Vivacom обяви конкурс за рекламна агенция
Един от най-големите рекламодатели на българския пазар Vivacom обяви конкурс за нова рекламна агенция, само година след като избра Publicis MARC като свой криейтив партньор. Рекламната компания пое обслужването на телекома през юли миналата година и реализира ребрандирането на оператора.
За участие в пича (конкурс на рекламен език - бел. ред.) са поканени Publicis MARC, New Moment, New Ideas, Euro RSCG, Graffiti BBDO и Huts JWT, като победителят ще поеме ATL и BTL (немедийната реклама - бел.ред.) активностите на Vivacom. Сред най-важните изисквания на телекомуникационния оператор е агенцията да е доказала креативността и стратегическото си мислене и да има капацитет да поеме обслужването на толкова голям клиент.
"Основното предизвикателство към поканените агенции ще бъде да предадат успешно посланията на новата марка Vivacom към клиентите на оператора и да подобрят цялостната комуникация на продуктите и услугите ни," казва в официалното съобщение търговският директор на телекома Александър Димитров.
Според мониторинга на TNS/TV Plan за изминалата 2009 г. Vivacom са инвестирали 11.161 млн.лева в тв реклама и 1.873 млн. лева в пресата. Медийнaта агенция на компанията остава Archer Ideas (преди Leo Burnett Sofia.)