За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Comandante Marques
Рейтинг: 1416 ВеселочерепЪТ
low riders teamДесен
Рейтинг: 676 НеутралноНай- добре да се запише в закона - търг печели тоя с най-високата цена и целия тоя цирк да спре.
The biggest risk in life is not taking one.Това не е търг, това е фалш.
Fanetti Mazakura
Рейтинг: 1014 Неутрално250 лв за квадрат магистралов асфалт е най-високата цена на планетата. Ще е цяло чудо ако ЕК одобри гаврата на братовчедите.
BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)ret
Рейтинг: 1014 ВеселоБраво на #2 и#3,истински,мислещи патриоти
nickname778
Рейтинг: 8 НеутралноКъде я тая карта ?
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 ГневноДобре как е възможно в цялата статия да не е посочена дължината на трасето, но за сметка на това да присъстват куп глупости, които никой не интересуват! В съседната статия http://www.dnevnik.bg/pazari/2010/06/29/925130_hol ding_putishta_predloji_nai-niska_cena_za_uchastuka/
пък пише цитирам "Цената за един километър строителство според офертата на "Тракия IV" излиза 1.8 млн. евро без ДДС.
За сравнение - гръцката "Актор", с която все още няма официално сключен договор, спечели отсечката от Нова Загора до Ямбол с цена от 1.9 млн. евро за километър, докато "Магистрали Трейс" вече изграждат участъка от Стара Загора до Нова Загора на цена от 2.2 млн. евро/км"
То бива бива некадърност ама аз който нямам никакъв досег с журналистика ще напиша 3495789349 пъти по-информативна и издържана статия при това с ИСТИНСКИТЕ цифри и ВАЖНИТЕ факти!
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 ГневноПоследно най-скъпо ли е или най-евтино, колко е дълго трасето и колко е цената на километър! Егати журналистиката!!!
ret
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#6] от "nqma zna4ka koi":
Другите две цени са с ДДС,та затова си се объркал
Кептн
Рейтинг: 402 Разстроенодневник с някакви внушения пак, някакви разсъждения, но толкова некадърно скалъпени, че дори не се разбира какво са искали да кажат...
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 НеутралноДо коментар [#8] от "ret":
И пак не е най-скъпо!!! 1.8Х1.2=2.16млн за километър! Само този факт ми стига да се усъмня в достоверността на информацията! Следващият факт, че няма данните да си го сметна сам вече беше върха!
ПАСТОРА
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#6] от "nqma zna4ka koi":
Защо смяташ, че журналистите са добре с математиката. Някои от тях не правят разлика между млн, и млд., а ти искаш да ти формулират "цена на километър". Навремето една журналистка бе написала вместо "8-битови компютри", "8 компютъра за бита".
Ето това е разликата между истинските журналисти и статиьописците работещи "на норма".
ret
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#10] от "nqma zna4ka koi":
Ако се сметне точно,може и да излезе сметката на Дневник.А иначе и аз съм срещал грешки,но в случая може да са прави.
ironhorse
Рейтинг: 845 ВеселоДо коментар [#11] от "ПАСТОРА":
ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата, но ПП/ДБ ги надминаха само за няколко месеца!"статиьописците"
Предполагам си искал да напишеш "статьописците" или "статиописците"
Както и да е много ми харесва твоята думичка: не знам даже има ли я в правописният речник(съмнявам се).
Браво отлично определение
ret
Рейтинг: 1014 НеутралноДо коментар [#10] от "nqma zna4ka koi":
Прав си да се ядосваш,дребните хитринки и мен ме дразнят.Ето какво прочетох в друга медия:
....- 174,7 млн. лв.....Тракия IV" предлага да строи тази отсечка от магистралата за 2,24 млн. евро....Участъкът с дължина около 49 км....
Сметките и на тия хубавци не излизат,или 1км го нямат за нищо,или еврото им е много евтино,сигурно е по трънския курс
liligr
Рейтинг: 1416 НеутралноНе мога да разбера какво не им е ясно на номер 6 и 7.
А щом искате сами да смятате ето ви цифрите и смятайте:
отсечката Стара Загора - Нова Загора е дълга 31.8 км, печели "Магистрали Трейс" с цена 114 890 000 лв. без ДДС,
Това означава, че 1 км ще струва 1.84 млн. евро без ДДС или 2.2 млн. евро с ДДС
отсечката Нова Загора - Ямбол е дълга 35.697 км,
печели "Актор" с цена 111 644 921. 69 лв. без ДДС
Това означава, че 1 км ще струва 1.6 млн. евро без ДДС или 1.9 млн. евро с ДДС
отсечката Ямбол - Карнобат е дълга 47.683 км,
печели "Тракия 4" с цена 174 705 600 лв. без ДДС
Това означава, че 1 км ще струва 1.87 млн. евро без ДДС или 2.24 млн. евро с ДДС
И сега ако не ви е ясно, значи не сте изкарали четири семестъра висша математика със шестици. Елата може да ви дам някой скъпо платен урок.
