За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Оня с коня
Рейтинг: 8 ВеселоАйде аирилия да е!
Коки
Рейтинг: 775 НеутралноТова, че този път търга е по правилата е добре, и цената върви надолу и авторитета на държавата върви нагоре, обаче забелязвам тенденция на прегрупиране на пипалата на един и същи октопод, така че да се получат няколко "конкуриращи се" участници с общ собственик - пак мафията. Дано не се загърби СЕРИОЗНИЯ КОНТРОЛ ВЪРХУ ИЗПЪЛНЕНИЕТО!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
amal
Рейтинг: 8 НеутралноИма ли регистрирана фирма с название "Холдинг роадс" ? Това ми звучи като табелата от Бургас "- Ловим бримки", написана с латински букви и от Банско- Лифтова станция, също написана с латински букви. Май искаме да кажем вижте колко сме европейци.
amalfelix07
Рейтинг: 174 ГневноУверено и неотклонно вървим към все по-скъпо и по-скъпо строителство. Най-равната част от магистралата се оказва най-скъпа (на километър). И това при рецесия в строителството и съответно поевтиняване на труда и материалите.
И с какво това е по-добре от предишните ?
Svetoslav Pavlov
Рейтинг: 664 НеутралноНай-важното не е цената на километър а след 2-3 години да имаме наистина цяла магистрала. Безумно е държава 500 на 300 километра да няма нито една магистрала от край до край. (справка Белгия)
ostar
Рейтинг: 8 НеутралноПълна договорка между холдинг Пътища и Трейс! Разпределиха си работата и цените ! Били декласирани Трейс- хайде де ! Те правят едни от най-добрите оферти. РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ПАЗАРА скъпи гламави акционери ! Картел на Божков и Никито Михайлов.
ostar