90 км. и това е!В момента една козя пътека е по-гладка от тази скапана магистрала!Защо не я продължите към В.Търново?За южното черноморие пари има, а тук кучетата ни яли!Окрадаха парите на народа и да ходят по-лесно и удобно до палатите си на юг.

  26. 26 Профил на до верка
    *****
    Весело

    Верке, да не си малко бременна, че ти се повръща?И ти не си ли част от този "завистлив, гаден народ"?Верке, света е вървял напред с критиките на недоволните хора, а не с ръкопляскане на вечно доволните и безкритичните. Хората в цивилизования свят критикуват и са недоволни и затова са по-добре.Ние дълго време бяхме всички "за", "против" няма, "въздържали се" няма, затова сме на този хал.

  27. 27 Профил на 彼得。斯托亚诺夫
    彼得。斯托亚诺夫
    Рейтинг: 125 Неутрално

    ако бай ви тошо бе роден, да кажем в търговище, магистрала хемус щеше отдавна да е готово. ако бе от видин - щяхме да имаме тунел под петрохан. за съжаление е роден в правец - относително близко до софия, и заради него оправиха само тунелите през витиня. а представяте ли си кво щеше да е, ако бе роден в елин пелин?!?!

    -- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28
  28. 28 Профил на monom
    monom
    Рейтинг: 237 Весело

    Браво Верче,дерзай,повръщай,така се върви напред.!!!!!Няма значение, кой какво казва, важно е да се краде и забогатява,да изградим финансова мощ, после лесно се правят нови партий и купуват гласове на бедния човек.30-40% печалба от строежа на магистралата=20-30 млн.лв.кеф ти яхти,партий,кучетата да си лаят.......

  29. 29 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#25] от "ГЕРБ":

    Прав си, автомагистралите са ярък пример за приоритетното развитие на Южна България за сметка на Северна. Така като гледам и "Струма' и "Марица" ще са готови преди "Хемус".

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
  30. 30 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 868 Любопитно

    Добре е, че се започват процедури за строителство на нови автомагистрали, но защо в Транзитни пътища 5 (най-голямата ремонтна програма на правителството) не е включена нито една астомагистрална отсечка. Така като пресметна има около 100км. които се нуждаят от ремонт за да имаме изцяло прилични аутобани. Трябва да се обърне внимание и на това!

  31. 31 Профил на Do stream
    *****
    Неутрално

    Постът ми харесва, но това, че има правописна грешка дори в мотото накрая е твърде много.

  32. 32 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#29] от "Whisper":

    Има и причина - южната част на българия е по-населена, от там по-активна икономически и съответно се нуждае от пътища повече. Разбира се, нямам против да има и 10 магистрални отсечни в северна България но проблема е че няма нужда от тях - с изключение на 1-2 отсечки просто няма достатъчно трафик.

  33. 33 Профил на ma
    *****
    Неутрално

    Мини някой път по пътя Хаинбоаз - В. Търново - Бяла - Русе и виж дали няма трафик

  34. 34 Профил на Whisper
    Whisper
    Рейтинг: 180 Неутрално

    До коментар [#32] от "m17":

    Принципно си прав, но едното е свързано с другото. Пример - ако съм чуждестранен инвеститор и се чудя къде да си направя завода - край Русе или край Ямбол, много ясно, че ще предпочета Ямбол - разстоянието е същото, но до единия град има магистрала, а до другия няма. Просто трябва развитието да е по-балансирано, от там насетне и икономически нещата поне малко ще се изравнят.

    "Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
  35. 35 Профил на bta
    *****
    Неутрално

    до всички гадатели
    кой ще спечели
    ..............................знаело се ,било разпределено

    земете да се гръмнете
    или я да кажете защо не познахте предните 20 години
    смешници само ако може да се говорят глупости.........

  36. 36 Профил на Vvv
    *****
    Неутрално

    Правят ги в южна България, защото за там дават пари от ЕС, понеже европейските коридори минават през южна България, а не през Северна.
    А що се отнася до това къде точно някой инвеститор ще си строи завод - зависи от това по какъв маршрут ще си изнася стоката. Ако е за ЕС - може и в Русе по Дунава. Ако ти трябва морско пристанище - може и в Ямбол, може и в Шумен

  37. 37 Профил на jean
    *****
    Неутрално

    Ако тези на снимката са с изискваното от наредбата за охрана на труда облекло, то просто незнам контролните ограни къде ли си чешат топките. някакви цървули навлекли итн. и после защо всеки ден стават трудови злополуки и умират или се инвалидизират хиляди работници на година. ами засилете малко контрола и глобите

  38. 38 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#33] от "ma":

    Пък ти мини по пътя софия-кулата да видиш какво е трафик. Или пробвай петък да пътуваш софия-пловдив и ще разбереш защо двата най-големи града в българия имат магистрала между тях.
    Не отричам нуждата от хубави пътища и значението им за развитието на регионите. ЕЦ дава достатъчно пари, ако усвоим дори половината в следващите 20 години ще имаме и 10 магистрали. Но нека да тръгнем едно по едно - да довършим първата магистрала, да пооправим най-наболели участъци, включително отсечката Русе-Търново, Дунав мост, Шипка.

  39. 39 Профил на уау
    *****
    Неутрално

    Това с изпускането на срока е уникално смешно... Нещо като да си забравиш чадъра в автобуса )) Тези хора наистина ни смятат за пълни идиоти, а ББ сипе наляво и надясно безумни лъжи и празни обещания за честност и прозрачност. Кой ли още му вярва освен баба Мара и дедо Пеци от Полски Тръмбеш ?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #