Отварят ценовите оферти за последната отсечка на магистрала "Тракия"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на BIKER
    BIKER
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Само така. Една от малкото теми в новините в БГ, която носи някаква радост и позитивизъм. Дано скоро да имаме магистрала до морето.

    БСП и ДПС вън от политиката
  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Аз залагам на Божков. Натам отива логиката....

  3. 3 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#1] от "BIKER":

    Какъв ще да е този позитивизъм, след като през 2010-та ние отваряме офертите за довършването на първата ни магистрала, и то след като част от тази магистрала (между Ихтиман и Пазарджик) вече е за реконструкция.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  4. 4 Профил на gencho
    gencho
    Рейтинг: 628 Весело

    До коментар [#3] от "Пловдивски":

    Бидейки реалист, викаш да не правим нищо, щото няма смисъл???

  5. 5 Профил на BIKER
    BIKER
    Рейтинг: 688 Весело

    До коментар [#3] от "Пловдивски":

    Без да съм фен на ББ или на някой от неговата клика, само отчитам фактите който достигат до мен. А именно, че за по малко от година имаме проведени всички търгове за непостроените участъци. Добавям че върви и избирането на надзорни фирми и ако всичко върви с тази скорост и договорите са читави би трябвало след 2 години всичко да е приключено. Не съм съвсем сигурен за точните километри които ще се построят, някъде около 150 са, което си е постижение на фона на другите неща в БГ. Не знам някое управление до момента да е построило такава дължина за един мандат. Не ги четкам, само се надявам да стане и стискам палци. Ако Станишев или Симеон ги бяха построили йепр 150 км щях на тях да кажа "Браво". Без значение е кой от какъв цвят е - всички пътуваме по пътищата и сигурността е най-важна. Останалото са политически или вестникарски игри. Всеки има право на мнение ....... Е моето е такова

    БСП и ДПС вън от политиката
  6. 6 Профил на lubenmark
    lubenmark
    Рейтинг: 122 Весело

    Победител с най - ниска цена Тракия IV - и то много ниска.

  7. 7 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#5] от "BIKER":

    Със строителство на магистрали икономиката ни няма да цъфне. Пък и кой ще ползва магистралите, когато станат платени? Народът ще предпочете да пътува по старите пътища, за да избегне солените такси. Освен това, тук иде реч за търгове, все още нямаме строителство. Първо е нужно да се придобие разрешение от ЕС, след това да се открие финансиране и т.н.

  8. 8 Профил на Emilia Mushkova
    Emilia Mushkova
    Рейтинг: Неутрално

    Моля уважаемите журналисти да не забравят обещанията на премиера лот 0 до границата със Сърбия на същата тази Тракия да е готов на 01.05.2012 и да ни информират за процедурите по подготовката на търговете за строителството на този участък.
    Благодаря!

  9. 9 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#7] от "faraon":

    "Със строителство на магистрали икономиката ни няма да цъфне."

    ХАХАХАХАХАХАХАХА!
    Искрено ме развесели с простотията която изръси, мерси!
    Не е лошо че има хора с мислене и логика като твоето ама дано не са много...

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  10. 10 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3085 Весело

    Мрън, мрън, мърмор, мърмор...
    Ох, ужас...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#9] от "NPaine":

    Конкретно за последните лотове. Говорим за няколко стотин милионна инвестиция, при което част от парите отиват като печалба на чуждите компании. Тези инвестиции са прашинка от това от което се нуждае българската икономика. Нужни са не 500 млн., а поне 50 милиарда инвестиции, за да дръпнем. Всичко друго е самозаблуда.

  12. 12 Профил на grubo
    grubo
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#7] от "faraon":
    Да-а-а в очевидно в главата ти никога няма да цъфне, затова не се напъвай, че може да ...

  13. 13 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#12] от "grubo":

    Е, добре, икономиката ни ще цъфне. Вервайте си.

  14. 14 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#11] от "faraon":

    ХАХАХАХА , ама ти наистина искрено ме веселиш... логиката ти е толкова "желязна", че дори не знам как да ти отговоря...

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  15. 15 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#14] от "NPaine":

    И ти взе да ме веселиш.

