New Moment, New Ideas е новата рекламна агенция на Vivacom
5 компании бяха поканени да участват |
Рекламна агенция New Moment, New Ideas спечели конкурса за обслужваща агенция на телекома Vivacom и от 1 юли ще се грижи за криейтива на компанията. Според официалното съобщение New Moment са спечелили одобрението на мениджмънта заради доброто познаване на телекомуникационния пазар и стратегическите си идеи.
Рекламният пич (конкурс на рекламен език – бел. ред.) стартира в средата на май, а за участие бяха поканени още Publicis MARC, Euro RSCG, Graffiti BBDO и Huts JWT. До втория кръг бяха допуснати New Moment, Graffiti BBDO и Euro RSCG. Участниците трябваше да изпратят проектите си до 8 юни, а на 10 и 11 юни да презентират пред мениджмънта.
Търговският директор на компанията Александър Димитров обясни, че са очаквали от агенциите да отправят силно послание към клиентите им и да демонстрират стратегическо мислене за цялостната комуникация на марката Vivacom. "Агенцията, която избрахме, се доближи най-много до този модел", допълни той, но призна, че им е било трудно да направят финалния си избор заради силните предложения и на другите участници.
От New Moment, New Ideas коментираха пред "Дневник", че са спечелили конкурса благодарение на силния си екип, който е с опит и познания в телекомуникационния бизнес. От агенцията отказаха да споделят каква ще бъде първата им съвместна кампания и кога ще стартира тя, но обясниха, че ангажиментът им към Vivacom е дългосрочен.
Това е петият конкурс за рекламна агенция, който компанията Vivacom организира през последните шест години, като формалният повод е изтичането на договора й с Publicis MARC.
Рекламната агенция обслужва Vivacom от миналото лято и беше ангажирана в подготовката за ребрандирането на компанията, което стартира през септември миналата година. Неофициално на пазара се коментира, че конкурсът на Vivacom е целял да провери какви са нивото и цените на агенциите в момента.
New Moment, New Ideas е исторически първата рекламна агенция на БТК, която спечели конкурс за обслужването на телекома веднага след приватизацията му през 2004 г. и се грижеше за фиксираните услуги на компанията до 2008 г.
През 2006 г. те успяха да запазят позициите си в един от най-проблемните конкурси в историята на БТК, когато в хода на състезанието две от рекламните агенции се отказаха, част от ръководството на телекома беше сменено, а договорът на New Moment - удължен.
Медия агенция на Vivacom остава Archer Ideas (преди Leo Burnett Sofia), която и към момента обслужва медийното планиране на телекома.