Айде стига ви толкова
ret
Рейтинг: 1014 ВеселоДо коментар [#15] от "liligr":
Браво,Лили и сега за какво ще пишем?
Колко за уроците?
Недев
Рейтинг: 233 Неутралноliligr, ако обичаш без отворковщини и благодаря за информацията, която разбира се журналистите са счели за излишно да публикуват.
ПС ако ти трябват уроци по математица на ниво над втори курс, обади се.
Zizu
Рейтинг: 1041 НеутралноИскам България да има поне 8 магистрали и пет дузини първокласни пътища!
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!И всички да караме Поршета, БМВ-та и т.н. с 300 км/ч
nqma zna4ka koi
Рейтинг: 1046 ЛюбопитноДо коментар [#15] от "liligr":
96_holding_putishta_e_nai-veroiatniiat_stroitel_na/
Господине ето ви цитат от друго издание на Икономедия:
""Сдружение Тракия IV", в което влизат 9 български компании, пет от които свързани с "Холдинг пътища", предложи най-ниската цена от 174 705 600 лв. млн. без ДДС за изграждането на 49-километровата връзка между Ямбол и Карнобат. Това значи, че ако калкулираме и ДДС към офертата, за километър от участъка държавата ще плати 2.19 млн. евро. Това е близо до предложената от цената от 2.2 млн. евро за километър, с която "Трейс груп холд" спечели търга за участъка от магистралата между Стара и Нова Загора"
http://www.capital.bg/biznes/imoti/2010/06/29/9252
Ако не виждате явното противоречие със заглавието на стаията мога да ви препоръчам няколко очни клиники. Колкото до математиката имам няколко изяви на национално ниво в областта, така че хапливите ви забележки няма как да ме засегнат... И накрая критиките ми са градивни основават се на факти и целят подобряване качеството на журналистиката дори на вас да не ви се струва така!
ret
Рейтинг: 1014 ВеселоДо коментар [#19] от "nqma zna4ka koi":

"Г-на"е авторката на статията
Брадвата
Рейтинг: 733 НеутралноВажното е магистралата да се построи качествено и в срок.Холдинг пътища е една от най-големите фирми в България разполагаща с всичко необходимо,така че няма да няма проблеми със строителството на най-дългия и сложен лот.Цената е съвсем нормална дори ниска защото трасето е сложно.Статията по-горе е много далече от истината.Успех на Бойко Борисов,Росен Плевнелиев, Трейс, Актор и Холдинг пътища най-после магистрала Тракия да бъде готова.
treasurerD Day
Рейтинг: 120 НеутралноБраво Росен! Личи си западната школа, чисти, открити конкурси и търгове.
We will accept nothing less than full victory.Съвсем скоро от-до морето.
Плевнелиев е отлично попадение на Борисов.
tedif
Рейтинг: 177 ВеселоЗа да не си разваляме още настроението и за да спазим добрия тон/ без псувни,моля/,да честитим на черепа,мокрицата,валяка,гр йдера и други знайни и незнайни звезди на българския преход!И да им пожелаем крепко здраве и САМО женски чеда!Ох густо,ох кеф!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
myvoice
Рейтинг: 611 ВеселоДо коментар [#15] от "liligr":
Не бе Лили, ние просто питаме откъде са дошли тея бълхарски пари?! Дет се вика - нерде българска журнаежистика, де нормални турци.. Да не стане така!
popai
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#21] от "Брадвата":
Ти даде единственото адекватно мнение до тук! Тая страна все повече е заврадяване от лумпени и олигофрени! Вие каков искате сега във всеки строителен търг да пише:
Петкън Иван и Драган нямат пряво да участват щото Гошо пешо и Тошо не ги харесват???
И това ЕК ще си затвори очите като брутално нарушение на европейските правила? Всеки има право да участва във всякакъв търг! АЗ МРАЗЯ ЧЕРЕПА! Мразя го. Но той е натрупал капитал и има един от най-големите строителин компании в Б-я това е факта! Предлага най-ниска цена като се състезава не само с български но и чужди компании и печели. Толкоз! Два пъти ЗАГУБИ тоя път уцели и то с цена не 30% по ниска от останалите както леше случая с Трейс и гърците. Тука си беше на косъм търга отвсъке някакви си 20 милиона е разликата. Това е положението като дава най-изгодни цени за данъкоплатеца да строи. Въпросът е контрола над него и да е качествен.
пп Офертите на трейс и на черепа са добри и могат да се постигнат покрай кризата и нсиките цени. Мене ме притеснява офертата на гърците! Още повече като чужда компания.
popai
Рейтинг: 120 НеутралноДВА исторически успеха иммае днес! Полуфинала на Пиронкова и приключването на 40годишната драма или трагедия автомагистрала Тракия! За пърив път от години имаме две положителни новини и се надявам БТВ новините да ги отразят адекватно!
Особен ден беше днешният понеделник за министъра на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев. В началото на деня в компанията на премиера Бойко Борисов той откри съвместен обект на "Шел" и "Макдоналдс" край пернишкото с. Студена, след това, пак заедно с премиера, ревизира строежа на магистрала Люлин, а по обед вече беше в агенция "Пътна инфраструктура", където публично бяха отворени ценовите оферти на кандидатите за строежа на лот 4 на магистрала „Тракия". „Единственото, което ми липсва е следобед да отида да инспектирам строителството на 33-те километра от магистрала „Марица", коментира шеговито строителният министър.
„Лот 2 вече се строи с европейски пари. Апликационната форма е в Брюксел отпреди 2 седмици", каза Плевнелиев. По думите му одобрението й ще отнеме около шест месеца, а през това време строителството може да се осъществява с отпусканите аванси от по 20% от еврофондовете. „В момента чакаме строителното разрешение за Лот 3, за да подпишем договора. Надяваме се да го имаме следващата седмица и да спазим срока за първа копка на 2-и август 2010 г.", рапортува още пред журналистите строителният министър.
„До 15 май 2011 окончателно трябва да е построена АМ „Люлин", за да не загубим европейското финансиране, а допълнителният анекс с „Мапа Дженгиз" вече е подписан", добави Плевнелиев. По думите му 50 млн. лв. са отделени за отчуждителни процедури за строителството на „Струма" и „Марица". Други 21 млн. лв. са заделени за отчуждителни процудури за северната част на Софийски околовръстен път до гара Яна, а 19 млн. лв. ще са за южната дъга в участъка, който трябва да стигне от Симеоновско шосе до ж.к. „Младост" 4, и който по думите на министъра в момента е най-голямата тапа на столицата.
popai
Рейтинг: 120 НеутралноСофия.
От 14.00 часа в зала 702, 7-и етаж, в сградата на АПИ ще бъдат отворени ценовите оферти за надзор на Лот 4 на АМ „Тракия”.
Поздравления стават все по-добри! На лот две закъсняха с надзора около месец а на лот 3 с две седмици!
Марица, Струма и продължението на околвръстното вече ще са в стихията си!
Само Левски
Рейтинг: 684 НеутралноПО-ВАЖНОТО Е ЗАЩО НЕ СА ОТВОРЕНИ ОСТАНАЛИТЕ 7 ОФЕРТИ. МОЖЕ БИ ЗАЩОТО ЦЕНИТЕ ПО ТЯХ ЗА ПО-НИСКИ ОТ ТЕЗИ ПРЕДЛОЖЕНИ ОТ ЧЕРЕПА.
Десен
Рейтинг: 676 НеутралноСамо нещо да допълня - няма никакво значение с ДДС или без ДДС ще е, доколкото държавата се явява крайния потребител.
Докато стоплиш 'начи... Това на герберите все по два пъти трябва да ви се обяснява
The biggest risk in life is not taking one.До коментар [#19] от "nqma zna4ka koi":
leb2.0
Рейтинг: 233 ВеселоАбе важното е да се строи. Къде - няма значение. Като отчетат парите кой ти гледа
леб2.0 - залеби ли?Athanatos
Рейтинг: 1768 НеутралноЕдин познат с пътно-строителна фирма ми беше казал преди време: "Път не се строи, за да се направи пътя, а се строи за да се усвоят едни пари".
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Дано при магистралата да строят път, а не да усвояват пари.
Иначе този участък е най-сложен от 3-те. Само покрай Ямбол ще има най-малко 2 детелини, а и теренът след Ямбол към Карнобат става леко хълмист, докато от Ст.Загора - Н.Загора - Ямбол си е равно като тепсия.
kaka_ginka
Рейтинг: 1022 НеутралноДо коментар [#29] от "Само Левски":
Под статията са всичките оферти - с дребен шрифт да не вземе някой да не ги забележи:
"Ценовите оферти на участниците
сдружение "Тракия ІV" 174.380 млн. лв.
"Балканстрой" - "Гранит", Македония 198.380 млн. лв.
"Български автомагистрали Кабиле" 204.105 млн. лв.
"Актор", Гърция 238.516 млн. лв.
"Алпине", Австрия 252.295 млн. лв.
"Щрабаг", Австрия 283.833 млн. лв."
И съвсем неочаквано, предвид заглавието, се оказва, че е избрана най-евтината.
Заглавието се отнасяло за цена на км - информация, която тотално липсва в статията.
В статията също липсва и всякакъв журналистически професионализъм.