  16. 16 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#4] от "gencho":

    Ами не, но преди да видим магистралите построени и условията по гаранцията - изпечени като хората, нека не скачаме от радост по небесата. Защото по графа "подписване на договори" триглавата ламя е световен шампион, пък резултатите не са чак толкова впечатляващи. Докато от Пловдив до Бургас не стигна без да ме дебнат във всякакви селца с ограничение 50км./ч полицаи оставям позитивизма бая настрана. Освен това "позитивизъм" е когато нямаме само "хоризонтални" магистрали, ами и вертикални. Пък и не знам за вас, но мен през 2010г. не ме радват подписванията на договори за първата завършена магистрала. Някак си се чувствам... назаднал.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  17. 17 Профил на Тъпата майна СУПЕР
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    До коментар [#13] от "faraon":

    Фараона, колото и да му е непопулярна позицията, е прав. Ако икономиката ни зависи от магистрала от Стара Загора до Бургас - по-добре жива да я оплачем. Магистралите (т.е. ефективната спедиция) са един от параметрите на мощната икономика. Като всичко друго ни липсва, кой ще ги запълни тези магистрали с трафик, как ще се оправдаят като инвестиция? Ще се превърнем ли в спедиторски център за стоки от (примерно) Китай и Япония, един вид входна врата за Европа? Защото ако си мислите, че "инвестиция" е да можеш да си отидеш през лятото по магистралката до моренцето, не сте на прав път...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  18. 18 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#6] от "lubenmark":

    Така е - пазарната логика беше такава - Главболгарстрой взима околовръстното, Трейс и Холдинга и една външна фирма си поделят магистралата.

    От цялото уравнение, само Холдинга не е получил своето и смятам, че днес печелившия ще е Черепа.

  19. 19 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 466 Гневно

    Тука във форума има доста посткомунисти и носталгачи на комунизма. Та какво се построи като магистрала и метро в София през комунизма от 1974 г. насам. Егати и въздухарите!!!

    Es muß Geld fließen!
  20. 20 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    Важно е да се отбележи, че трудните участъци на "Тракия" и "Хемус" със значителен брой мостове и тунели бяха построени изцяло от български специалисти. Днес каним турци да ни вършат работата.

  21. 21 Профил на Boncho Bonev СУПЕР
    Boncho Bonev
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#18] от "niakoi_si":

    И сега няма да получи нищо този "Холдинг",но за сега аз само знам че Терна-Сиенит са им неизправни документите.

    bboneff
  22. 22 Профил на dakl
    dakl
    Рейтинг: 182 Неутрално

    Магистралите са хубаво и полезно нещо, но те се строят за да обслужват главно чуждите икономики/не че няма да са полезни и за нас/, а това е същността и на политиката на ЕС към България.Целта е да ни направят това което беше преди Кастро Куба за САЩ.Страна която ще обслужва господарите от Брюксел сексуално , туристически и нищо повече, т.е. страна на проститутки, и сервитьори!

  23. 23 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 180 Неутрално

    "....ще бъдат допуснати само тези, чиято документация отговаря на изискванията на търга."

    Много правилно!
    Иначе как Плевнелиев, ще може да каже, че не дължи пари на никого и не е взимал заеми.

    "Новите придобивки на министър Плевнелиев са купено право на строеж в София за 258 хил. лв. и пристройка за 46 хил. лв., както и парцел в село Баня за 5000 лв. Други четири парцела в разложкото село министърът е получил като дарение. Освен тези имоти министър Плевнелиев и съпругата му имат две къщи в затворения комплекс "Резиденшъл парк София", купени по 700 хил. лв. през 2008 г., както и къщи на гръцкия полуостров Халкидики за около 1.3 млн. лв, в Черноморец за 254 хил. лв. и в Баня за 35 хил. лв.
    Плавнелиев има налични над 900 хил. лв. получени от връщане на допълнителна парична вноса. За 2008 г. е декларирал, че държи на влогове у нас и в чужбина около 150 хил. лв. Министърът на регионалното развитие не дължи пари на никого и не е взимал заеми. Извън заеманата длъжност през миналата година Плевнелиев е получил още 134 хил. лв. Министърът на регионалното развитие кара "Ауди Q7" купено през 2007 г. за близо 40 хил. лв.

    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2010/06/28/924244_imotite_parite_i_dulgovete_na_horata_ot_vlastta/

  24. 24 Профил на slan777
    slan777
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#20] от "faraon":

    Има си обществен конкурс, ЕС иска да води дело срещу България, заради това, че няма 10 дневен срок между краят на конкурса и сключване на договора. Ако ще да са пакистански фирми, в България играе роля най-ниската цена и най-дългата гаранция за пътя. При комунизма щеше да е само един участник, и той съответно щеше да спечели, българска фирма, некадърно изпълнение

    Es muß Geld fließen!
  25. 25 Профил на Boncho Bonev СУПЕР
    Boncho Bonev
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#20] от "faraon":

