Publicis Consultants спечели три награди на "PR приз"
С амбицията да организират международен конкурс за постижения в PR сферата през 2011 г. Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) раздаде десетите поредни награди "PR приз".
С най-много статуетки си тръгна агенция Publicis Consultants, която спечели в категориите "Корпоративна PR кампания", "PR кампания на държавна институция" и "PR кампания в сектора "Туризъм и свободно време".
New Moment PR получиха две награди за проекта си "Big Brother аукцион" преди старта на шоуто по "Нова тв" и за най-добра кампания на съществуващ продукт за "Да спасим мъжа" за бирения бранд "Каменица".
Тази година се състезаваха общо 29 проекта в 11 категории. Много от категориите обаче останаха без заявки за участие. Така например в традиционно най-противоречивата секция - "PR на политическа организация", нямаше желаещи да представят проекти.
Празни останаха и категориите "Кризисен PR", "PR кампания в сектор "Финанси и връзки с инвеститори", "PR кампания в сектор "Информационни и телекомуникационни технологии (ICT)", "PR кампания за персонален имидж" и "Вътрешноорганизационен PR".
В специалната категория "PR студент" спечели Александър Кръстев от Софийски университет "Св. Климент Охридски" за проекта си "LinkedIn - социалните контакти в полза на бизнеса".
Организаторите от БДВО раздадоха и награди за принос в развитието на PR професията по повод 10-годишния юбилей на конкурса. Сред наградените бяха MTel и "Софарма", списание "Мениджър", "Капитал", "Дневник", БТА и Dir.BG.
От страна на бизнеса специални награди получиха директорът "Корпоративни комуникации" в MTel Нина Мирчева, управляващият директор на United Partners Мария Гергова, собственикът на агенция CNR Communication Аня Павлова и управителят на Apeiron Communications и бивш дългогодишен председател на БДВО Нели Бенова.
За усилията си в налагането на PR професията бяха отличени още академиците доц. д-р Десислава Бошнакова, проф. Любомир Стойков, проф. Стефан Серезлиев, доц. Соня Алексиева. От БДВО обявиха още, че България ще кандидатства за домакинство на световния форум на Global Alliance за PR стандарти през 2014 г.
Наградените Корпоративна PR кампания Агенция: Publicis Consultants Проект: "Shell - аз обичам колата си!" Клиент: Shell България Обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор Агенция: Active Group Проект: "Vivacom срещу дислексията" Клиент: Vivacom Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор Агенция: "ОТ-ДО Консулт" Проект: "За хепатита в първо лице единствено число" Клиент: "Хепасист" - национално сдружение за борба с хепатита PR кампания на държавна институция Агенция: Publicis Consultants Проект: "Открий себе си. Национална информационна кампания за рисковите фактори за здравето и развитието на децата" Клиент: Национален център за опазване на общественото здраве PR кампания в сектора "Туризъм и свободно време" Агенция: Publicis Consultants Проект: "Скъпа, обичам и футбола" Клиент: Puma България PR кампания на нов продукт Агенция: Symmetric Communication Consultancy Проект: "ACER към нови измерения" Клиент: ACER PR кампания на съществуващ продукт или услуга Агенция: New Moment PR Проект: "Моника Милев"; "Да спасим мъжа" Клиент: "Каменица" PR събитие Отдел "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации" на Unicredit Bulbank Проект: Купа на UEFA Champions League България PR кампания на медия Агенция: New Moment PR Проект: Big Brother аукцион Клиент: SIA Advertising |