За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
BIKER
Рейтинг: 688 НеутралноСамо така. Една от малкото теми в новините в БГ, която носи някаква радост и позитивизъм. Дано скоро да имаме магистрала до морето.
БСП и ДПС вън от политикатаniakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноАз залагам на Божков. Натам отива логиката....
Тъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#1] от "BIKER":
Това мнение е дело на една тъпа майнаКакъв ще да е този позитивизъм, след като през 2010-та ние отваряме офертите за довършването на първата ни магистрала, и то след като част от тази магистрала (между Ихтиман и Пазарджик) вече е за реконструкция.
gencho
Рейтинг: 628 ВеселоДо коментар [#3] от "Пловдивски":
Бидейки реалист, викаш да не правим нищо, щото няма смисъл???
BIKER
Рейтинг: 688 ВеселоДо коментар [#3] от "Пловдивски":
БСП и ДПС вън от политикатаБез да съм фен на ББ или на някой от неговата клика, само отчитам фактите който достигат до мен. А именно, че за по малко от година имаме проведени всички търгове за непостроените участъци. Добавям че върви и избирането на надзорни фирми и ако всичко върви с тази скорост и договорите са читави би трябвало след 2 години всичко да е приключено. Не съм съвсем сигурен за точните километри които ще се построят, някъде около 150 са, което си е постижение на фона на другите неща в БГ. Не знам някое управление до момента да е построило такава дължина за един мандат. Не ги четкам, само се надявам да стане и стискам палци. Ако Станишев или Симеон ги бяха построили йепр 150 км щях на тях да кажа "Браво". Без значение е кой от какъв цвят е - всички пътуваме по пътищата и сигурността е най-важна. Останалото са политически или вестникарски игри. Всеки има право на мнение ....... Е моето е такова
lubenmark
Рейтинг: 122 ВеселоПобедител с най - ниска цена Тракия IV - и то много ниска.
faraon
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#5] от "BIKER":
Със строителство на магистрали икономиката ни няма да цъфне. Пък и кой ще ползва магистралите, когато станат платени? Народът ще предпочете да пътува по старите пътища, за да избегне солените такси. Освен това, тук иде реч за търгове, все още нямаме строителство. Първо е нужно да се придобие разрешение от ЕС, след това да се открие финансиране и т.н.
Emilia Mushkova
Рейтинг: НеутралноМоля уважаемите журналисти да не забравят обещанията на премиера лот 0 до границата със Сърбия на същата тази Тракия да е готов на 01.05.2012 и да ни информират за процедурите по подготовката на търговете за строителството на този участък.
Благодаря!
NPaine
Рейтинг: 1441 ВеселоДо коментар [#7] от "faraon":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.""Със строителство на магистрали икономиката ни няма да цъфне."
ХАХАХАХАХАХАХАХА!
Искрено ме развесели с простотията която изръси, мерси!
Не е лошо че има хора с мислене и логика като твоето ама дано не са много...
Незнайко
Рейтинг: 3085 ВеселоМрън, мрън, мърмор, мърмор...
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевОх, ужас...
faraon
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#9] от "NPaine":
Конкретно за последните лотове. Говорим за няколко стотин милионна инвестиция, при което част от парите отиват като печалба на чуждите компании. Тези инвестиции са прашинка от това от което се нуждае българската икономика. Нужни са не 500 млн., а поне 50 милиарда инвестиции, за да дръпнем. Всичко друго е самозаблуда.
grubo
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#7] от "faraon":
Да-а-а в очевидно в главата ти никога няма да цъфне, затова не се напъвай, че може да ...
faraon
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#12] от "grubo":
Е, добре, икономиката ни ще цъфне. Вервайте си.
NPaine
Рейтинг: 1441 НеутралноДо коментар [#11] от "faraon":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."ХАХАХАХА , ама ти наистина искрено ме веселиш... логиката ти е толкова "желязна", че дори не знам как да ти отговоря...
faraon
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#14] от "NPaine":
И ти взе да ме веселиш.
Тъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#4] от "gencho":
Това мнение е дело на една тъпа майнаАми не, но преди да видим магистралите построени и условията по гаранцията - изпечени като хората, нека не скачаме от радост по небесата. Защото по графа "подписване на договори" триглавата ламя е световен шампион, пък резултатите не са чак толкова впечатляващи. Докато от Пловдив до Бургас не стигна без да ме дебнат във всякакви селца с ограничение 50км./ч полицаи оставям позитивизма бая настрана. Освен това "позитивизъм" е когато нямаме само "хоризонтални" магистрали, ами и вертикални. Пък и не знам за вас, но мен през 2010г. не ме радват подписванията на договори за първата завършена магистрала. Някак си се чувствам... назаднал.