    Ами като сме такива специалисти защо не даваме нормални цени? Защо офертата на Холдинг Пътища с Алпине за лот 2 на АМ "Тракия" беще най висока от всички? Знаеш ли защо, защото залагаме комисионни, рушвети и големи печалби.

    bboneff
  26. 26 Профил на money4nothing
    money4nothing
    Рейтинг: 8 Неутрално

    все пак Гьрция има перфектни магистрали и не цьфти

    но ако си направим магситрали няма да загиват хора, а и е доказано че има мултиплициращ ефект вьрху БВП развитието на инфраструктурата, но само магистрали не е достатьчно

  27. 27 Профил на barcelona
    barcelona
    Рейтинг: 237 Весело


    КАКВОТО СЕ ПОСТРОИ ТОЗИ МАНДАТ

    ТОВА ЩЕ Е ... ЗАТОВА ГЛАСУВАХ ЗА БОЙКО

    А ЧЕРВЕНАТА ПЕДАЛЩИНА Е ЯСНО

    ТАМ САМО СЕ ВДИГАХА ЦЕНИТЕ - НАМАЛЯХА СЕ КИЛОМЕТРИТЕ .. ПЪЛНЕХА СЕ ГУШИТЕ ...

    2 ГОДИНИ ЧЕРВЕНИТЕ ПЕДАЛИ СПИРАХА СТРОИТЕЛСТВОТО НА ТРАКИЯ И 2 ГОДИНИ ПРАВЕХА ТЪРГОВЕ ЗА ДА КРАДЪТ

    ДОЛУ ЧЕРВЕНИТЕ ПЕДАЛИ
    ДОЛУ БЕСЕПАРЩИНАТА
    ДОЛУ ДОГАНЩИНАТА
    ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА

    РАИРАНИ ПИЖАМКИ ЗА КАБИНЕТА НА серГЕЙ-чето

    <>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<
  28. 28 Профил на barcelona
    barcelona
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#22] от "dakl":

    ТРЪГВАЙ ЗА КУБА НА КАСТРО

    ТАМ НАИСТИНА НЯМА ПЪТИЩА ...


    <>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<
  29. 29 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#25] от "Boncho Bonev":

    Бяхме добри специалисти. Вече не сме.

  30. 30 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Наистина радостна новина, чак да не повярва човек !

  31. 31 Профил на Boncho Bonev СУПЕР
    Boncho Bonev
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#28] от "barcelona":

    Даже ако иска може да отиде в Северна Корея! Нека не спираме кумонистите към техния рай.

    bboneff
  32. 32 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#25] от "Boncho Bonev":

    Що за тъп въпрос? Естествено, че офертата на Холдинг пътища беше такава, защото този отрязък беше договорен за Трейс.

    Ти наивен ли си или на наивен се правиш? Ако Божков не вземе последното парче от баницата, ще е ясно, че наистина новата власт го изолира. Но съдейки по това което виждам - едва ли

    Абе що за идиот си мисли, че някой ще остави търга за 100-ци милиони да зависи от случайности? Няма такъв филм, парчетата са разпределени предварително, просто им се дава гласност по каналния ред. Ако ЕС лобистите са били достатъчно настоятелни, чужда фирма ще вземе парчето. Ако не са - ще си останат с едно парче, а това ще отиде при последния останал гладен в БГ - Божков.

    Ама то това не е само в БГ, в целия свят е така.

  33. 33 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 975 Весело

    Разликата между Плевнелиев и останалите министри е от небето до земята. В полза на Плевнелиев. А недоразумения като Цветков, който провали търг за 180 млн евро, заради съмнения на Брюксел за корупция, Найденов и Караджова даже се намират под нивото на земната повърхност.

  34. 34 Профил на Boncho Bonev СУПЕР
    Boncho Bonev
    Рейтинг: 746 Неутрално

    До коментар [#32] от "niakoi_si":

    А нима Симеон Пешов е по малко гладен от В. Божков? Не съм наивен просто знам как една фирма спечели строителство на АМ"Тракия". Знаеш ли как с много труд, малки печалби и най вече години наред подготвяне.

    bboneff
  35. 35 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#18] от "niakoi_si":

    Аферим бе момче (или момиче).
    Бягай си пусни тото, днес ти е ден

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  36. 36 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1793 Неутрално

    До коментар [#26] от "money4nothing":
    "...все пак Гьрция има перфектни магистрали и не цьфти ..."

    Чак пък перфектни
    Ти карал ли си по гръцката Виа Егнация от Александруполи до Солун? Щото аз съм карал, и по-неравна магистрала не съм виждал никъде където да съм ходил. А точно тя е строена от 'Актор'. Бързо я направиха, да, но си оставиха ръцете.


    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #