Publicis MARC e PR агенция на годината

Publicis MARC e PR агенция на годината

PR агенция Publicis MARC спечели приза "Агенция на годината" на първия конкурс за постижения в областта, организиран от Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА). "Най-после някой да оцени моята височина по достойнство", пошегува се двуметровият изпълнителен директор на холдинга от агенции Publicis MARC Николай Неделчев на официалната церемония късно в понеделник.
Untitled DocumentЗа отличието "Агенция на годината" се състезаваха общо 9 PR агенции, като сред номинираните попаднаха само 5 - Publicis MARC, All Channels Communication, United Partners, M3 Communications и APRA Porter Novelli. За да бъде сред финалистите, всяка PR компания трябваше да демонстрира не само богато портфолио от клиенти и услуги, но и финансови данни, бизнес стратегията си за развитие и успешни свои практики.
Конкурсът на BAPRA разчиташе изцяло на международно жури да оценява участващите кампании, оглавявано от легендарния анализатор на пазара и създател на The Holmes Report Пол Холмс. Чуждите експерти разглеждаха проектите в шестте категории дистанционно, като на церемонията присъстваше единствено председателят на румънската асоциация на PR агенциите Теодор Фролю.
За най-добра "Кампания за устойчиво развитие" те определиха проекта на Publicis MARC "Чиста храна, честен поминък" за равностойно присъствие на малките фермери на пазара.
"Щастливи сме, че ние открихме и закрихме церемонията снощи. Горди ни прави фактът и че един "нишов", но обществено важен проект като този на Асоциация "Честна храна, честен поминък" беше отличен като достойна кампания за устойчиво развитие. (Проектът е насочен към осигуряване на достъп на продукцията на малки ферми до потребителите чрез директни продажби). Отличието за Агенция на годината безспорно е най-престижното и си даваме сметка, че освен с много труд, то е извоювано и благодарение на факта, че имаме достъп и пълноценно използваме всички комуникационни инструменти - предимство, което ни дава принадлежността към Публиси МАРК Груп. Благодарностите са както към екипа на Публисис Кънсалтънтс, така и за колегите от Групата, които ни подкрепят, и разбира се към нашите клиенти, които ни се доверяват", каза за "Дневник" Ралица Жикова, зам.-управител на Publicis Consultants.
В категорията "Специално събитие" голямата награда спечели агенция InterImage за кампанията си за алкохолната марка Beefeater "Лондон DressCode".
Най-иновативната кампания според международното жури беше "За теб и за тези, които обичаш", която PR агенция All Channels реализира за своя клиент Glaxo. "В кризата е опасно, но и задължително да се използват иновативни техники", каза изпълнителният директор Александър Дурчев при получаването на наградата. All Channels спечелиха награда и за комуникационна кампания на годината за козметичната компания AVON със съвместния им дългосрочния проект "AVON срещу рака на гърдата", който през годините им донесе не една награда от други конкурси.
Зелената инициатива на телекомуникационния оператор Globul "Go Green" спечели отличие в категорията "Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел". В конкурса се състезаваха общо 22 агенции с 59 проекта.
Победители по категории
Кампания за устойчиво развитие
1. Publicis Marc Group с кампанията "Чиста храна, честен поминък";
2. Ogilvy PR с кампанията "Гората не е само дървесина";
3. All Channels | PR "От любов към живота - AVON срещу рака на гърдата";
II.                  Специално събитие
1. InterImage с кампанията "ЛОНДОН ДРЕС КОД 60";
2. All Channels | PR с "Mtel коледно парти";
3. APRA Porter Novelli с "Живей активно".
III.                Иновативна кампания
1. All Channels Communications с кампанията "За теб и тези, които обичаш";
2. Publicis Consultants | MARC с "Puma: Скъпи, и аз обичам футбол!"
3. M3 Communications Group с "Преоткрий София – 130 години столица"
3. Activ Group с регионална кампания Генерали
IV.                Кампания, реализирана от вътрешен PR отдел
1. Globul с кампанията "Globul Green";
2. Pro BG с кампанията "Размяна на медии";
3. M3 College  с "PR Thursday".
V.                  Комуникационна кампания на годината
1. All Channels Communications с кампанията "От любов към живота – AVON срещу рака на гърдата";
2. V + O  с "Национална кампания за борба с рака на гърдата"
3. MB Communications с "Премиера на годината Windows 7"
VI.                Агенция на годината
1.Publicis Marc Group
2.All Channels
2. M3 Communicaiton Group
2.United Partners
3. APRA Porter Novelli