Тъпата майна
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#13] от "faraon":
Това мнение е дело на една тъпа майнаФараона, колото и да му е непопулярна позицията, е прав. Ако икономиката ни зависи от магистрала от Стара Загора до Бургас - по-добре жива да я оплачем. Магистралите (т.е. ефективната спедиция) са един от параметрите на мощната икономика. Като всичко друго ни липсва, кой ще ги запълни тези магистрали с трафик, как ще се оправдаят като инвестиция? Ще се превърнем ли в спедиторски център за стоки от (примерно) Китай и Япония, един вид входна врата за Европа? Защото ако си мислите, че "инвестиция" е да можеш да си отидеш през лятото по магистралката до моренцето, не сте на прав път...
niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#6] от "lubenmark":
Така е - пазарната логика беше такава - Главболгарстрой взима околовръстното, Трейс и Холдинга и една външна фирма си поделят магистралата.
От цялото уравнение, само Холдинга не е получил своето и смятам, че днес печелившия ще е Черепа.
slan777
Рейтинг: 466 ГневноТука във форума има доста посткомунисти и носталгачи на комунизма. Та какво се построи като магистрала и метро в София през комунизма от 1974 г. насам. Егати и въздухарите!!!
Es muß Geld fließen!faraon
Рейтинг: 1871 НеутралноВажно е да се отбележи, че трудните участъци на "Тракия" и "Хемус" със значителен брой мостове и тунели бяха построени изцяло от български специалисти. Днес каним турци да ни вършат работата.
Boncho Bonev
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#18] от "niakoi_si":
bboneffИ сега няма да получи нищо този "Холдинг",но за сега аз само знам че Терна-Сиенит са им неизправни документите.
dakl
Рейтинг: 182 НеутралноМагистралите са хубаво и полезно нещо, но те се строят за да обслужват главно чуждите икономики/не че няма да са полезни и за нас/, а това е същността и на политиката на ЕС към България.Целта е да ни направят това което беше преди Кастро Куба за САЩ.Страна която ще обслужва господарите от Брюксел сексуално , туристически и нищо повече, т.е. страна на проститутки, и сервитьори!
Musashi
Рейтинг: 180 Неутрално"....ще бъдат допуснати само тези, чиято документация отговаря на изискванията на търга."
motite_parite_i_dulgovete_na_horata_ot_vlastta/
Много правилно!
Иначе как Плевнелиев, ще може да каже, че не дължи пари на никого и не е взимал заеми.
"Новите придобивки на министър Плевнелиев са купено право на строеж в София за 258 хил. лв. и пристройка за 46 хил. лв., както и парцел в село Баня за 5000 лв. Други четири парцела в разложкото село министърът е получил като дарение. Освен тези имоти министър Плевнелиев и съпругата му имат две къщи в затворения комплекс "Резиденшъл парк София", купени по 700 хил. лв. през 2008 г., както и къщи на гръцкия полуостров Халкидики за около 1.3 млн. лв, в Черноморец за 254 хил. лв. и в Баня за 35 хил. лв.
Плавнелиев има налични над 900 хил. лв. получени от връщане на допълнителна парична вноса. За 2008 г. е декларирал, че държи на влогове у нас и в чужбина около 150 хил. лв. Министърът на регионалното развитие не дължи пари на никого и не е взимал заеми. Извън заеманата длъжност през миналата година Плевнелиев е получил още 134 хил. лв. Министърът на регионалното развитие кара "Ауди Q7" купено през 2007 г. за близо 40 хил. лв.
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/06/28/924244_i
slan777
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#20] от "faraon":
Es muß Geld fließen!Има си обществен конкурс, ЕС иска да води дело срещу България, заради това, че няма 10 дневен срок между краят на конкурса и сключване на договора. Ако ще да са пакистански фирми, в България играе роля най-ниската цена и най-дългата гаранция за пътя. При комунизма щеше да е само един участник, и той съответно щеше да спечели, българска фирма, некадърно изпълнение
Boncho Bonev
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#20] от "faraon":
bboneffАми като сме такива специалисти защо не даваме нормални цени? Защо офертата на Холдинг Пътища с Алпине за лот 2 на АМ "Тракия" беще най висока от всички? Знаеш ли защо, защото залагаме комисионни, рушвети и големи печалби.
money4nothing
Рейтинг: 8 Неутралновсе пак Гьрция има перфектни магистрали и не цьфти
но ако си направим магситрали няма да загиват хора, а и е доказано че има мултиплициращ ефект вьрху БВП развитието на инфраструктурата, но само магистрали не е достатьчно
barcelona
Рейтинг: 237 ВеселоКАКВОТО СЕ ПОСТРОИ ТОЗИ МАНДАТ
ТОВА ЩЕ Е ... ЗАТОВА ГЛАСУВАХ ЗА БОЙКО
А ЧЕРВЕНАТА ПЕДАЛЩИНА Е ЯСНО
ТАМ САМО СЕ ВДИГАХА ЦЕНИТЕ - НАМАЛЯХА СЕ КИЛОМЕТРИТЕ .. ПЪЛНЕХА СЕ ГУШИТЕ ...
2 ГОДИНИ ЧЕРВЕНИТЕ ПЕДАЛИ СПИРАХА СТРОИТЕЛСТВОТО НА ТРАКИЯ И 2 ГОДИНИ ПРАВЕХА ТЪРГОВЕ ЗА ДА КРАДЪТ
ДОЛУ ЧЕРВЕНИТЕ ПЕДАЛИ
ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА
ДОЛУ ДОГАНЩИНАТА
ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА
РАИРАНИ ПИЖАМКИ ЗА КАБИНЕТА НА серГЕЙ-чето
barcelona
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#22] от "dakl":
<>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<ТРЪГВАЙ ЗА КУБА НА КАСТРО
ТАМ НАИСТИНА НЯМА ПЪТИЩА ...
faraon
Рейтинг: 1871 НеутралноДо коментар [#25] от "Boncho Bonev":
Бяхме добри специалисти. Вече не сме.
Симеон
Рейтинг: 688 НеутралноНаистина радостна новина, чак да не повярва човек !
Boncho Bonev
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#28] от "barcelona":
bboneffДаже ако иска може да отиде в Северна Корея! Нека не спираме кумонистите към техния рай.
niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#25] от "Boncho Bonev":


Що за тъп въпрос? Естествено, че офертата на Холдинг пътища беше такава, защото този отрязък беше договорен за Трейс.
Ти наивен ли си или на наивен се правиш? Ако Божков не вземе последното парче от баницата, ще е ясно, че наистина новата власт го изолира. Но съдейки по това което виждам - едва ли
Абе що за идиот си мисли, че някой ще остави търга за 100-ци милиони да зависи от случайности? Няма такъв филм, парчетата са разпределени предварително, просто им се дава гласност по каналния ред. Ако ЕС лобистите са били достатъчно настоятелни, чужда фирма ще вземе парчето. Ако не са - ще си останат с едно парче, а това ще отиде при последния останал гладен в БГ - Божков.
Ама то това не е само в БГ, в целия свят е така.
Гогич
Рейтинг: 975 ВеселоРазликата между Плевнелиев и останалите министри е от небето до земята. В полза на Плевнелиев. А недоразумения като Цветков, който провали търг за 180 млн евро, заради съмнения на Брюксел за корупция, Найденов и Караджова даже се намират под нивото на земната повърхност.
Boncho Bonev
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#32] от "niakoi_si":
bboneffА нима Симеон Пешов е по малко гладен от В. Божков? Не съм наивен просто знам как една фирма спечели строителство на АМ"Тракия". Знаеш ли как с много труд, малки печалби и най вече години наред подготвяне.
Athanatos
Рейтинг: 1793 НеутралноДо коментар [#18] от "niakoi_si":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Аферим бе момче (или момиче).
Бягай си пусни тото, днес ти е ден
Athanatos
Рейтинг: 1793 НеутралноДо коментар [#26] от "money4nothing":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот ."...все пак Гьрция има перфектни магистрали и не цьфти ..."
Чак пък перфектни
Ти карал ли си по гръцката Виа Егнация от Александруполи до Солун? Щото аз съм карал, и по-неравна магистрала не съм виждал никъде където да съм ходил. А точно тя е строена от 'Актор'. Бързо я направиха, да, но си оставиха ръцете.